Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Lublin: REMONT ZAGOSPODAROWANIA POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBARTOWIE.
Numer ogłoszenia: 205694 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Lublinie , ul. Krakowskie Przedmieście 43, 20-076 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5359164, fax. 081 5359164.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: bip.so.lublin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wymiar sprawiedliwości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT ZAGOSPODAROWANIA POSESJI SĄDU REJONOWEGO W LUBARTOWIE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu w postaci remontu: posesji, śmietnika, przyłączy wod-kan, kanalizacji deszczowej oraz wymiany ogrodzenia Sądu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57. ZAKRES PRAC OBEJMUJE między innymi: - wymianę nawierzchni parkingów, dróg dojazdowych, ciągów pieszych i opasek, - wymianę ogrodzenia posesji, - remont elementów małej architektury (śmietnik, murki, itp.), - remont kanalizacji deszczowej i sanitarnej, - oświetlenie terenu, - zagospodarowanie zieleni, - inne niezbędne do wykonania całości zamówienia. Zgodnie z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą: - projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu posesji oraz remontu ogrodzenia przy budynku Sadu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57 - branża elektryczna - oświetlenie terenu, - projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu posesji oraz remontu ogrodzenia przy budynku Sadu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57 - branża sanitarna zewnętrzna kanalizacja deszczowa i sanitarna, - projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu posesji oraz remontu ogrodzenia przy budynku Sadu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57 - architektura - projekt zagospodarowania terenu, - projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu posesji oraz remontu ogrodzenia przy budynku Sadu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57 - architektura - informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu posesji oraz remontu ogrodzenia przy budynku Sadu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57 - branża konstrukcja - projekt śmietnika, - projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu posesji oraz remontu ogrodzenia przy budynku Sadu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57 - branża drogowa, - projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu posesji oraz remontu ogrodzenia przy budynku Sadu Rejonowego w Lubartowie przy ul. Lubelskiej 57 - branża zieleń, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, - przedmiary robót, Należy przewidzieć możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP. Oferent, który wygra przetarg na realizację zadania jest zobowiązany do opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego, który przedstawi Inwestorowi najpóźniej w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy do zatwierdzenia. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa w zakresie robót drogowych i budowlano-konstrukcyjnych. Wykonawca w ofercie nie uwzględnia kosztów energii elektrycznej i wody, które dostarcza Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany na własny koszt zorganizować zaplecze techniczne oraz socjalne budowy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty. W przypadku wyboru oferty Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia robót (bez franszyzy redukcyjnej lub z franszyzą redukcyjną nie wyższą niż 10%) z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, od dnia zawarcia umowy do czasu ostatecznego odbioru; ubezpieczeniu podlegają w szczególności roboty, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonywaniem robót - od kradzieży, ognia i innych zdarzeń losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej za szkody i od następstw nieszczęśliwych wypadków dotyczących pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami. Jeśli polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy obejmuje okres krótszy niż okres realizacji niniejszej umowy, Wykonawca złoży oświadczenie o przedłużeniu polisy lub innego dokumentu ubezpieczeniowego na cały okres realizacji niniejszego zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.31.10 - Instalowanie konstrukcji metalowych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.23.32.60 - Drogi piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości: 10000,00zł( słownie: dziesięć tysięcy zł.) w terminie składania ofert. 2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium ( np. w postaci kopii gwarancji zapłaty wadium lub kopii dokonania przelewu) dołączonego do oferty. 3. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji / poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia - odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy którzy spełniają warunki określone w art. 22 ustawy. Ocena na zasadzie spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji zawodowych ,doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . Zamawiający uzna że wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli przedstawi w ofercie kandydata-kandydatów na każde nw stanowisko: 1. Kierownik budowy - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i zakresie niezbędnym do kierowania robotami konstrukcyjno-budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia, 2. Kierownik robót elektrycznych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i zakresie niezbędnym do kierowania robotami elektrycznymi objętymi przedmiotem zamówienia, 3. Kierownik robót sanitarnych - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności i zakresie niezbędnym do kierowania robotami sanitarnymi objętymi przedmiotem zamówienia, Wszystkie osoby wymienione w ofercie winny posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kopie w/w dokumentów należy dołączyć do oferty. W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do siwz oraz dokumenty - dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich 5 lat wykonał minimum jedną realizację o zbliżonym do niniejszego przedmiotu zamówienia zakresie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.so.lublin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Lublinie ul. Krakowskie Przedmieście 43 pokój nr 209..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa w zakresie medycyny pracy i profilaktycznej opieki zdrowotnej (DZP.25.19.2025)
- RDW w Parczewie: Usługi związane z oczyszczaniem separatorów przy obiektach mostowych
- Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie wyceny - LUB.WO.260.3.2025
- Dostawa spektrofluorymetru
- Usługa kompleksowego przygotowania i przeprowadzenia jednodniowej kreatywnej konferencji informacyjno-promocyjnej z wydarzeniami towarzyszącymi (ZSU)
- Usługa przygotowywania i wydawania gorących posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie podłogi w Sali gimnastycznej ZS Elektrycznych".
- Modernizacja trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku (2)
- Przebudowa instalacji gazu celem podłączenia dwóch gazowych kotłów kondensacyjnych oraz montaż powietrznych pomp ciepła "Modernizacja kotłowni gazowej z zastosowaniem OZE dla budynku WCO i W w W-iu
- Przebudowa i wzmocnienie muru oporowego przy SP6"
- "Wymiana źródeł ciepła w Ośrodku Natura Rerum - etap I (postępowanie powtórzone)"
- Przebudowa schodów wejściowych głównych i modernizacja schodów wejściowych bocznych w budynku szkoły.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.