Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-12
Warszawa: Ochrona Parku Ujazdowskiego
Numer ogłoszenia: 205781 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Oczyszczania Miasta , Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6212271 do 79 w. 115 lub 1, faks 022 6282674.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zom.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona Parku Ujazdowskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona mienia Parku Ujazdowskiego obejmująca: szatę roślinną, małą architekturę w tym rzeźby, ławki, altana, trejaż, mostek, sieć nawadniająca, oświetlenie terenu, sieć energetyczną, toaletę, urządzenia zabawowe i ogrodzenie parku, zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: a) aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 2 metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: a) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 lub 2a do ogłoszenia zamieszczonego na stronie www.zom.waw.pl; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków c) aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa wymagane dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; - oświadczenie zał. 2a do ogłoszenia zamieszczonego na stronie www.zom.waw.pl- Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 4 każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem; - dokument wymieniony w pkt. b) winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna; - dokument wymieniony w pkt. c) winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łączne spełnianie danego warunku;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl
IV.3.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.zom.waw.pl
IV.3.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Wykonawca, pobiera ze wskazanej w ogłoszeniu o przedmiotowej licytacji - strony internetowej - wzór wniosku wraz z załącznikami. Następnie, w przypadku zainteresowania udziałem w licytacji elektronicznej, składa wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Złożenie wniosku jednocześnie oznacza akceptację warunków licytacji i postanowień umowy. Zamawiający, po weryfikacji nadesłanych wniosków, informuje Wykonawców o wyniku kwalifikacji oraz zaprasza do składania ofert (postąpień) wszystkich Wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu. Treść zaproszenia zawierać będzie adres strony internetowej, na której odbywać się będzie licytacja oraz parametry licytacji elektronicznej (data, godzina otwarcia, czas trwania i warunki zamknięcia licytacji). Następnie za pośrednictwem operatora platformy do zakwalifikowanych do udziału w licytacji Wykonawców przekazywana jest informacja o sposobie rejestracji na platformie licytacyjnej. Informacja ta przekazywana jest na wskazane we wnioskach Wykonawców adresy e-mail. Po otrzymaniu informacji Wykonawca rejestruje się na platformie aukcyjnej pod adresem http://aukcje.um.warszawa.pl postępując zgodnie z przekazaną procedurą rejestracji. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie mógł zmienić na nowy - określony przez siebie. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: musi być wyposażony w procesor 733 MHz lub wyższy i posiadać co najmniej 512 pamięci RAM, posiadać zainstalowany system operacyjny MS Windows XP lub wyższy, posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową Microsoft Internet Explorer 6.0. albo Mozilla, posiadać połączenie z siecią Internet o szybkości transmisji nie mniejszej niż 128 kb/s...
IV.3.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 1. W trakcie licytacji Wykonawca podaje cenę brutto (z VAT) za wykonanie całego zamówienia. W toku licytacji elektronicznej operator platformy aukcyjnej na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie Wykonawców biorących udział w licytacji, a także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. 2. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy - istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie www.zom.waw.pl 3. Zamawiający dopuszcza prowadzenie rozliczeń z Wykonawcą jedynie w walucie polskiej. Dodatkowo nadmienia się, iż składanie ofert (postąpień) w licytacji elektronicznej musi być także wyrażone w walucie polskiej. 4. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto za realizację całego zamówienia. 5. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu formularz cenowy - załącznik nr 4 do ipu., z tym, że łączna cena zamówienia brutto musi być co najwyżej równa z ceną realizacji oferty, która wygrała licytację elektroniczną. Wszystkie ceny muszą być ustalone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 6. Minimalna wysokość postąpień - 1.000 zł 7. Cena wywoławcza: 248.762,88 zł..
IV.3.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
-
etap nr czas trwania etapu 1 20 minut
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu? nie.
IV.3.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 20.11.2009 godzina 11:00, miejsce: Zarząd Oczyszczania Miasta, Al.Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa pok. 303 sekretariat.
IV.3.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Zamawiający przewiduje otwarcie licytacji elektronicznej w dniu 01/12/2009 r. o godz. 11:00. Ostateczny termin licytacji zamawiający poda w zaproszeniu do udziału w licytacji elektronicznej..
Termin zamknięcia licytacji elektronicznej: 01/12/2009 r. o godz. 11:20..
Warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Zamawiający zamyka licytację, gdy w podstawowym czasie nie zostanie złożona żadna oferta (postąpienie) lub, gdy w ciągu 5 minut od złożenia oferty przez jednego z Wykonawców nie zostanie złożona inna oferta (postąpienie), jednakże nie wcześniej niż po upływie 20 minut od otwarcia licytacji..
