eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZP-133/2007

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Kraków: ZP-133/2007
Numer ogłoszenia: 205361 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie, ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6154860, 6154862, fax 012 6154887; 6154219.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.policja.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-133/2007.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych: a. zadanie nr 1 - akumulatorów samochodowych i motocyklowych, b. zadanie nr 2 - materiałów filtracyjnych, c. zadanie nr 3 - świec zapłonowych i żarowych dla samochodów i motocykli służbowych Policji woj. małopolskiego. Szczegółowe określenie asortymentu i ilości zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ. Załącznik jest jednocześnie formularzem cenowym. Zamawiający wymaga, aby asortyment będący przedmiotem zamówienia był fabrycznie nowy i kompletny. Dla zadania nr 2 - materiały filtracyjne i zadania nr 3 - świece zapłonowe i żarowe Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów w opakowaniu opatrzonym znakiem towarowym producenta części i numerem katalogowym części. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia minimum 1 rok, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. Miejscem dostawy są magazyny Zamawiającego zlokalizowane: a) w Krakowie, ul. Mogilska 109, b) w Krakowie, ul. Konarskiego 43, c) w Nowym Sączu, ul. Grottgera, d) w Tarnowie, ul. Jastruna 4. UWAGA! Dotyczy każdej pozycji asortymentowej w każdym zadaniu! Zamawiający wymaga dołączenia do oferty aktualnych katalogów producenta (Zamawiający preferuje dołączenie katalogów w formie elektronicznej), którego produkty stanowią przedmiot zamówienia. Podane w formularzu numery katalogowe oryginału (i/lub symbol zamiennika) występują wyłącznie w celu precyzyjnego określenia asortymentu. W przypadku, gdy Wykonawca oferuje np. jeden czy dwa akumulatory danej firmy nie jest konieczne załączenie całego katalogu, a jedynie kserokopia odpowiedniej strony z katalogu. Nie złożenie przez wykonawcę wraz z ofertą przedmiotowych katalogów (lub ksera stosownych stron z katalogu) będzie stanowić przesłankę do odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza zobowiązany jest dostarczyć nieodpłatnie Zamawiającemu katalog części zamiennych w wersji elektronicznej obejmujący przedmiot zamówienia do wykorzystania w okresie obowiązywania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.40.00.00 - Akumulatory, komory galwaniczne i baterie galwaniczne Oryginalny kod CPV: 34.38.00.00 - Części zapasowe do samochodów osobowych Kod CPV wg słownika 2008: 34.33.00.00 - Części zapasowe do pojazdów do transportu towarów, pojazdów pasażersko-towarowych i samochodów Oryginalny kod CPV: 34.31.22.00 - Świece zapłonowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.31.22.00 - Świece zapłonowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 3500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset i 00/100 zł.) dla całości zamówienia, z następującym podziałem na zadania: 1) dla zadania nr 1 - 2 000,00 zł; 2) dla zadania nr 2 - 1 000,00 zł; 3) dla zadania nr 3 - 500,00 zł;.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, czyli: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - za dostawę odpowiadająca wartością i rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia zamawiający uzna taką dostawę części samochodowych, której wartość netto była większa lub równa odpowiednio: Numer zadania wartość 1 80 000,00 zł. 2 60 000,00 zł. 3 30 000,00 zł. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te sumują się dla odpowiednich zadań, np. w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 i nr 3 za dostawę odpowiadającą wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiający uzna dostawę w wysokości: 90 000,00 zł. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy. 3) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania (wykonywania) i odbiorców. Wzór ww. wykazu stanowi załącznik nr 4 do specyfikacji. 4) Dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w pkt 3 zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne). Wyżej wymienione dokumenty muszą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (poświadczenie za zgodność z oryginałem musi być dokonane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy). Gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. W przypadku nie złożenia wymienionych dokumentów zamawiający wykluczy wykonawcę zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.policja.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych (pokój nr 101B).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Krakowie ul. Mogilska 109 31-571 Kraków Zespół ds. Zamówień Publicznych (pokój nr 101B).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - akumulatory samochodowe i motocyklowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych: a) zadanie nr 1 - akumulatorów samochodowych i motocyklowych dla samochodów i motocykli służbowych Policji woj. małopolskiego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.40.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - materiały filtracyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych: b) zadanie nr 2 - materiałów filtracyjnych, dla samochodów i motocykli służbowych Policji woj. małopolskiego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.38.00.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - świece zapłonowe i żarowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych: c) zadanie nr 3 - świec zapłonowych i żarowych dla samochodów i motocykli służbowych Policji woj. małopolskiego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.31.22.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.