Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Koszalin: Wymiana stolarki okiennej na PCV w pomieszczeniach biurowych Ośrodka na parterze i II piętrze budynku przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie oraz malowanie pomieszczeń na II piętrze.
Numer ogłoszenia: 205525 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3160300, fax 0-94 3160328.
- Adres strony internetowej zamawiającego: mops.koszalin.ibip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej na PCV w pomieszczeniach biurowych Ośrodka na parterze i II piętrze budynku przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie oraz malowanie pomieszczeń na II piętrze..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej na PCV w pomieszczeniach biurowych Ośrodka na parterze i II piętrze budynku przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie oraz malowanie pomieszczeń na II piętrze. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV - 45421100-5, 45453000-7 Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie wykonawca składa następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1; - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; - oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2; - wykaz wykonanych robót budowlanych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, - kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: BIP: mops.koszalin.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, w pokoju nr 214..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, Al. Monte Cassino 2, 75-412 Koszalin, Pokój nr 1 - biuro podawcze..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wymiana stolarki okiennej na PCV w pomieszczeniach biurowych Ośrodka na parterze i II piętrze budynku przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej na PCV w pomieszczeniach biurowych Ośrodka na parterze i II piętrze budynku przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Malowanie pomieszczeń biurowych Ośrodka na II piętrze budynku przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Malowanie pomieszczeń biurowych Ośrodka na II piętrze budynku przy Al. Monte Cassino 2 w Koszalinie. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa odczynników oraz dzierżawę analizatora do oznaczeń biochemicznych wraz z modułem ISE
- DOSTAWA OPROGRAMOWANIA TYPU SIEM WRAZ Z WDROŻENIEM I SZKOLENIEM WRAZ Z SERWEREM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Frezowanie oraz karczowanie pni na terenie działania RDW w Stargardzie
- Remont budynku warsztatowego nr 58 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej w Kołobrzegu.
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ciągu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Kościuszki, w ciągu DW 147 m. Gostomin
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w Przodkowie
- a). Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania parteru budynku z usługowej na mieszkalną (...) przy ul. Godziskiej15E w Błoniu (...) b) Rozbiórka budynku usługowego (...)
- Wykonanie robót bud. zw. z naprawą, remontem cokołu wokół bud., rob. malarskie i inne po zalaniach z dachu w pom. bud. w ram. zad. inw. pn.: "Wyk. usług naprawczych w bud. KCEZ, ul. Techników 5 w Kat.
- Remont elewacji północno- wschodniej i południowo- wschodniej wraz z wymianą czap kominowych oraz remontem schodów przed wejściami do budynku przy ul. Szafera 3 w Szczecinku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.