Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Warszawa: Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych i jednorazowej odzieży medycznej.
Numer ogłoszenia: 205805 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, ul. Saska 63/75, 03-948 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6191947, fax 619 19 47.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik-warszawa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa do siedziby Zamawiającego materiałów opatrunkowych i jednorazowej odzieży medycznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna sprzedaż i dostawa materiałów opatrunkowych i jednorazowej odzieży medycznej w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko oraz złożenie we wskazanym przez Zamawiającego miejscu.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.21.80.00 - Bielizna szpitalna Kod CPV wg słownika 2008: 39.51.80.00 - Bielizna szpitalna Oryginalny kod CPV: 18.11.10.00 - Odzież medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.90.00 - Odzież medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.00 - Opatrunki, zaciski, szwy, podwiązki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.16 - Zestawy opatrunkowe Oryginalny kod CPV: 33.14.11.18 - Waciki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.18 - Waciki Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy Oryginalny kod CPV: 33.14.11.26 - Podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.26 - Podwiązki naczyniowe Oryginalny kod CPV: 33.25.12.00 - Termometry Kod CPV wg słownika 2008: 38.41.20.00 - Termometry .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Złożą ofertę w pełni spełniającą wymagania niniejszej SIWZ. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., tekst ujednolicony: Dz. U. z 2006 r. Nr 79, poz. 551). 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4. Posiadają doświadczenie zawodowe, wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich trzech latach minimum dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6. Złożą oświadczenia - załączniki do oferty w formie wzorów. 7. Złożą wymagane certyfikaty i deklaracje.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: 1. W przypadku, gdy Ofertę składa spółka osób fizycznych wymóg złożenia dokumentów, o których mowa w punkcie 1, dotyczy wszystkich uczestników umowy spółki. Do oferty należy dołączyć umowę spółki. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykaz doświadczenia zawodowego odpowiadający przedmiotowi zamówienia zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech latach. 3. Oświadczenie wynikające z postanowień art. 24 oraz art. 22 ust 1 pkt 1, 2, 3, ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm., tekst ujednolicony: Dz. U. z 2006 r. Nr 79, poz. 551). 4. Wzór Umowy parafowany na każdej stronie. 5. Jeżeli podmioty występują wspólnie - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie. Umowa powinna zawierać: a) określenie celu gospodarczego, b) oświadczenia podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, c) wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentację na zewnątrz (lidera), d) oznaczenie czasu trwania umowy, wymaga się aby trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi, e) zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego. 6. Nie dopuszcza się składania umowy przedwstępnej konsorcjum lub umowy zawartej pod warunkiem zawieszającym, innym niż objęcie zamówienia w niniejszym postępowaniu. 7. Deklarację zgodności (w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem) - potwierdzającą oznakowanie wyrobów znakiem CE lub dokument równoważny. 8. Zaświadczenie o tym, iż przedmioty zamówienia posiadają atest lub wpis do rejestru medycznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik-warszawa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75, pokój 104, parter..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie, 03-948 Warszawa, ul. Saska 63/75, pokój 104, parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wata opatrunkowa 500g 260 szt. 2. Polovis (wym. 5m x 25mm) 2.200 szt. 3. Opaska dziana (szer. 50 mm) 24.500 szt. 4. Kompresy gazowe jałowe (wym. 75mm x 75mm op./3 szt.) 55.000 szt. 5. Kompresy gazowe niejałowe (wym. 75mm x 75mm op./100 szt.) 4.200 szt. 6. Lignina w rolkach 150g 500 szt. 7. Lignina w arkuszach (wym. 40 cm x 60 cm) 350 kg 8. Staza (Powinna pozwalać szybko i wygodnie zacisnąć np. ramię przy pobieraniu krwi. Powinna posiadać prosty mechanizm umożliwiający łatwe zapinanie i odpinanie oraz płynną zmianę siły zacisku). 100 szt. 9. Areodesin 2000 ( 1 litr) 400 szt. 10. Lekosaszetki, saszetka z gazikiem jałowym nasączonym alkoholem, (wym. 30 mm x 30 mm op./100 szt.) 4.500 szt. 11. Przylepiec tkaninowy z opatrunkiem centralnym(wym. 6 m x 1 m) 120 szt. 12. Virkon 200 g 460 szt. 13. Tampon celulozowy (wym. 5 m x 4 cm, a 1000 szt. /rolka 130 szt. 14. Podkład ochronny bibułowo - foliowy 80 szt. / rolka 30 szt. 15. Termometry lekarskie elektroniczne 70 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10-4, 33.14.11.00-1, 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8, 33.14.11.13-5, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-9, 33.14.11.18-0, 33.14.11.19-7, 33.14.11.26-9, 33.25.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podkład pola operacyjnego nie sterylny (wym. 200cm x 150cm (prześcieradło) 1.500 szt. 2. Podkład pola operacyjnego nie sterylny(wym. 50cm x 60cm) 5.000 szt. 3. Pokrowce na obuwie personelu medycznego - foliowe 160.000 szt. 4. Serwetki jałowe ( wym. 60 mm x 80 mm ) 3.500 szt. 5. Serwetki jałowe ( wym. 75 mm x 90 mm ) 2.000 szt. 6. Fartuch dla dawców z krótkim rękawem 32.000 szt. 7. Fartuchy chirurgiczne 500 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.21.80.00-3, 18.11.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Dostawa i montaż mebli oraz dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Samodzielnego Publicznego Gminnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Brzostku
- Uzupełnienie zasobów i infrastruktury niezbędnej do realizacji zadań Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa sprzętu, wyposażenia i materiałów na potrzeby zarządzania kryzysowego w mieście Wąbrzeźno.
- ZP/CZD/148/25 Dostawa zestawów do pobrań narządów
- "Dostawy środków opatrunkowych - uzupełnienie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





