eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Dostawa z montażem stolarki okiennej i drzwiowej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-01-18

Puławy: Dostawa z montażem stolarki okiennej i drzwiowej
Numer ogłoszenia: 20539 - 2011; data zamieszczenia: 18.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Nawozów Sztucznych , Aleja Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24-110 Puławy, woj. lubelskie, tel. 81 473 14 00, faks 81 473 14 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ins.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa z montażem stolarki okiennej i drzwiowej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa z montażem stolarki okiennej i drzwiowej - zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ - SPECYFIKACJA TECHNICZNA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Wykonawca na dostawę, montaż okien i drzwi, udzieli gwarancji w wymiarze min. 3 lat..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy, zgodnie z art. 67 ust. 1, pkt. 7) Pzp.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek o którym mowa na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, 3 dostawy okien lub drzwi o wartości 80 000 zł każda, w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje, opinie). Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunek o którym mowa na podstawie wykazu dostaw i dokumentów potwierdzających ich należyte wykonanie (np. referencje, opinie) - druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 6 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek o którym mowa na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek o którym mowa na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia warunek o którym mowa na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 ustawy Pzp - druk do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

2. Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców występujących wspólnie 2.1. Oferta wspólna W przypadku, kiedy ofertę składa kilka podmiotów, oferta musi spełniać następujące warunki: Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający będzie żądać od Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu kopi umowy lub innego dokumentu potwierdzającego zawarcie umowy Przez Wykonawców składających ofertę wspólnie lub konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki została zawarta umowa konsorcjum, nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub upoważnionego przedstawiciela, pełnomocnika (partnera wiodącego). Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela, pełnomocnika (lidera - partnera wiodącego) wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów - należy je załączyć je do oferty. Pełnomocnik, przedstawiciel (wiodący partner) winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu - do oferty należy załączyć oświadczenie. Podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań. 2.2. Wykonawcy występujący wspólnie o których mowa w pkt. 2, składają jedną ofertę, przy czym: wymagane oświadczenia lub dokumenty wskazane w rozdziale IX SIWZ pkt. 2 i 3, - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp - do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 2 do SIWZ; - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. składa osobno każdy z Wykonawców, pozostałe oświadczenia lub dokumenty wskazane w rozdziale IX SIWZ pkt. 1 - oświadczenie Wykonawcy o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp, że spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy Pzp - do ewentualnego wykorzystania załącznik nr 3 do SIWZ; składa przynajmniej jeden Wykonawca, który jest zdolny do udokumentowania, że spełnia warunki lub każdy z Wykonawców składających ofertę wspólnie. Ocena spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wszystkich oświadczeń i dokumentów żądanych przez Zamawiającego, zgodnie z art. 22 ust. 1, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. Pzp. Ocena spełnienia warunków odbywać się będzie na zasadzie spełnia, nie spełnia. Dodatkowo do oferty należy załączyć: 1) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2) Projekt umowy (parafowany) - załącznik nr 4 do SIWZ 3) Wykaz wykonanych dostaw + dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie (np. referencje, opinie) - załącznik nr 6 do SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Termin gwarancji - 15

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Zgodnie z art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty gdy wystąpi którekolwiek z poniższych zdarzeń. 1. Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację zamówienia; 2. Zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej niezależnie od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zamówienia. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu umowy. 3. Za siłę wyższą uważa się zdarzenie zewnętrzne, którego skutków nie da się przewidzieć, w szczególności siłą wyższą będzie działanie sił przyrody, jak huragan, powódź, zamieć lub zgon Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ins.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 - 110 Puławy, Pokój nr 156, Kancelaria, bud. E-40, poniedziałek- piątek w godz. 7:00 - 15:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.01.2011 godzina 12:00, miejsce: INSTYTUT NAWOZÓW SZTUCZNYCH, Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 13A, 24 - 110 Puławy, Pokój nr 156, Kancelaria, bud. E-40.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.