eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów MazowieckaUSŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE OSTRÓW MAZOWIECKA W ROKU 2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Ostrów Mazowiecka: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE OSTRÓW MAZOWIECKA W ROKU 2008
Numer ogłoszenia: 205480 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka, ul. 3 Maja 30, 07-300 Ostrów Mazowiecka, woj. mazowieckie, tel. 029 7468736, 7468737, fax 029 7462912.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ostrow.warszawa.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE OSTRÓW MAZOWIECKA W ROKU 2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie USŁUGI Z ZAKRESU GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE OSTRÓW MAZOWIECKA W ROKU 2008. Zamówienie polega m.in. na pozyskaniu drewna, zrywce drewna, odnowieniach i zalesieniach, poprawkach, pielęgnacji gleby, czyszczeniach wczesnych, czyszczeniach późnych, melioracjach agrotechnicznych, ochronie lasu, zagospodarowaniu turystycznym, ochronie p.poż., wykonywaniu prac szkółkarskich polegających na ręcznych i mechanicznych zabiegach agrotechnicznych, zagospodarowaniu łowieckim OHZ nr 182. Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu gospodarki leśnej zgodnie z ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach (Dz.U. z 2005r. Nr 45, poz.435 z póź. zm.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.01.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Część zamówienia nr 1: 9 000.00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy 00/100 PLN) Część zamówienia nr 2: 12 000.00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy 00/100 PLN) Część zamówienia nr 3: 10 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN) Część zamówienia nr 4: 13 000.00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 PLN) Część zamówienia nr 5: 1 600.00 PLN (słownie: jeden tysiąc sześćset 00/100 PLN) Część zamówienia nr 6: 150.00 PLN (słownie: sto pięćdziesiąt 00/100 PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają wymagania, o których mowa w art.22 ust. 1 ustawy. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę powyższe warunki musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj. wykonywali w okresie co najmniej ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy, w tym okresie (przed datą wszczęcia niniejszego postępowania tj. w latach 2004-2006) usługi bezpośrednio związane z prowadzeniem gospodarki leśnej w zakresie pozyskania i zrywki drewna, zagospodarowania lasu, gospodarki szkółkarskiej i ochrony p.poż. 2.1. Dla część zamówienia od 1- do 4 wykonawcy wykażą i udokumentują we wskazanym okresie wykonanie średnioroczne prac w rozmiarze odpowiadającym min. 90% wielkości zadań do wykonania w roku 2008 w rozmiarze wymienionym w pkt. 2.1.1. - 2.1.4.: W przypadku składania oferty na dwie części zamówienia wykazane wykonanie średnioroczne będzie rozpatrywane łącznie. 2.1.1. dla części nr 1 zamówienia pozyskanie drewna -16700 m3 zrywka drewna - 16700 m3 odnowienia i zalesienia - 36 ha pielęgnowanie lasu (piel. gleby, czyszczenia wczesne, czyszczenia późne/ - 122 ha 2.1.2. dla części 2 zamówienia pozyskanie drewna - 18800 m3 zrywka drewna - 18800m3 odnowienia i zalesienia - 44 ha pielęgnowanie lasu (piel. gleby, czyszczenia wczesne, czyszczenia późne) - 163 ha 2.1.3. dla części 3 zamówienia pozyskanie drewna - 19500 m3 zrywka drewna - 19500m3 odnowienia i zalesienia - 28 ha pielęgnowanie lasu (piel. gleby, czyszczenia wczesne, czyszczenia późne) - 129 ha 2.1.4. dla części 4 zamówienia pozyskanie drewna - 25500 m3 zrywka drewna - 25500m3 odnowienia i zalesienia - 48 ha pielęgnowanie lasu (piel. gleby, czyszczenia wczesne, czyszczenia późne) - 189 ha 2.2. Dla część 5 zamówienia wykonawcy wykażą i udokumentują we wskazanym okresie prowadzenie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej w rozmiarze min. 1 mln szt. sadzonek drzew i krzewów średniorocznie. 