Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zakliczyn: kanalizacja w Zdoni etap Ib Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Zakliczyn, do kontaktów: Kafel Honorata, Kosakowski Henryk, 32-840 Zakliczyn, woj. małopolskie, tel. 014 6326467, 6326468, fax 014 6326455, e-mail: zakliczyn@zakliczyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zakliczyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kanalizacja w Zdoni etap Ib. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, realizacja obiektu budowlanego za pomocą dowolnych środków, zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Zdonia - Gmina Zakliczyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, CPV 45.23.24.40-8 - roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych, związane z budową: - kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Zdonia o średnicy Dn 200/4,9mm z rur PCV, - przyłącza z rur PCV o średnicy Dn 160/4,0mm. Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z projektem budowlanym opracowanym dla tego zadania inwestycyjnego oraz pozwoleniem na budowę Nr. UAB.IV.7351/562/04 z dnia 07.07.2004 r. wydanym przez Starostwo Powiatowe w Tarnowie. Szczegółowy zakres robót zgodnie z kosztorysem ślepym stanowiącym załączniki do siwz 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: (1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art.22. ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24 ust. 1 i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych - w/g załączonego wzoru oświadczeń, (2) kserokopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kserokopia zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (3) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: kserokopie uprawnień, wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, kierowników budowy branży: - instalacyjnej - w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, 4) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 5) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - formularz POTENCJAŁ TECHNICZNY, 6) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, Uwaga: Zamieszczenie powyższego wykazu obowiązuje również wykonawców przewidujących samodzielne wykonanie zamówienia. 7) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem kserokopii dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - formularz DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, 8) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 9)kserokopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków ,opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia przekraczająca wyrażoną w złotych równowartość 60 000 Euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawcy winni przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5 000 PLN. Do oferty winien być załączony oryginał dowodu wniesienia wadium. Wadium może być wniesione w następujących formach : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm. Wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek zamawiającego w : Banku Ochrony Środowiska O/Tarnów, nr rachunku: 60 1540 1203 2053 4270 3855 011 Zwrot i zatrzymanie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22. ust. 1, nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art.24. ust.1. i 2. ustawy Prawo zamówień publicznych, oraz spełniają minimalne wymagania: a) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: wykonawca winien wykazać, w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przeciętną liczbę zatrudnionych pracowników : 5 osób, oraz liczebność personelu kierowniczego: 2 osoby. b) potencjału technicznego: wykonawca winien wykazać, że posiada jako własny, dzierżawiony lub wynajmowany, minimum następujący sprzęt: koparko - ładowarka 1 szt., spychacz - 1 szt., samochód ciężarowy samowyładowczy- 1 szt. - wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. c) doświadczenia zawodowego: wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował samodzielnie lub przy udziale podwykonawców min. dwóch zadań o porównywalnym zakresie i wartości- wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. d) sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: wykonawca posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową potwierdzone przez bank, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w wysokości minimum 50 000, 00 PLN - minimalne wymagania dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia polegała będzie na sprawdzeniu czy oferta jest kompletna, oraz czy wykonawca spełnia minimalne wymagania doświadczenia zawodowego i potencjału technicznego. Tylko oferty spełniające opisane powyżej warunki będą brane pod uwagę przy porównywaniu cen ofertowych Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta kompletna przetargowa winna zawierać: (1) ofertę sporządzoną wg załączonego wzoru - formularz OFERTA, (2) oryginał dowodu wniesienia wadium, (3) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22. ust. 1nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w/g z załączonego wzoru oświadczeń, (4) kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo kserokopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia: kserokopie uprawnień, wraz z kserokopiami aktualnych zaświadczeń o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, kierowników budowy branży : -instalacyjnej - w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (6) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (7) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca - formularz POTENCJAŁ TECHNICZNY, (8) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, (9) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem kserokopii dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - formularz DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE, 10) informację z banku ,w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ,wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (11) kserokopię aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie ,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (12) kserokopię umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, (13) parafowany na każdej stronie i zaakceptowany formularz projektu umowy, (15) kosztorys szczegółowy, (16) harmonogram rzeczowo-finansowy
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena (%) 100 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakliczyn.pl/przetargi/przetarg_06.zip oraz w wersji papierowej na indywidualne zamówienie przesłane na adres zamawiającego lub faxem. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ przesłane w wersji papierowej wysyłane będą za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.05.2007, godzina 10:30, Urząd Miejski w Zakliczynie, 32-840 Zakliczyn, Rynek 32, pokój nr 19.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Wybrany wykonawca w dacie zawarcia umowy winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 2% ceny całkowitej podanej w ofercie 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 29.03.2007.
INNE PRZETARGI ZAKLICZYN
więcej: przetargi ZAKLICZYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Klembów
- Budowa i przebudowa dróg dla pieszych, dróg dla rowerów lub dróg dla pieszych i rowerów wraz z przebudową i budową przystanków komunikacji miejskiej na odcinkach: Odcinek 4, Odcinek 5
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Strzałków i Chrusty z przerzutem ścieków do Liskowa oraz kanalizacji deszczowej w m. Strzałków"
- Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ciągu ul. Piłsudskiego i starego miasta na odcinku od ulicy sierakowskich do Szkoły Łacińskiej".
- Budowa przyłączy kanalizacji sanitarnej w Nowej Wsi Goszczańskiej
- Przebudowa ulicy Króla Ludwika, oraz ulic Królowej Jadwigi i Władysława Łokietka w Złotorii.
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





