eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaUsługa cateringu zestawów obiadowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Trzebinia: Usługa cateringu zestawów obiadowych
Numer ogłoszenia: 205680 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180120 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kościuszki 38, 32-540 Trzebinia, woj. małopolskie, tel. 032 6121510, faks 032 6121510 w.24.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringu zestawów obiadowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie, dostarczenie oraz podanie posiłków w postaci zestawów obiadowych uczestnikom warsztatów organizowanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Trzebini w ramach projektu systemowego pt. Zielone światło dla aktywności w Gminie Trzebinia współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej. Warsztaty odbywają się średnio 3 razy w tygodniu. Przewidywany termin warsztatów: - od 17.06.2013 r. do 19.08.2013 r. - 15 osób dorosłych, - od 01.07.2013 r. do 05.08.2013 r. - 10 osób dorosłych + 5 dzieci, - od 11.09.2013 r. do 19.11.2013 r. - 15 osób dorosłych + 10 dzieci. Po podpisaniu umowy Zamawiający udostępni Wykonawcy planowany harmonogram warsztatów. W skład zestawu obiadowego dla jednej osoby dorosłej wchodzą: - porcja mięsa lub ryby o wadze nie mniejszej niż 200 gram, przygotowana w sposób różnorodny, - jeden dodatek obiadowy nie mniejszy niż o wadze 350 gram (dotyczy: ziemniaki, kasza, ryż, kluski, frytki), drugi dodatek obiadowy nie mniejszy niż 200 gram (dotyczy: surówka, sałatka) - w skład zestawu obiadowego dla dorosłych wchodzi również serwis kawowy składający się z : - 200 ml. kawy, - 200 ml. herbaty, - cukier, - śmietanka, - 4 kruche ciasteczka (serwis kawowy Wykonawca zobowiązany będzie przygotować na godzinę 10:00, miejsce dostarczania serwisu kawowego jest tożsame z miejscem i ilością zamówionych zestawów obiadowych) W skład zestawu obiadowego dla dziecka wchodzą: - porcja mięsa lub ryby o wadze nie mniejszej niż 100 gram, przygotowana w sposób różnorodny, - jeden dodatek obiadowy o wadze nie mniejszej niż 180 gram (dotyczy: ziemniaki, kasza, ryż, kluski, frytki), - drugi dodatek obiadowy nie mniejszy niż 150 gram (dotyczy: surówka, sałatka), - 200 ml. napoju niegazowanego owocowego w butelce plastikowej dopuszczony do spożycia przez dzieci poniżej 3 roku życia. Posiłki przygotowywane będą według zróżnicowanego jadłospisu o charakterze prozdrowotnym. Do oferty proszę dołączyć jadłospis 10 przykładowych zestawów obiadowych z określeniem ich gramatury osobno dla dorosłych i dzieci. Wykonawca dostarczy zestawy obiadowe wyporcjowane, zapakowane oddzielnie w pojemnikach termoizalacyjnych i gotowe do podania bez dodatkowych działań ze strony Zamawiającego. Do każdego zestawu obiadowego Wykonawca dołączy plastikowe sztućce, kubki plastikowe (dla dzieci) oraz serwetki papierowe każdorazowo w ilościach uwzględniających liczbę uczestników w zajęciach w danym dniu. Przewidywana ilość zestawów obiadowych objętych zamówieniem - 1.030 sztuk zestawów dla dorosłych oraz 385 zestawów dla dzieci. Podane wartości są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości zestawów kanapkowych. W takiej sytuacji Wykonawca nie będzie wnosił żadnych roszczeń z tego tytułu. Zamówienia konkretnej liczby zestawów obiadowych będzie dokonywał telefonicznie pracownik Zamawiającego w danym dniu na ten sam dzień do godziny 09:15. Zamówione zestawy Wykonawca dostarczy pod wskazany adres: Klub Integracji Społecznej w Trzebini ul. 24 stycznia 47 (budynek Szkoły Podstawowej Nr 4 w Trzebini) lub Stowarzyszenie Przyjaciół Płok ul. Szkolna 6 32 - 543 Myślachowice - Płoki (budynek Zespołu Szkół w Płokach) o godzinie 13.00. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowania posiłków zgodnie z obowiązującą technologią i dobrej jakości. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłków oraz walory smakowe. Zestawy obiadowe winny być przygotowane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia, normami żywienia oraz zaleceniami Instytutu Żywności i Żywienia. Wykonawca zobowiązuje się przygotować, transportować i podawać posiłki zgodnie z przepisami bhp oraz sanitarno - epidemiologicznymi. Wykonawca odpowiada za prawidłowy transport posiłków. Zestawy obiadowe dostarczane będą wyporcjowane umożliwiając spożycie posiłku przez indywidualną osobę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt systemowy pt. Zielone światło dla aktywności w Gminie Trzebinia współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • F. G. H. U. SMAKOSZ S. C. Gwizdała Krystyna i Arkadiusz, ul. Broniewskiego 12/69, 32-500 Chrzanów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23351,85 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25220,00

  • Oferta z najniższą ceną: 25220,00 / Oferta z najwyższą ceną: 25220,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.