Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-02
Gdańsk: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Pomorskiej Kolei Metropolitarnej SA w Organizacji w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 205751 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Kolej Metropolitarna S.A. w Organizacji , Ul. Długi Targ 1-7/pok.40, 80-828 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 326 86 40, faks 58 326 83 39.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednoosobowa spółka akcyjna samorządu województwa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Pomorskiej Kolei Metropolitarnej SA w Organizacji w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa i uruchomienie fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania wymienionych i opisanych w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących części: 1). Część 1 obejmuję dostawę: a. Laptop typ 1 - 2 szt. b. Laptop typ 2 - 3 szt. c. Komputer stacjonarny typ 1 - 1 szt d. Komputer stacjonarny typ 2 - 5 szt. e. Monitor typ 1 - 2 szt. f. Monitor typ 2 - 3 szt. g. Mysz do laptopa - 6 szt. o parametrach podanych w załączniku nr 4 do SIWZ 2). Część 2 obejmuję dostawę: a. Urządzenie Wielofunkcyjne (Drukarka, Skaner itp.) Typ 1 - 1 szt. b. Urządzenie Wielofunkcyjne (Drukarka, Skaner itp.) Typ 2 - 1 szt. c. Drukarka - 4 szt. d. Projektor - 1 szt. e. Zasilacz UPS Typ 1 - 1 szt. f. Zasilacz UPS Typ 2 - 6 szt. g. Urządzenie do Archiwizacji i Składowania danych - 1 szt. h. Dyski do Urządzenia do Archiwizacji i Składowania Danych - 4 szt. i. Urządzenie Pendrive - 15 szt. j. Oprogramowanie Biurowe - 12 szt. k. Oprogramowanie Ochronne (Antywirus, Firewall) - 20 szt. l. Oprogramowanie Kompresujące - 12 szt. m. Oprogramowanie Graficzne - 1 szt. n. Oprogramowanie Słownikowe - 2 szt. o. Oprogramowanie Projektowe - 1 szt. p. Oprogramowanie Inne Typ 1 - 1 szt. r. Oprogramowanie Inne Typ 2 - 1 szt. o parametrach podanych w załączniku nr 5 do SIWZ 3.Określone w załączniku nr 4 i 5 do SIWZ parametry techniczne stanowią minimalne wymagania Zamawiającego, jakie musi spełniać dostarczony przez Wykonawcę sprzęt i oprogramowanie. 4.Wykonawca dostarczy w/w sprzęt z oprogramowaniem, własnym transportem, do wskazanych pomieszczeń w siedzibie zamawiającego przy ul. Na Stoku 50 w Gdańsku. 5.Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe dotyczące przedmiotu zamówienia. 6.Wykonawca zainstaluje i uruchomi dostarczony sprzęt w siedzibie Zamawiającego, a następnie dokona wstępnego szkolenia użytkowników. 7.Wszystkie komputery i notebooki muszą być dostarczone z zainstalowanym systemem, nie wymagającym aktywacji za pomocą telefonu lub Internetu w firmie Microsoft Corp. Numer Produkt Key na etykiecie Certyfikatu autentyczności (COA) na komputerze musi być ten sam, co numer Produkt Key systemu zainstalowanego w komputerze. 8.Dostawa i uruchomienie sprzętu komputerowego stanowiącego przedmiot zamówienia zostaną potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym. Podpisany przez obie strony zamówienia protokół zdawczo-odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.45.00-3, 30.12.00.00-6, 30.23.13.00-0, 30.23.30.00-1, 30.23.40.00-8, 30.23.46.00-4, 38.65.21.00-1, 48.32.20.00-1, 48.52.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie dwa tysiące złotych) na każdą część. 2. Wadium będzie wniesione w pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać na rachunek Pomorskiej Kolei Metropolitarnej S. A. w Organizacji w Gdańsku nr konta 26 1030 1117 0000 0000 8762 8035, przed terminem składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Pomorską Kolej Metropolitarną S. A., ul. Długi Targ 1-7 pok. 40, 80-828 Gdańsk. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dołączyć do oferty. 5. Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 6. 6. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2)nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3)zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 8. