eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaWYCINKA ZAKRZACZEŃ Z POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Piła: WYCINKA ZAKRZACZEŃ Z POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH
Numer ogłoszenia: 205448 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. Dzieci Polskich 26, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 0-67 210 94 40, fax 0-67 210 94 40.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYCINKA ZAKRZACZEŃ Z POBOCZY DRÓG POWIATOWYCH.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią usługi oznaczone tytułem: Wycinka zakrzaczeń z poboczy dróg powiatowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.Przedmiotem zamówienia jest wycinka zakrzaczeń z poboczy dróg powiatowych na powierzchni ok. 68 286 m2. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia i oznakowania terenu robót pod kątem bezpieczeństwa ruchu pieszego i kołowego, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają dobrą sytuację finansową gwarantującą wykonanie zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności 14 dni licząc od dnia złożenia faktury. 4. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz 1163, z późniejszymi zmianami). 5. Zaakceptują warunki wykonania zamówienia zawarte w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do specyfikacji. 6. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, potwierdzą ich spełnianie.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy. 1. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, druk stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Kopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Dzieci Polskich 26 64-920 Piła pokój nr 218.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Pile ul. Dzieci Polskich 26 pokój 217.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pierwsza część zamówienia.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pierwsza część zamówienia - wycinka krzaków z poboczy dróg powiatowych na ogólnej powierzchni 24 846 m2, w tym: droga nr 29145 - Stara Łubianka - Szydłowo - 10 000 m2; droga nr 29152 - Róża Wlk. - Stacja Stobno - 846 m2; droga nr 29402 - Zelgniewo - Kaczory - 10 000 m2; droga nr 29405 - Kaczory - Chodzież - 4 000 m2;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Druga część zamówienia.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Druga część zamówienia - wycinka krzaków z poboczy dróg powiatowych na ogólnej powierzchni 22 780 m2, w tym: droga nr 29346 - Wysoka - Rudna - 3 100 m2; droga nr 29349 - Rudna - Grabówno - 7 700 m2; droga nr 29361 - odc. Tłukomy - Wiktorówko - 6 500 m2; droga nr 29377 - odc. Kocik - Białośliwie (od przejazdu kolejowego) - 500 m2; droga nr 29377 - odc. Białośliwie - Osiek n./Not. - 4 980 m2;.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Trzecia część zamówienia.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Trzecia część zamówienia - wycinka krzaków z poboczy dróg powiatowych na ogólnej powierzchni 20 660 m2, w tym: droga nr 29371 - odc. Osiek n./Not. - Ruda - 7 310 m2; droga nr 29371 - odc. droga krajowa nr 10 - Glesno - 5 100 m2; droga nr 29371 - odc. Glesno - Liszkowo - 7 900 m2; droga nr 29375 - Glesno - Wyrzysk - 350 m2..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.