eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › Ochrona osób i mienia w obiektach Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewodzkiego w Szczecinie Delegatura w Koszalinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-12

Koszalin: Ochrona osób i mienia w obiektach Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewodzkiego w Szczecinie Delegatura w Koszalinie
Numer ogłoszenia: 205381 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie Oddział Zamiejscowy w Koszalinie , ul. Wł. Andersa 34, 75-950 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428501, faks 094 3428388.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona osób i mienia w obiektach Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewodzkiego w Szczecinie Delegatura w Koszalinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ochrona osób i mienia w obiektach Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego położonych w Koszalinie przy ul. WŁ. Andersa 34 i Lechickiej 4 1) Bezpośrednia ochrona fizyczna Stała ochrona budynku w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34 przez dwóch umundurowanych, wyposażonych w imienne identyfikatory oraz przenośny sprzęt łączności pracowników ochrony bez licencji, którzy w dni robocze będą przebywać stale na terenie objętym ochroną: - pierwszy (poniedziałek ,wtorek, środa i piątek od godz. 7.15 do 13.15 oraz w czwartek od godz. 7.45 do 13.45). - drugi (wtorek, środa i piątek od godz. 10.00 do 16.00 oraz w poniedziałek i czwartek od godz. 12.15 do 18.15). Pracownicy ochrony pełniący służbę w budynku zobowiązani będą do ochrony mienia, zapewnienia porządku i bezpieczeństwa pracowników i interesantów wewnątrz budynku oraz na parkingu służbowym i przed wejściem głównym poprzez: - systematyczne patrolowanie wnętrza budynku i podejmowanie interwencji w przypadku zakłócenia porządku lub wystąpienia zagrożeń losowych, - zapewnienie porządku na parkingu służbowym przed budynkiem oraz zakaz parkowania pojazdów przed schodami przy wejściu głównym, - dokonanie każdorazowo przed rozpoczęciem służby w godz. 7.15 do 7.30 a w czwartki od godz. 7.45 do 8.00 obchodu budynku w celu sprawdzenia stanu obiektu, - dokonanie każdorazowo przed zakończeniem służby w godz. 15.45 do 16.00 a w poniedziałki i czwartki od godz. 18.00 do 18.15 obchodu budynku w celu sprawdzenia czy obiekt został odpowiednio zabezpieczony, a wszystkie osoby nieuprawnione do pozostawania po godzinach pracy opuściły teren obiektu. 2) Monitorowanie sygnałów lokalnych systemów alarmowych Stały dozór sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych w oparciu o systemy zainstalowane w niżej wymienionych obiektach: 1) budynek w Koszalinie przy ul. Wł. Andersa 34. - system lokalny nr 1 - centrala SATEL CA-6, osiem linii dozorowych, transmisja telefoniczno radiowa, czujki PIR szt. 5, sygnalizator zewnętrzny optyczno-akustyczny, radiolinia UMB - 100H, pilot (przycisk napadowy) - system lokalny nr 2 - centrala CNK, szesnaście linii dozorowych, transmisja radiowa, odbiornik radio Visonic szt. 2, czujnik PIR radio SRN - 2000 szt. 6 - system lokalny nr 3 - centrala SATEL CA - 4 transmisja telefoniczna, czujki PIR przewodowe szt. 4, przycisk antywłamaniowy ręczny, radiolinia UMB 100 - system lokalny nr 4 - centrala CA - 10 LCD, nadajnik radio TR86, sygnalizator wewnętrzny SPW - 100szt. 1, czujka SRX - 2000A szt. 1, kontaktron SD 5021 szt. 1, czujka VIBRO CD 400 szt. 1. 2) budynek warsztatowo-garażowy w Koszalinie przy ul. Lechickiej 4: - system lokalny nr 5 telefoniczno-radiowy- centrala CA - 64, moduł łączności radiowej TR - 86, czujnik PIR - SPR 100 szt. 2, czujki magnetyczne - kontaktron szt. 42. - system lokalny nr 6, manipulator LCD, czujka magnetyczna - kontaktron szt. 3, czujnik PIR szt.2 W ramach przedmiotu zamówienia Oferent zobowiązuje się przyłączyć ww. lokalne systemy alarmowe zainstalowane w chronionych obiektach do swojej Elektronicznej Bazy Ochrony Obiektów w zakresie powiadamiania o włamaniu oraz do ich całodobowego elektronicznego monitorowania. Baza monitoringu Oferenta powinna zapewniać przyjęcie sygnału o zagrożeniu w czasie nie dłuższym niż 5 sekund, a czas podjęcia interwencji nie może przekraczać 5 minut. Wszelkie modyfikacje bądź dostosowanie urządzeń systemów ochrony elektronicznej do realizacji zamówienia obciążają Oferenta. 