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie zrealizował co najmniej 2 dostawy sprzętu komputerowego o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000 zł brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: a.terminu realizacji zamówienia, b.warunków i terminów płatności, c.zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d.zmiany parametrów technicznych, jeśli przyczyni się to do poprawy jakości zamówienia, przy czym zmiana ta nie spowoduje zwiększenia kosztów realizacji zamówienia. 2.Zmiany, o których mowa w ust.1 mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: a.w zakresie pkt. a, b, c, d w przypadku: wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, b.w zakresie pkt. b, c w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych. 8.Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pkm.madkom.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Kolej Metropolitarna S. A. w Organizacji
ul. Długi Targ 1-7 pok. 40
80-828 Gdańsk.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 14:30, miejsce: Pomorska Kolej Metropolitarna S. A. w Organizacji ul. Długi Targ 1-7 pok. 40 80-828 Gdańsk.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pomorska Kolej Metropolitarna S. A. w Organizacji ul. Długi Targ 1-7 pok. 40 80-828 Gdańsk.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Pomorskiej Kolei Metropolitarnej SA w Organizacji w Gdańsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Część 1 obejmuję dostawę: a. Laptop typ 1 - 2 szt. b. Laptop typ 2 - 3 szt. c. Komputer stacjonarny typ 1 - 1 szt d. Komputer stacjonarny typ 2 - 4 szt. e. Monitor typ 1 - 2 szt. f. Monitor typ 2 - 3 szt. g. Mysz do laptopa - 6 szt. o parametrach podanych w załączniku nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Pomorskiej Kolei Metropolitarnej SA w Organizacji w Gdańsku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1). Część 2 obejmuję dostawę: a. Urządzenie Wielofunkcyjne (Drukarka, Skaner itp.) Typ 1 - 1 szt. b. Urządzenie Wielofunkcyjne (Drukarka, Skaner itp.) Typ 2 - 1 szt. c. Drukarka - 4 szt. d. Projektor - 1 szt. e. Zasilacz UPS Typ 1 - 1 szt. f. Zasilacz UPS Typ 2 - 6 szt. g. Urządzenie do Archiwizacji i Składowania danych - 1 szt. h. Dyski do Urządzenia do Archiwizacji i Składowania Danych - 4 szt. i. Urządzenie Pendrive - 15 szt. j. Oprogramowanie Biurowe - 12 szt. k. Oprogramowanie Ochronne (Antywirus, Firewall) - 20 szt. l. Oprogramowanie Kompresujące - 12 szt. m. Oprogramowanie Graficzne - 1 szt. n. Oprogramowanie Słownikowe - 2 szt. o. Oprogramowanie Projektowe - 1 szt. p. Oprogramowanie Inne Typ 1 - 1 szt. r. Oprogramowanie Inne Typ 2 - 1 szt. o parametrach podanych w załączniku nr 5 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8, 30.23.21.50-0, 30.23.45.00-3, 30.12.00.00-6, 30.23.30.00-1, 30.23.40.00-8, 30.23.46.00-4, 38.65.21.00-1, 48.32.20.00-1, 48.52.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywne dostawy warzyw, owoców i jaj do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- Dostawa implantów piersi
- Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- "Adaptację pomieszczeń oraz dostosowanie budynku Internatu przy ul. Kartuskiej 249 z przeznaczeniem na biura Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Gdańsku - II etap
- Usługa przygotowania i dostawy całodziennego wyżywienia dla pacjentów szpitala oraz produkcji i dostawie posiłków profilaktycznych dla pracowników szpitala - catering
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- "Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie - 2 części.
- Dostawa komputerów do przeprowadzania zajęć dydaktycznych z informatyki dla VIII Liceum Ogólnokształcącego im. Marii Skłodowskiej-Curie z Oddziałami Dwujęzycznymi w Katowicach
- Zakup zestawów komputerowych, komputerów przenośnych typu laptop, urządzeń drukujących oraz tabletów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.