Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Sosnowiec: Zakup i dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 205808 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sosnowcu, ul. Rzeźnicza 12, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2661387, 2663424, 26636369, fax 032 2663635 w. 420, 508.
- Adres strony internetowej zamawiającego: pup.sosonowiec.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych Oznaczenie wg wspólnego słownika zamówień: lp. nazwa ilość sztuk Kod CPV 1.Krzesło obrotowe 30 36111300-5 (siedziska obrotowe) 2.Krzesło obrotowe 1 36111300-5 (siedziska obrotowe) 3.Krzesło konferencyjne 10 36111420-2 (krzesła biurowe) 4.Krzesło konferencyjne 4 36111420-2 (krzesła biurowe) 5.Krzesło BETA 45 36111420-2 (krzesła biurowe) 6.Stolik okrągły 10 36133310-8 (biurka i stoły) 7.Kontener do biurka 13 36133310-8 (biurka i stoły) 8.Kontener do biurka 1 36133310-8 (biurka i stoły) 9.Biurko komputerowe 7 36133310-8 (biurka i stoły) 10.Biurko komputerowe 2 36133310-8 (biurka i stoły) 11.Biurko 4 36133310-8 (biurka i stoły) 12.Biurko komputerowe 4 36133310-8 (biurka i stoły) 13.Biurko komputerowe 1 36133310-8 (biurka i stoły) 14.Biurko 1 36133310-8 (biurka i stoły) 15.Biurko 1 36133310-8 (biurka i stoły) 16.Biurko niskie 1 36133310-8 (biurka i stoły) 17.Łącznik do biurek 90 1 36133310-8 (biurka i stoły) 18.Łącznik do biurek 90 2 36133310-8 (biurka i stoły) 19.Łącznik do biurka 3 36133310-8 (biurka i stoły) 20.Szafa aktowa dwudrzwiowa 4 36131400-2 (szafy) 21.Szafka 4 36131400-2 (szafy) 22.Szafka dwudrzwiowa przeszklona 1 36131400-2 (szafy) 23.Szafka dwudrzwiowa 1 36131400-2 (szafy) 24.Szafka dwudrzwiowa 1 36131400-2 (szafy) 25.Szafka trzydrzwiowa 4 36131400-2 (szafy) 26.Szafka dwudrzwiowa 1 36131400-2 (szafy) 27.Szafa trzydrzwiowa 1 36131400-2 (szafy) 28.Nadstawka na szafę 2 36131400-2 (szafy) 29.Nadstawka na szafę 1 36131400-2 (szafy) 30.Regał otwarty 1 36131200-0 (regały) 31.Regał otwarty 1 36131200-0 (regały) 32.Szafa ubraniowa dwudrzwiowa 2 36131400-2 (szafy) 33.Szafka dwudrzwiowa 1 36131400-2 (szafy) 34.Dostawka łukowa do biurek z półką 2 36133310-8 (biurka i stoły) 35.Biurko pod komputer 1 36133310-8 (biurka i stoły) 36.Podstawka ruchoma pod jednostkę centralną 2 36133310-8 (biurka i stoły) 37.Stolik pod drukarkę 1 36133310-8 (biurka i stoły) 38.Stolik pod kserokopiarkę 1 36133310-8 (biurka i stoły) 39.Szafka pod drukarkę 1 36131400-2 (szafy) 40.Szafa ubraniowa 1 36131400-2 (szafy) 41.Nadstawka do szafy 1 36131400-2 (szafy) 42.Szafa aktowa 1 36121251-9 (szafy na akta) 43.Nadstawka do szafy 1 36131400-2 (szafy) 44.Stół konferencyjny 1 36133310-8 (biurka i stoły) 45.Stolik - biurko na telefon i laptop 1 36133310-8 (biurka i stoły) 46.Krzesło konferencyjne 30 36111420-2 (krzesła biurowe) 47.Stół konferencyjny okrągły 1 36133310-8 (biurka i stoły) 48.Stolik pod rzutnik 1 36133310-8 (biurka i stoły) 49.Szafka socjalna 1 36131400-2 (szafy) 50.Wieszak chromowany stelażowy 1 36141000-1 (meble metalowe)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble Oryginalny kod CPV: 36.11.13.00 - Siedziska obrotowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.11.00 - Siedziska obrotowe Oryginalny kod CPV: 36.13.12.00 - Regały Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.11.00 - Regały Oryginalny kod CPV: 36.11.14.20 - Krzesła biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.11.20.00 - Krzesła Oryginalny kod CPV: 36.12.12.51 - Szafy na akta Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.21.00 - Szafy na akta Oryginalny kod CPV: 36.13.33.10 - Biurka i stoły Kod CPV wg słownika 2008: 39.12.10.00 - Biurka i stoły Oryginalny kod CPV: 36.13.14.00 - Szafy Kod CPV wg słownika 2008: 39.14.13.00 - Szafy Oryginalny kod CPV: 36.14.10.00 - Meble metalowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Ogólne warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2006 roku Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.). W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki opisane w punkcie 1 ppkt a i d każdy z partnerów musi wykazać odrębnie. 