Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-04-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja przedszkola Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz, do kontaktów: Wiesław Błasiak, ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8690189, fax 022 8690189. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zoliborz.org.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.zoliborz.org.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): www.zoliborz.org.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz, Jerzy Pałysa, ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0225601384, fax 0225601367, e-mail: wzp@zoliborz.org.pl, www.zoliborz.org.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Żoliborz, Dorota Kuśmierska, ul. Słowackiego 6/8, 01-627 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0225601393, fax 0225601367, e-mail: wzp@zoliborz.org.pl, www.zoliborz.org.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja przedszkola. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa Żoliborz. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja Przedszkola nr 87 przy ul. Broniewskiego 9 D w Warszawie 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się zrealizowaniem, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (brane będą pod uwagę roboty budowlane rozpoczęte po 11.05.2002r.) co najmniej jednej wielobranżowej roboty remontowej w placówkach oświatowych lub obiektach użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,- zł brutto (każda). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną jako kierownik robót w poszczególnych branżach: - budowlanej; - sanitarnej; - elektrycznej. Osoby te muszą posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.41.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia określony w siwz 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 14 000,- zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał się zrealizowaniem, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (brane będą pod uwagę roboty budowlane rozpoczęte po 11.05.2002r.) co najmniej jednej wielobranżowej roboty remontowej w placówkach oświatowych lub obiektach użyteczności publicznej, o wartości nie mniejszej niż 1 500 000,- zł brutto (każda). Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jedną osobą, która przy realizacji zamówienia pełnić będzie samodzielną funkcję techniczną jako kierownik robót w poszczególnych branżach: - budowlanej; - sanitarnej; - elektrycznej. Osoby te muszą posiadać uprawnienia potwierdzające przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej we właściwej specjalności oraz posiadać aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie następujących dokumentów: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy f) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. g) Potencjał kadrowy oraz zaświadczenia, o których mowa w Części III 1.2.b SIWZ. - dla kierowników robót w poszczególnych branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. h) Informację o podwykonawstwie - w przypadku zamiaru wykonania części zamówienia przy pomocy podwykonawców i) Wykaz zamówień poparty dokumentami świadczącymi o należytym ich wykonaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy b) Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie potwierdzające, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat, składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. e) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy f) Aktualna (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) informacja z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy. g) Potencjał kadrowy oraz zaświadczenia, o których mowa w Części III 1.2.b SIWZ. - dla kierowników robót w poszczególnych branżach: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. h) Informację o podwykonawstwie - w przypadku zamiaru wykonania części zamówienia przy pomocy podwykonawców i) Wykaz zamówień poparty dokumentami świadczącymi o należytym ich wykonaniu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoliborz.org.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2007 godzina 09:45. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.05.2007, godzina 10:45, Siedziba zamawiajacego: Warszawa ul. Słowackiego 6/8, pok. 328.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku Zespołu Szkół w Chociczy w ramach zadania "Poprawa jakości edukacji włączającej w Zespole Szkół w Chociczy"
- Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Utworzenie żłobka miejskiego oraz domu kultury przy ul. Ceglanej 2A w Białej Podlaskiej"
- Budowa przedszkola o znacznie podwyższonych parametrach charakterystyki energetycznej w Kłodzku - obiekt demonstracyjny.
- Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Strumień - etap I w podziale na dwa zadania
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





