eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WschowaZAKUP I DOSTAW WĘGLA DLA PODOPIECZNYCH OPS NA TERENIE MIASTA I GMINY WSCHOWA 3. Cena winna obejmować dostawę węgla do domu zasiłkobiorcy na terenie miasta i gminy Wschowa.



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Wschowa: ZAKUP I DOSTAW WĘGLA DLA PODOPIECZNYCH OPS NA TERENIE MIASTA I GMINY WSCHOWA 3. Cena winna obejmować dostawę węgla do domu zasiłkobiorcy na terenie miasta i gminy Wschowa.
Numer ogłoszenia: 205315 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Klasztorna 3, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 065 5402525, fax. 065 5404898.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: opswschowa@poczta.onet.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAW WĘGLA DLA PODOPIECZNYCH OPS NA TERENIE MIASTA I GMINY WSCHOWA 3. Cena winna obejmować dostawę węgla do domu zasiłkobiorcy na terenie miasta i gminy Wschowa..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przetarg nieograniczony na zakup oraz dostawę 1 tony węgla kamiennego orzech gatunek I wraz z dostarczeniem dla podopiecznych OPS na terenie miasta i gminy Wschowa 1. Oznaczenie według CPV - 10000000-3, 10110000-7 2. Zakres zamówienia obejmuje: - około 280 ton w zależności od ceny węgla Kaloryczność- nie mniej niż 30KJ/kg Popiół- nie więcej niż 05% Siarka- nie więcej niż 06% 3. Cena winna obejmować dostawę węgla do domu zasiłkobiorcy na terenie miasta i gminy Wschowa..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 10.00.00.00 - Węgiel, węgiel brunatny, koks i inne produkty węglopochodne Kod CPV wg słownika 2008: 09.24.00.00 - Produkty pochodne ropy i węgla Oryginalny kod CPV: 10.11.00.00 - Węgiel Kod CPV wg słownika 2008: 09.11.11.00 - Węgiel (minerał) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania zamówienia; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4 . nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w pkt. 1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę, czyli żaden z członków konsorcjum nie może podlegać wykluczeniu. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawcy w postępowaniu : 2.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i prowadzą działalność zgodną z przedmiotem zamówienia. 2.2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. UWAGA! W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, ww warunki podmioty te mogą spełniać łącznie. 2.3. Zaoferują realizację zamówienia na warunkach określonych w S.I.W.Z. 2.4. Wyrażą zgodę na płatność faktur częściowych w terminie nie krótszym niż 14 dni od daty dostarczenia faktury do zamawiającego. 3. Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale 5 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki wykonawca spełnił. 4. Nie spełnienie chociażby jednego z ww warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust.1 ustawy ( wg załącznika nr 1 do oferty) a jeżeli Zamawiający żąda dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, również te dokumenty. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oferta musi zawierać następujące dokumenty: 2.1. koncesje, zezwolenie lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2.2. aktualny odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2.3. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 2.4. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; 2.5. upoważnienie w formie pisemnej dla osoby podpisującej ofertę wraz z załącznikami , o ile nie wynika ono z dokumentów wymaganych powyżej; 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 3.1. pkt.2 ppkt 2.2., tego Rozdziału, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3.2.Dokumenty , o których mowa w pkt.3.1. lit. a i c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Dokument, o którym mowa w pkt.3.1. lit.b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.3.1.zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. UWAGA ! Dokumenty o których mowa wyżej, zgodnie z obowiązującym w tym zakresie Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane( Dz. U. z 2006 r. nr 87 poz. 605) mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wschowa.pl/ops/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Klasztorna 6 67-400 Wschowa pokoj nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Klasztorna 3 67-400 Wschowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.