2)Warunki szczegółowe Potencjał ekonomiczno-finansowy a)Wykonawca musi wykazać posiadanie na rachunku bankowym środków finansowych w kwocie co najmniej 15.000 PLN lub zdolność kredytową na kwotę 15.000 PLN b)Potencjał ekonomiczno finansowy Wykonawców składających wspólna ofertę: -warunki określone w punkcie a musi spełniać co najmniej jeden partner. Doświadczenie zawodowe a)Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (rozpoczął i zakończył) co najmniej pięć zamówień porównywalnych wartościowo z przedmiotem niniejszego zamówienia. b)Doświadczenie zawodowe wykonawców składających wspólną ofertę: -warunek określony w punkcie a musi być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia części lub całości zamówienia do realizacji podwykonawcom. 3) Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne a)Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: -wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, b) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, -wykonawców, którzy nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą c)zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy lub błędy w obliczeniu ceny, -w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia Wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Dokumenty wymagane: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby albo zamieszkania w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 164 poz. 1163 z późn. zm.) f)koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem Dokumenty wymagane w przypadku Wykonawcy zamieszkałego poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 3 ppkt. a, c, d, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższych dokumentów oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie (warunki szczegółowe), wykonawca składa Wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Wykaz (zawierający co najmniej pięć zamówień porównywalnych wartościowo z przedmiotem niniejszego zamówienia) należy sporządzić wg wzoru Zamawiający preferuje aby dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie każdej dostawy były listy referencyjne, a w przypadku ich braku inne dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostawy np. oświadczenia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa: -informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca posiadanie środków finansowych w kwocie co najmniej 15.000 PLN lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie co najmniej 15.000 PLN, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert; Formularz ofertowy, z wykorzystaniem wzoru Formularz cenowy, z wykorzystaniem wzoru Uzupełniony wzór umowy, z wykorzystaniem wzoru
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pup.sosnowiec.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy. ul Rzeźnicza 12. 41 - 200 Sosnowiec. pokój 508, V piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy, ul Rzeźnicza 12, 41 - 200 Sosnowiec, pokój 508, V piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje: -możliwości składania zamówień uzupełniających. -zawarcia umowy ramowej. -wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Organizacja wypoczynku zimowego dla wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych w Sosnowcu.
- "Wyłonienie kadry dydaktycznej w ramach kursu specjalizacyjnego w dziedzinie Psychoterapii dzieci i młodzieży - Moduł IV"- powtórka
- "Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026"
- Zakup agregatów prądotwórczych do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO (ŁÓŻKO ELEKTRYCZNE, SZAFKA PRZYŁÓŻKOWA, ŁÓŻKO PORODOWE)
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego przy ul. Głowackiego 4 w Sosnowcu
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





