Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-25
Wrocław: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do studia kompozycji komputerowej Akademii Muzycznej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 205330 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, Pl. Jana Pawła II nr 2, 50-043 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3552849, fax 071 3552849.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu oraz oprogramowania do studia kompozycji komputerowej Akademii Muzycznej we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) ZADANIE 1 · Komputer typu iMac 24 Core 2 Duo 2.8 GHz/2GB/500GB SD/2600PRO/Mac OS X 10.5 lub równoważny · MacBook Pro 17 2.4GHz Core 2 Duo /2GB /160GB /SD /AP /BT/Mac OS X 10.5 lub równoważny lub równoważny b) ZADANIE 2 · Cyfrowy rejestrator twardodyskowy · Cyfrowy stół mikserski · Interfejs audio na złączu FireWire · Interfejs audio na złączu FireWire · Para mikrofonów pojemoścowych o zmiennej charakterystyce (kardioidalna, dookólna) + uchwyty elastyczne · Mikrofon kierunkowy + dead cat + boom pole · Mikrofon pojemościowy wielkomembranowy Oktawa Mk-220 + uchwyt elastyczny lub równoważny · Mikrofon instrumentalny pojemnościowy · Mikrofon dynamiczny wokalny · Stereo Bar - mikrofonowy uchwyt stereo · Se Electronics Reflexion Filter lub równoważny · Pop filter mikrofonowy · Para aktywnych monitorów odsłuchowych · Para aktywnych monitorów odsłuchowych · Klawiatura MIDI z kontrolerem Novation Remote SL25 lub równoważny · Klawiatura MIDI z kontrolerem CME VX8 lub równoważny · słuchawki stereofoniczne zamknięte - 2 sztuki · upgrade z Cubase SX3 do Cubase 4 · Cubase 4 lub oprogramowanie równoważne na platformę Apple Macintosh · Logic Studio 8 lub oprogramowanie równoważne na platformę Apple Macintosh · Peak 6 - licencja na 3 stanowiska · upgrade wtyczek programowych Waves 4 NPP do Waves 5 Gold + klucz autoryzacyjny iLok · Pakiet wtyczek programowych Waves 5 Gold + klucz autoryzacyjny iLok · Pakiet wtyczek programowych Waves 5 NPP + klucz autoryzacyjny iLok · Program Max/MSP - licencja na 2 stanowiska · Wtyczki Programowe Pluggo - licencja na 2 stanowiska · GRM Tools Classic Bundles - licencja na 2 stanowiska · GRM Tools ST Bundles - licencja na 3 stanowiska c) ZADANIE 3 · Dysk zewnętrzny 500GB · Drukujące urządzenie wielofunkcyjne · Apple Airport Extreme lub równoważne · Projektor multimedialny + ekran · 4 akumulatory 2700AA + ładowarka
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.23.12.00 - Sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.00.00 - Sprzęt związany z komputerami Oryginalny kod CPV: 32.34.10.00 - Mikrofony Kod CPV wg słownika 2008: 32.34.10.00 - Mikrofony Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 20.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: a) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności wykażą, że wciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonali z należytą starannością minimum trzy dostawy w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości każdej z nich minimum 80% wartości ceny ofertowej brutto; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) dostarczą oświadczenia lub dokumenty wymienione w rozdz. VIII SIWZ; 2. W przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców musi indywidualnie spełniać warunki udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1 za wyjątkiem ppkt b). 3. Ocena spełnienia w/w warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy dołączonych do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie warunków. 4. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 5. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy pzp , sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ (Wykonawcy występujący wspólnie składają jedno wspólne oświadczenie, które musi być podpisane przez Pełnomocnika ustanowionego do ich reprezentowania) b) Oświadczenie zawierające wykaz dostaw wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia o wartości każdej z nich minimum 80% wartości ceny ofertowej brutto - z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca zamówienia - wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie- załącznik nr 4 do SIWZ 3. Wykonawcy obowiązani są złożyć ponadto: a) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych b) pełnomocnictwo Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, Pl Jana Pawła II 2, 50-043 Wrocław pok. 108. tel. 071 355 55 43 wew. 123.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu, Pl Jana Pawła II 2, 50-043 Wrocław pok. 22 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: · Komputer typu iMac 24 Core 2 Duo 2.8 GHz/2GB/500GB SD/2600PRO/Mac OS X 10.5 lub równoważny · MacBook Pro 17 2.4GHz Core 2 Duo /2GB /160GB /SD /AP /BT/Mac OS X 10.5 lub równoważny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: · Cyfrowy rejestrator twardodyskowy · Cyfrowy stół mikserski · Interfejs audio na złączu FireWire · Interfejs audio na złączu FireWire · Para mikrofonów pojemoścowych o zmiennej charakterystyce (kardioidalna, dookólna) + uchwyty elastyczne · Mikrofon kierunkowy + dead cat + boom pole · Mikrofon pojemościowy wielkomembranowy Oktawa Mk-220 + uchwyt elastyczny lub równoważny · Mikrofon instrumentalny pojemnościowy · Mikrofon dynamiczny wokalny · Stereo Bar - mikrofonowy uchwyt stereo · Se Electronics Reflexion Filter lub równoważny · Pop filter mikrofonowy · Para aktywnych monitorów odsłuchowych · Para aktywnych monitorów odsłuchowych · Klawiatura MIDI z kontrolerem Novation Remote SL25 lub równoważny · Klawiatura MIDI z kontrolerem CME VX8 lub równoważny · słuchawki stereofoniczne zamknięte - 2 sztuki · upgrade z Cubase SX3 do Cubase 4 · Cubase 4 lub oprogramowanie równoważne na platformę Apple Macintosh · Logic Studio 8 lub oprogramowanie równoważne na platformę Apple Macintosh · Peak 6 - licencja na 3 stanowiska · upgrade wtyczek programowych Waves 4 NPP do Waves 5 Gold + klucz autoryzacyjny iLok · Pakiet wtyczek programowych Waves 5 Gold + klucz autoryzacyjny iLok · Pakiet wtyczek programowych Waves 5 NPP + klucz autoryzacyjny iLok · Program Max/MSP - licencja na 2 stanowiska · Wtyczki Programowe Pluggo - licencja na 2 stanowiska · GRM Tools Classic Bundles - licencja na 2 stanowiska · GRM Tools ST Bundles - licencja na 3 stanowiska.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.10.00-0, 32.34.10.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: · Dysk zewnętrzny 500GB · Drukujące urządzenie wielofunkcyjne · Apple Airport Extreme lub równoważne · Projektor multimedialny + ekran · 4 akumulatory 2700AA + ładowarka.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 20.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji oprogramowania deweloperskiego w podziale na części (Toad, Intellij)
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
- Rozbudowa systemu EndoBase firmy Olympus dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Dostawa różnych subskrypcji w podziale na 4 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.