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami a) Wszelkie oświadczenia, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą faksu, natomiast wnioski wraz z załącznikami przekazywane są w formie pisemnej. b) Zamawiający i Wykonawcy od momentu otwarcia do momentu zamknięcia licytacji przekazują wnioski, oświadczenia i inne informacje drogą elektroniczną. c) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: - w zakresie dot. przedmiotu zamówienia: Krystyna Rafalska tel. 22-522-40-60 wew. 146 fax 22-628-26-74 - w zakresie dot. zagadnień formalno-prawnych: Andrzej Steć tel. 22-522-40-70 fax 22-522-40-68 - w zakresie dot. licytacji elektronicznej: Grażyna Kubicka tel. 22-443-14-06 fax 22-443-14-02 2.Opis sposobu przygotowywania wniosku 2.1. Wniosek musi zawierać: 2.1.1.Wypełniony formularz wniosku, zgodny z treścią zał. nr 1 do Ogłoszenia, zamieszczonego na stronie internetowej Zamawiającego (www.zom.waw.pl) 2.1.2.Oświadczenia i dokumenty, wymagane postanowieniami pkt III.2) Ogłoszenia, potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu. 2.1.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niniejsze pełnomocnictwo musi określać: temat postępowania, którego dotyczy pełnomocnictwo, wykonawców (nazwy i dokładne adresy) ubiegających się o udzielenie zamówienia, wskazanie-pełnomocnika, umocowania. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez wszystkich uprawnionych Wykonawców występujących wspólnie oraz załączone do wniosku w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.1.4.Jeżeli wniosek oraz załączniki, oświadczenia i dokumenty zostaną podpisane przez osobę albo osoby działające na podstawie pełnomocnictwa, do wniosku należy załączyć właściwe pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2.2.Wniosek musi być sporządzony w języku polskim. Każdy dokument składający się na wniosek i sporządzony w języku obcym musi być złożony wraz z jego tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 2.3.Wniosek oraz wszystkie załączniki, oświadczenia i dokumenty, wymagające podpisu Wykonawcy, muszą być podpisane, przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym i wymaganiami ustawowymi. 2.4.Wszelkie poprawki w treści wniosku muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej wniosek. 2.5.Dokumenty (z wyłączeniem pełnomocnictw oraz oświadczenia, o którym mowa poniżej) składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2.6.Oświadczenie,o którym mowa w pkt III.2) Ogłoszenia, składane jest w formie oryginału. 3.Miejsce i termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej 3.1.Wniosek należy złożyć w miejscu i terminie wskazanym w pkt IV.3.11.) Ogłoszenia. 3.2.Koperta ma być zaadresowana następująco: Zarząd Oczyszczania Miasta, Al. Jerozolimskie 11/19, 00-508 Warszawa Z dopiskiem: Wniosek w licytacji elektronicznej ZOM/KP/41/09 3.3.W przypadku błędnego oznakowania przez Wykonawcę koperty, Zamawiający nie poniesie z tego tytułu żadnych sankcji. 4.Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania we wniosku części zamówienia, którą zamierza powierzyć Podwykonawcom. 5. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany będzie dostarczyć w terminie określonym przez zamawiającego wypełniony formularz cenowy - załącznik nr 4 do istotnych postanowień umowy. 6.Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 1) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmiot, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku wnoszenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy: a) w pieniądzu odpowiednią kwotę należy wpłacić przelewem na konto podane przez Zamawiającego najpóźniej w dniu podpisania umowy. Za termin ten uznaje się czas do podpisania umowy. b) W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pozostałych dopuszczanych formach określonych w pkt 1) oryginalny dokument zabezpieczenia należy złożyć w pok. 204 nie później niż w dniu zawarcia umowy. Okres ważności zabezpieczenia powinien uwzględniać termin określony w § 4 istotnych postanowień umowy. 7.Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 3 do ogłoszenia zamieszczonego na stronie www.zom.waw.pl 8.Wzór wniosku wraz z załącznikami, dostępny jest na stronie www.zom.waw.pl..
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług ochrony budynku Galerii Sztuki Współczesnej "Bunkier Sztuki" przy Placu Szczepańskim 3A w Krakowie
- Ochrona mienia i osób w siedzibie MOW NFZ przy ul. Chałubińskiego 8 w Warszawie oraz w Delegaturze MOW NFZ w Radomiu przy ul. Piastowskiej 4
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej w obiektach Akademii im. Jakuba z Paradyża
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia w Przedsiębiorstwie Gospodarowania Odpadami w Płocku Sp. z o.o. - Zakład Przetwarzania i Zakład Składowania Odpadów w Kobiernikach k/Płocka.
- Ochrona fizyczna oczyszczalni ścieków w Świniarach Nowych
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