3) Zabezpieczenie techniczne W ramach przedmiotu zamówienia Oferent przyjmuje do konserwacji i zobowiązuje się utrzymać w stałej sprawności eksploatacyjnej urządzenia i instalacje wymienionych powyżej systemów alarmowych. Konserwacja systemów alarmowych powinna być przeprowadzana w terminach gwarantujących bezawaryjną pracę systemów lecz nie rzadziej niż raz na kwartał. Każdy przegląd powinien być odnotowywany w książce konserwacji. Koszty niezbędnych materiałów eksploatacyjnych ponosił będzie Zamawiający. W przypadku stwierdzenia niesprawności systemu alarmowego Oferent dokona niezbędnych napraw w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od powiadomienia, a gdy naprawa będzie wymagała wymiany urządzeń po zatwierdzeniu kosztorysu naprawy. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z dojazdem do miejsca zainstalowania systemów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, w zakresie objętym przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 PLN, 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów, o których mowa w art. 24 ustawy. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w części 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił ww warunki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (Załącznik nr 1). 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokumenty muszą być złożone przez każdego Wykonawcę (dot. również S.C.). 3) Aktualna koncesja wydana przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji uprawniająca do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie bezpośredniej ochrony fizycznej i polegającej na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000 PLN. 7) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentów wskazanych w punkcie2,4,5 i punktach 6.2, 6.4, 6.5 SIWZ składają odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione kraju, w którym mają siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 7 i punkcie 6.7 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym z zachowaniem terminów określonych powyżej. - wszelkie dokumenty w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, a Zamawiający podczas analizy ich treści będzie się opierał na tekście przetłumaczonym - dokumenty i oświadczenia wymienione w niniejszej części SIWZ mogą być złożone w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy przez złożenie czytelnego podpisu bądź podpisu wraz z pieczątką imienną oraz dopiskiem (za zgodność) lub zwrotem o równoważnym znaczeniu - w przypadku składania oferty częściowej oferent składa dokumenty dotyczące części zamówienia do której składa ofertę Możliwość wspólnego ubiegania się o zamówienie (konsorcjum i spółka cywilna) 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Umocowanie pełnomocnika może również wynikać z treści innego dokumentu dołączonego do oferty. 2) Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 7.1 winno być pełnomocnictwem rodzajowym i odpowiadać wymogom określonym w przepisach kodeksu cywilnego. W swojej treści winno wskazywać mocodawcę (osobę fizyczną lub prawną) na rzecz i w imieniu, którego działa wskazany pełnomocnik (osoba fizyczna lub prawna) oraz określać zakres umocowania pełnomocnika do reprezentowania mocodawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Przyjmuje się, że jeśli wynika to z treści pełnomocnictwa do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, to obejmuje ono uprawnienie pełnomocnika do potwierdzenia za zgodność wszystkich dokumentów złożonych w niniejszym postępowaniu przez tych wykonawców. Dokumenty dotyczące konkretnego wykonawcy ubiegającego się o zamówienie w ramach konsorcjum lub spółki cywilnej, mogą również być potwierdzone za zgodność przez osobę uprawnioną do reprezentacji tego wykonawcy. 4) Oferta spółki winna zawierać wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 1-5 i punkcie 6.1-6.5 SIWZ osobno dla każdego z jej wspólników, pozostałe dokumenty składane są wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.uw.gov.pl./przetargi/zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obslugi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie Oddział Zamiejscowy w Koszalinie, ul.Wł.Andersa 34, 75-950 Koszalin, pokój nr 113.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Zakład Obslugi Administracji Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie Oddział Zamiejscowy w Koszalinie, ul.Wł.Andersa 34, 75-950 Koszalin, pokój nr 113.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.