Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-12
Warszawa: Wyposażenie strażaka PSP
Numer ogłoszenia: 205587 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Służby Pożarniczej , ul. Słowackiego 52/54, 01-629 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5617624, faks 022 8330724.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgsp.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie strażaka PSP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa - wyposażenia strażaka PSP do siedziby Zamawiajacego, tj. Warszawa, ul. Słowackiego 52/54 wg. podziału na 5 części: 1. Hełm, 2. Obuwie specjalne, 3. Spodnie od munduru wyjściowego zimowego, 4. Koszule służbowe z krótkim rękawem z kołnierzykiem V i koszule białe wyjściowe z krótkim rękawem zapinane pod krawat, 5. Sztormiak.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.11 - Hełmy ochronne 18.83.20.00 - Obuwie specjalne 18.41.00.00 - Odzież specjalna 18.33.20.00 - Koszule 18.22.00.00 - Odzież przeciwdeszczowa .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium na wybrane części zamówienia w wysokości: Część I: 400; zł, słownie: czterysta złotych, Część II: 1 300; zł, słownie: tysiąc trzysta złotych, Część III: 700; zł, słownie: siedemset złotych, Część IV: 240; zł, słownie: dwieście czterdzieści złotych, Część V: 150, zł, słownie: sto pięćdziesiąt złotych. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, na rachunek bankowy nr 08102010260000120200877860 w PKO BP poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowych lub gwarancji ubezpieczeniowych należy złożyć w oryginale w siedzibie Zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych - pok. nr 323. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 19 listopada 2009 r., do godz. 1400. 5. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na konto Zamawiającego do dnia 19 listopada 2009 r. włącznie. 6. Wadium wniesione w terminie późniejszym niż określony w pkt. 4. i 5. zostanie uznane za wniesione po terminie i skutkować będzie odrzuceniem oferty. 2.7. Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionego w pieniądzu wadium Zamawiający przekaże niezwłocznie po zawarciu umowy z Wykonawcą, którego ofertę wybrano lub po unieważnieniu przetargu, lecz nie później niż następnego dnia po upływie terminu związania ofertą. 8. Jeżeli przed upływem terminu składania ofert Wykonawca wycofa się z przetargu, Zamawiający dokona zwrotu wadium w terminie 5-ciu dni od daty pisemnego zawiadomienia o wycofaniu się. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. Zadeklarują w ofercie gotowość wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt. 2 niniejszej instrukcji. 2. Spełniają wymagania uprawniające do ubiegania się o udzielenia zamówienia, takie jak: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania tych warunków na podstawie: 1) analizy treści złożonej oferty - czy została sporządzona w sposób określony w pkt. 6 niniejszej instrukcji, 2) złożonego oświadczenia i dokumentów opisanych w pkt. 5 niniejszej instrukcji, wg formuły spełnia nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 1.siwz 2. Ofertę Wykonawcy dla części na którą Wykonawca składa ofertę, wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 2.siwz 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Formularz cenowy dla części na którą Wykonawca składa ofertę - wg wzoru podanego w rozdziale III pkt. 3 siwz 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku gdy ofertę składa pełnomocnik. 6. Pełnomocnictwo wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich: - w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo - w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, kiedy oferta wykonawców, którzy wspólnie ubiegali się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, konieczne będzie dostarczenie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Ponadto w celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym w rozdziale II SIWZ Opis szczegółowy przedmioty zamówienia , Wykonawcy do oferty muszą załączyć: Część 1. - Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Certyfikat typu WE wydany przez jednostkę notyfikowaną właściwą dla danego środka ochrony indywidualnej. - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wzór oferowanego asortymentu (hełm) - 1 szt. (wzór hełmu nie musi posiadać na czołowej stronie czerepu logo Zamawiającego). Część 2. Aktualne świadectwo dopuszczenia wyrobu do użytkowania wydane przez CNBOP w Józefowie, zgodne z §6 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). - Certyfikat typu WE wydany przez jednostkę notyfikowaną właściwą dla danego środka ochrony indywidualnej. - Deklaracja zgodności WE oferowanego produktu, zgodna z § 36 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wzór oferowanego asortymentu (obuwie specjalne) - 1 para. - We wskazanych powyżej częściach, Wybrany Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy będzie zobowiązany złożyć (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem): 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające nazwę i adres jednostki wskazanej w złożonej do oferty deklaracji zgodności WE z podaniem numeru i daty zawartej umowy z jednostką notyfikowaną, 2. Sprawozdanie z badań przeprowadzonych w okresie 12 miesięcy (liczonych wstecz od daty podpisania umowy z SGSP) w ramach sprawowania nadzoru nad certyfikatem WE przez jednostkę notyfikowaną zgodnie z § 40 lub § 41 rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 21 grudnia 2005 r. - Wykonawcom których oferta nie zostanie wybrana, załączony wzór asortymentu (dot. części: 1 i 2) zostanie zwrócony po zakończeniu postępowania, Wykonawcy którego oferta zostanie wybrana, załączony wzór zostanie zwrócony po dokonaniu odbioru dostarczonego asortymentu (jeżeli nie będzie odpowiadać zamawianej numeracji.) - W dniu dostawy przedmiotu zamówienia Wybrany Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć (dotyczy wszystkich części): 1. Instrukcję użytkowania w języku polskim oraz informację dotyczącą ograniczeń w użytkowaniu. 2. Instrukcję przechowywania i konserwacji w języku polskim. UWAGA: Wszystkie dostarczone produkty w ramach realizacji zamówienia, posiadające Świadectwo Dopuszczenia, muszą być oznaczone zgodnie z § 17 Rozporządzenia MSWiA z dnia 20 czerwca 2007 r. (Dz. U. z 2007 r. Nr.143 poz.1002). Zamawiający zastrzega sobie, w przypadku nie uznania przez Wykonawcę reklamacji dot. jakości towaru, oddanie wadliwego asortymentu do badań we właściwej jednostce notyfikowanej (dot. części: 1, 2). W przypadku wyniku negatywnego, kosztami badań obciążony zostanie Wykonawca.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sgsp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Warszawa ul. Słowackiego 52/54 - Pokój 323 Dział Zamówień Publicznych (wejście od ul. Siemiradzkiego) w godz. od 8.00 do 15.00.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Warszawa ul. Słowackiego 52/54 - Kancelaria Ogólna SGSP - pokój 102 (wejście od ul. Siemiradzkiego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: HEŁM.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 29 SZT..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.11-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Wyposażenie dodatkowe - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obuwie specjalne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 100 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Spodnie od munduru wyjściowego zimowego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 235 par.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.41.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszule służbowe z krótkim rękawem z kołnierzykiem V i koszule białe wyjściowe z krótkim rękawem zapinane pod krawat.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 200 szt i 4 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sztormiak.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 85 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, środków ochrony indywidualnej oraz środków higienicznych na potrzeby Rejonowego Przedsiębiorstwa Zieleni i Usług Komunalnych.
- "Dostawa odzieży, obuwia ochronnego i roboczego oraz akcesoriów ochronnych - część 5 - hełmy górnicze"
- Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz sortów bhp i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Nadleśnictwa Krościenko w 2025 roku.
- DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ, OBUWIA ROBOCZEGO ORAZ SPRZĘTU OCHRONY OSOBISTEJ W RAMACH 16 ZADAŃ
- Dostawa środków ochrony dla Ośrodka Szkolenia Służby Więziennej w Suchej
więcej: Odzież przeciwdeszczowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.