2.3. Dla część 6 zamówienia wykonawcy wykażą i udokumentują we wskazanym okresie prowadzenie usług zakresu ochrony p.poż. w szczególności obsługę PAD (Punkt Alarmowo Dyspozycyjny), punktu meteorologiczno-probnostycznego wg. zasad określonych (Instrukcją ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych) - zatwierdzonej przez MOŚZNiL-1996r 3. Wykonawcy ubiegający się o część 1-4 zamówienia 3.1. Wskażą do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą rolę pracownika nadzoru lub koordynatora prac z wykształceniem leśnym, pełniącą w/w rolę przez co najmniej 3 lata w okresie ostatnich 8 lat lub posiadającą doświadczenie zawodowe pełniąc w/w rolę przez okres minimum 3 lat w okresie ostatnich 8 lat. 3.2. Wykonawcy ubiegający się o część 5 zamówienia Wskażą do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą rolę pracownika nadzoru lub koordynatora prac przy produkcji szkółkarskiej z wykształceniem leśnym lub ogrodniczym pełniącą w/w rolę przez co najmniej 3 lata w okresie ostatnich 8 lat lub posiadającą doświadczenie zawodowe pełniąc w/w rolę przez okres minimum 3 lat w okresie ostatnich 8 lat. 3.3. Wykonawcy ubiegający się o część 6 zamówienia Wskażą do realizacji zamówienia co najmniej jedną osobę pełniącą rolę dyspozytora PAD przez co najmniej 3 lata w okresie ostatnich 8 lat. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w dziale 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnia w/w warunki
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne ani społeczne albo zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert . 1.5. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę art. 22 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp - załącznik nr 2 ofertowy 1.6. Dla części 1-6 zamówienia Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania usług, wraz z dokumentami /referencje, zaświadczenia/potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie w zakresie określonym w warunkach podanych przez zamawiającego. 1.7. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - na formularzu ofertowym wg zał. nr 4 do SIWZ. Do wykazu powinny być dołączone dokumenty potwierdzające posiadanie przez wskazane osoby kwalifikacji (zaświadczenia, świadectwa ukończenia szkoły).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ostrow.warszawa.lasy.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ostrów Mazowiecka ul. 3 Maja 30 07-300 Ostrów Mazowiecka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2007 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego pokój nr 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi z zakresu gospodarki leśnej Leśnictwo Antonowo, Orło.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie prac , odnowień sztucznych, poprawek i uzupełnień, melioracji agrotechnicznych, pielęgnowania lasu, pozostałych prac z hodowli lasu, prac z ochrony lasu i ochrony p.poż., pozyskania i zrywki drewna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi z zakresu gospodarki leśnej Leśnictwo Biel, Kalinowo, Grudzie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie prac , odnowień sztucznych, poprawek i uzupełnień, melioracji agrotechnicznych, pielęgnowania lasu, pozostałych prac z hodowli lasu, prac z ochrony lasu i ochrony p.poż., pozyskania i zrywki drewna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi z zakresu gospodarki leśnej Leśnictwo Trynosy, Ngoszewka, Turka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie prac , odnowień sztucznych, poprawek i uzupełnień, melioracji agrotechnicznych, pielęgnowania lasu, pozostałych prac z hodowli lasu, prac z ochrony lasu i ochrony p.poż., pozyskania i zrywki drewna..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi z zakresu gospodarki leśnej Leśnictwo Brzostowa, Nowiny, Osuchowa, Łowiectwo OHZ Nr182.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi w zakresie prac , odnowień sztucznych, poprawek i uzupełnień, melioracji agrotechnicznych, pielęgnowania lasu, pozostałych prac z hodowli lasu, prac z ochrony lasu i ochrony p.poż., łowiectwa, gospodarki rolno łakowej, pozyskania i zrywki drewna.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługi z zakresu gospodarki leśnej Leśnictwo Grudzie - szkółka leśna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie usług z zakresu gospodarki szkółkarskiej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Usługi z zakresu gospodarki leśnej Ochrona P.POŻ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie usług zakresu ochrony p.poż. w szczególności obsługa PAD (Punkt Alarmowo Dyspozycyjny), punktu meteorologiczno-probnostycznego wg. zasad określonych -Instrukcja ochrony przeciwpożarowej obszarów leśnych, obsadzanie punktów obserwacyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2, 77.23.31.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.