Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Warszawa: Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z selektywnej zbiórki w procesie odzysku
Numer ogłoszenia: 20555 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania w m.st. Warszawie Sp. z o.o. , ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8882040 do 41, 6320051, faks 022 8882048 lub 49, 8364916.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: usługi komunalne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z selektywnej zbiórki w procesie odzysku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z selektywnej zbiórki w procesie odzysku o kodach i ilościach: -Zadanie 1 - Odpady opakowaniowe z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 w ilości 150 Mg, -Zadanie 2 - Odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 w ilości 200 Mg , -Zadanie 3 - Zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 w ilości 3 550 Mg, zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. Wartość zamówienia stanowiąca całkowite szacunkowe wynagrodzenie Wykonawcy zamówienia określona została w złotych (bez podatku od towarów i usług VAT) na kwotę poniżej 740927,00 zł..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie I - 205,50 zł (słownie: dwieście pięć złotych 50/100). Zadanie II - 284,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt cztery złote ). Zadanie III - 4.686,00 zł (słownie: cztery tysiące sześćset osiemdziesiąt sześć złotych). w formie określonej w art. 45 ust 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki ogólne: 1)Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, warunki określone w pkt. 1) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. 3) Wykonawca musi spełniać wymagania określone w SIWZ. 4) Wykonawca musi wnieść wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie. Warunki szczegółowe: 1) Wykonawca musi spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca musi posiadać aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów o kodach: - 15 01 01 (dla zadania I) - 15 01 02 (dla zadania II) - 15 01 06 (dla zadania III) wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające odzysk odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 627 z późn. zm.), z dopuszczonymi do odzysku w decyzjach ilościami niemniejszymi niż: - 150 Mg/rok (dla zadania I) - 200 Mg/rok (dla zadania II) - 3 550 Mg/rok (dla zadania III) 3) Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków, o których mowa w pkt. 1) w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia może polegać odpowiednio na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, potencjale kadrowym lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sposób dokonania oceny spełnienia warunków będzie sprowadzał się do oceny treści dokumentów, które poświadczają (lub nie poświadczają) spełnienie warunków udziału w postępowaniu postawionych powyżej..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; (Dla osób nie będących osobami fizycznymi). 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) W przypadku, o którym mowa w pkt 3) warunków szczegółowych, Zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wskazanych w pkt. 1-4 o ile podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia. Celem potwierdzenia spełnienia warunków szczegółowych do oferty muszą zostać dołączone następujące dokumenty: 6) Oświadczenie potwierdzające spełnienie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ. 7) Aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie odzysku odpadów o kodach: - 15 01 01 (dla zadania I) - 15 01 02 (dla zadania II) - 15 01 06 (dla zadania III) wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) lub pozwolenie zintegrowane uwzględniające odzysk odpadów objętych przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2001r. Nr 62, poz. 627 z późn. zm.), z dopuszczonymi do odzysku w decyzjach ilościami niemniejszymi niż: - 150 Mg/rok (dla zadania I) - 200 Mg/rok (dla zadania II) - 3 550 Mg/rok (dla zadania III) Wymaga się, aby zezwolenie ważne było przez cały okres trwania umowy (6 miesięcy) z uwzględnieniem przedłużenia czasu trwania umowy (do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy) tj. łącznie 12 miesięcy. 8) Pisemne zobowiązanie podmiotów, na które Wykonawca się powołuje do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia (dla sytuacji, o których mowa w pkt 3 warunków szczegółowych)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Średnia odległość z Zakładów Zamawiającego do instalacji Wykonawcy (miejsca zagospodarowania odpadów wskazanego przez Wykonawcę ) - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpo.com.pl/index/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w formie dokumentu wydrukowanego w siedzibie Zamawiającego pok. 11: wpłata 30 zł na konto nr 31 1140 1010 0000 3848 6000 1019 (przed pobraniem SIWZ) lub gotówką w kasie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 12:15, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Obozowa 43, 01-161 Warszawa - Wydział Zamówień Publicznych, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa będzie realizowana w oparciu o ceny jednostkowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków przyznanych na ten cel. Informacja o wysokości tych środków zostanie przekazana Wykonawcom podczas otwarcia ofert. W przypadku, gdy kwota całkowitego wynagrodzenia Wykonawcy nie zostanie w pełni wykorzystana do czasu zakończenia umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia czasu trwania umowy (na warunkach zaproponowanych w ofercie najkorzystniejszej, do chwili, gdy przyznane środki zostaną wydane, jednak nie dłużej niż o 6 miesięcy.) Zamawiający deklaruje realizację zamówienia w minimalnych zakresie: -Zadanie 1 - 11 000,00 PLN (netto) -Zadanie 2 - 15 000,00 PLN (netto) -Zadanie 3 - 235 000,00 PLN (netto) i zastrzega sobie prawo do realizacji pozostałego zakresu zamówienia na zasadach prawa opcji..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odpady opakowaniowe z papieru i tektury o kodzie 15 01 01.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z selektywnej zbiórki w procesie odzysku - Odpady opakowaniowe z papieru i tektury o kodzie 15 01 01 w ilości 150 Mg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Średnia odległość z Zakładów Zamawiającego do instalacji Wykonawcy (miejsca zagospodarowania odpadów wskazanego przez Wykonawcę ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z selektywnej zbiórki w procesie odzysku - Odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych o kodzie 15 01 02 w ilości 200 Mg.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Średnia odległość z Zakładów Zamawiającego do instalacji Wykonawcy (miejsca zagospodarowania odpadów wskazanego przez Wykonawcę ) - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zagospodarowanie odpadów opakowaniowych z selektywnej zbiórki w procesie odzysku -Zmieszane odpady opakowaniowe o kodzie 15 01 06 w ilości 3 550 Mg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Średnia odległość z Zakładów Zamawiającego do instalacji Wykonawcy (miejsca zagospodarowania odpadów wskazanego przez Wykonawcę ) - 30
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Zawady"
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i PSZOK z terenu Gminy Rościszewo
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola w roku 2024.
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych w ramach akcji: CZYSTA GMINA
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Połajewo
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
więcej: Usługi gospodarki odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.