Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Łódź: dostawa wyposażenia dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego
Numer ogłoszenia: 205622 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Solna 14, 91-423 Łódź, woj. łódzkie, tel. (042) 632 28 43, fax (042) 6324190.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.melioracja.lodz.pl; www.melioracja.bip.lodz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia dla Wojewódzkiego Magazynu Przeciwpowodziowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia do Wojewódzkiego Magazynu Przeciw-powodziowego. Opis zamówienia zawarty jest w załącznikach do ogłoszenia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 17.22.53.00 - Kamizelki ratunkowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.52.53.00 - Kamizelki ratunkowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 11.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonych przez Wykonawców według formuły spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, wg art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.melioracja.lodz.pl. ; www.melioracja.bip.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul. Solna nr 14, 93-453 Łódź, pokój nr 416, tel. (42) 630 31 04 lub 05, (042 ) 632 28 43, wewn.32..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ul. Solna nr 14, 93-453 Łódź, pokój nr 405 (sekretariat)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: akumulator miniaturowy, ładowarka sieciowa, żarówka halogenowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - akumulator miniaturowy w rozmiarze AA (R6) NiMH 1,2V pojemność 2500 mAh - 60 szt. - ładowarka sieciowa przeznaczona do ładowania akumulatorów miniaturowych NiCD oraz NiMH, rozmiar AAA, AA, C, D oraz 9V - 1 szt. - żarówka halogenowa typu R7s przeznaczona do lamp halogenowych o napięciu 230V i mocy 300W - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.43.20.00-3, 31.15.30.00-3, 31.15.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: apteczka przenośna z wyposażeniem, koc ratunkowy, nosze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - apteczka przenośna - 7 szt. - koc ratunkowy 210 x 160 cm - 10 szt. - 33192160nosze - deska ortopedyczna - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.60-1, 33.14.16.23-3, 17.21.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: flara sygnalizacyjna, koło ratunkowe, rzutka ratunkowa, kamizelka asekuracyjna, pas napinający transportowy, podstawka samochodowa, kurta przeciwpowodziowa,spodnie nieprzemakalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -flara sygnalizacyjna ręczna, czerwona - 5 szt. - koło ratunkowe z rzutką przeznaczone na wody śródlądowe - 14 kpl. -rzutka ratunkowa - 1 szt. - kamizelka asekuracyjna z napisem i taśmą odblaskową - 34 szt. -pas napinający transportowy - 20 szt. -podstawka samochodowa warsztatowa - 32 szt. -kurtka przeciwdeszczowa (sztormowa) - 19 szt. -spodnie nieprzemakalne (sztormowe) - 6 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.22.53.00-8, 24.61.30.00-4, 36.41.20.00-2, 28.58.20.00-5, 17.25.35.20-4, 28.52.00.00-3, 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wąż tłoczony pożarniczy, złączka redukcyjna, rozdzielacz ze złączką strażacką, lampa na stojaku.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -wąż tłoczony pożarniczy z wkładką gumową ze złączką strażacką 52 - 8 szt. - złączka redukcyjna strażacka 75/52 - 8 szt. -rozdzielacz ze złączką strażacką 75 do węża tłocznego pożarniczego - 4 szt. - lampa na stojaku - 1 kpl..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.58.21.00-6, 28.58.20.00-5, 31.51.81.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: buty gumowe, rękawice, ubrania robocze, pasy bezpieczeństwa, kask ochronny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -buty gumowe - 10 par -buty gumowe wysokie wodery- 5 par -buty gumofilcowe - 6 par -rękawice ochronne drelichowe - 20 par -ubrania robocze ocieplone - 9 kpl. -ubrania robocze letnie - 9 kpl. -pas bezpieczeństwa - 3 szt. -kask ochronny - 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.00.00-3, 19.31.22.00-8, 19.31.40.00-0, 18.14.10.00-9, 34.35.00.00-5, 25.24.51.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: folia hydroizolacyjna.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folia hydroizolacyjna o grubości 0,8 - 1,0 mm - 210 m2.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 11.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- DZP.26.113.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Sukcesywna dostawa artykułów chemicznych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT
- ZP/2/2025 - dostawa wyrobów laboratoryjnych dla Katedry Biotechnologii Środowiskowej.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem sal wykładowo-warsztatowych podczas konferencji, która odbędzie się na terenie województwa łódzkiego.
- Na zawarcie umowy ramowej na świadczenie usług transportowych związanych z wykonywaniem opróżniania lokali wolnych , wykonywaniem przeprowadzek z lokali do lokali oraz uczestnictwo w eksmisjach
- Sukcesywne dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi oraz Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi materiałów budowlanych i montażowych- powtórka 2 części
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.