Ogłoszenie z dnia 2011-01-18
Katowice: dostawy ryb i przetworów rybnych dla OSW Dąb w Ustroniu
Numer ogłoszenia: 20541 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "Poczta Polska Spółka Akcyjna" Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny, pl. Oddziałów Młodzieży Powstańczej 7, 40-940 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 2538862, faks (032) 2513346.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy ryb i przetworów rybnych dla OSW Dąb w Ustroniu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem umowy są dostawy ryb i przetworów rybnych dla OSW Dąb w Ustroniu, wg asortymentu określonego w załączniku nr 1 do umowy. 2. Zamawiający nie jest zobowiązany do realizacji zamówienia w pełnym zakresie ilościowym i asortymentowym wykazanym w załączniku nr 1 do umowy. Zmniejszenie ilości zamawianego towaru nie może przekroczyć 40 % całości zamówienia. Z tego tytułu Sprzedawca nie może wnosić jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga, aby dostarczone produkty spożywcze zachowały jak najdłużej cechy świeżości i zdatności do konsumpcji względnie przerobu, jednak przez okres nie krótszy niż czasookres ich przechowywania. Zachowanie świeżości produktów we wskazanym okresie nie powinno wymagać od Zamawiającego stwarzania im szczególnych warunków przechowywania, w celu ochrony przed psuciem. 4. Dostawy konkretnego asortymentu i ilości produktów następują poprzez każdorazowe zamówienie żądanej ilości i asortymentu, pisemnie (przesyłką pocztową) lub telefonicznie. W przypadku braku możliwości skontaktowania się ze Sprzedawcą za pomocą telefonu (np. z powodu wyłączenia lub awarii ww. urządzenia), za czas zgłoszenia przyjmuje się czas wysłania zamówienia przez Zamawiającego. 5. Dostarczane ryby i przetwory rybne każdorazowo winny pochodzić z udokumentowanego źródła i powinny spełniać wszelkie normy nałożone obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi [m.in. ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz.U. z 2006 r. Nr 17 poz. 127, ze zmianami); ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (tekst jednolity Dz.U. z 2008 r. Nr 213, poz. 1342)]. 6. Dostawa i wyładunek artykułów odbywają się wyłącznie na koszt Sprzedawcy, w zgodzie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami sanitarnymi i weterynaryjnymi [m.in. ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 ze zmianami)]. 7. Strony ustalają, że przez zwrot świeża/y rozumieją produkty spożywcze wcześniej nie mrożone, natomiast przez zwrot mrożona/y rozumieją produkty spożywcze zamrożone po ich wytworzeniu, z zachowaniem łańcucha chłodniczego (tzn. poprzez dopilnowanie, aby produkt transportowany do Zamawiającego z zakładu, w którym został wytworzony, nie był narażony na wahania temperatury). Temperatura produktów spożywczych zamrożonych nie może się wahać więcej niż o 3 oC. 8. Do każdej dostarczonej partii produktów spożywczych Sprzedawca każdorazowo dołącza (przedstawia) odpowiednie dokumenty potwierdzające ich pochodzenie (nazwa producenta), asortyment, rodzaj opakowania, okres przydatności do spożycia, a także dokumenty wydania WZ. 9. Nieprzekraczalny termin realizacji dostawy każdej partii produktów wynosi 24 godziny (z wyłączeniem niedziel i świąt), od dnia dostarczenia zamówienia Sprzedawcy, w godzinach 5:00 - 5:30. 10. Dostawy realizowane są do wskazanego miejsca tj. OSW Dąb, ul. Wczasowa 47, 43-450 Ustroń.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Firma Handlowo-Usługowa Tadeusz Legierski, ul. 1 Maja 69, 43-460 Wisła, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9099,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9399,06
Oferta z najniższą ceną: 9399,06 / Oferta z najwyższą ceną: 9399,06
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W prowadzonych kolejno dwóch postępowaniach o udzielenie zamówienia, każde w trybie przetargu nieograniczonego, nie zostały złożone żadne oferty (unieważnienie postępowań na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy), a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługa dostępu do sieci Internet dla potrzeb jednostek organizacyjnych Policji w garnizonie śląskim
- Modernizacja sieci energetycznej GIG-PIB - wymiana transformatora 6 kV
- Remont mieszkań IX/2025
- Obsługa posiadanego Systemu Wydruku, dostawa urządzeń drukujących oraz udostępnienie urządzeń drukujących wraz z kompleksową usługą wydruku
- Remont istniejących szatni Akademii "LGKS 38 PODLESIANKA" oraz zakup nowych szatni kontenerowych dla drużyny seniorów w ramach Budżetu Obywatelskiego.
- Dostawa szaf ubraniowych dla Szkoły Policji w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 34 w Białymstoku
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi w Lubinie.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im ks. Jana Twardowskiego w Turośli w roku szkolny 2025/2026"
- "Sukcesywna dostawa ryb mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach."
- ."Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej nr 3 w Ozimku w roku szkolnym 2025/2026"
- DOSTAWA PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO STOŁÓWKI PUBLICZNEGO PRZEDSZKOLA NR 4 W GRÓJCU 2025/2026
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.