eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraDostawa sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Zielonogórskiego.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-26

Zielona Góra: Dostawa sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Numer ogłoszenia: 205736 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Zielonogórski - Dział Aparatury, ul. Podgórna 50, 65-246 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3282318, 3282275, fax 068 3282275.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uz.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego dla Uniwersytetu Zielonogórskiego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt medyczny: fantomy do nauki resuscytacji człowieka dorosłego, dziecka do lat 7 oraz niemowlęcia, fantom do badania piersi, fantom wielofunkcyjny, defibrylator, pompa infuzyjna, maski i ambu silikonowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 164/2006 poz. 1163 z p. zm.). Ocena spełniania przez Wykonawców wszystkich warunków określonych w SIWZ będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie: spełnia - nie spełnia. Do dalszego etapu zostaną zakwalifikowani Wykonawcy spełniający wszystkie warunki. Brak któregokolwiek z żądanych dokumentów lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie spowoduje odrzucenie oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (załącznik nr 2 Specyfikacji). 2. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 3 Specyfikacji). 3. O ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą należy dołączyć do oferty stosowne pełnomocnictwo. 4. Wypełnione oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 4 Specyfikacji). 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 6. Do oferty należy dołączyć zdjęcia, rysunki, bądź foldery oferowanego sprzętu (dotyczy wszystkich 7 części). 7. W przypadku, gdy ofertę składa wspólnie kilku Wykonawców, wszyscy Wykonawcy muszą być uprawnieni do przystąpienia do realizacji umowy - wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia muszą być złożone przez każdego z Wykonawców (chyba, że dotyczą warunków, które mogą być spełnione łącznie przez te podmioty). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w §1 ust.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. 87/2006, poz. 605) może złożyć odpowiednio dokumenty, o których mowa w §2 tegoż rozporządzenia, w zakresie takim jak w niniejszej SIWZ wymagane są dokumenty jak dla Wykonawców krajowych. 9. Jeśli Zamawiający żąda dokumentów, o których mowa w §3 ust. 1 pkt 2-4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U 87/2006, poz. 605). Wykonawca może złożyć zamiast nich zaświadczenia, o których mowa odpowiednio w §3 ust. 2 i 3 tegoż rozporządzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uz.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Zielonogórski Dział Aparatury ul. Szafrana 2, 65-516 Zielona Góra, bud. A2, pok. 202..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Uniwersytet Zielonogórski, 65-246 Zielona Góra, ul. Podgórna 50, bud. A4, pok. 10 - Kancelaria Ogólna..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: FANTOM DO NAUKI RESUSCYTACJI CZŁOWIEKA DOROSŁEGO + DEFIBRYLATOR.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fantom do nauki resuscytacji człowieka dorosłego - 2 sztuki. Defibrylator - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: FANTOM DO NAUKI RESUSCYTACJI NIEMOWLĘCIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fantom do nauki resuscytacji niemowlęcia - 2 sztuki..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: FANTOM DO NAUKI RESUSCYTACJI DZIECKA DO LAT 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fantom do nauki resuscytacji dziecka do lat 7 - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: FANTOM SYLIKONOWY DO NAUKI SAMOBADANIA PIERSI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fantom sylikonowy do nauki samobadania piersi - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: MASKI I WOREK SAMOROZPRĘŻALNY TYPU AMBU DO PROWADZENIA SZTUCZNEGO ODDYCHANIA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Maski i worek samorozprężalny typu ambu do prowadzenia sztucznego oddychania - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: POMPA INFUZYJNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pompa infuzyjna - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: FANTOM WIELOFUNKCYJNY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fantom wielofunkcyjny - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.