eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Górnicza › Wykonanie robót remontowych dla zadań remontowych wybranych w ramach budżetu partycypacyjnego pn1. wymiana nawierzchni chodników przy przystankach autobusowych ul. Dąbskiego I i Dąbskiego II wraz z obniżeniem krawężników 2. wykonanie remontu chodników wzdłuż ul. Augustynika w rejonie budynków 9,13,17, 3. odtworzenie i wymiana nawierzchni - chodniki wraz ze ścieżką rowerową (łącząca ul. Ratanice ze ścieżką wzdłuż Pogorii IV) (...) pełna nazwa zadania określona została w sekcji II. pkt 3 ppkt 8 ogłoszenia

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Dąbrowa Górnicza: Wykonanie robót remontowych dla zadań remontowych wybranych w ramach budżetu partycypacyjnego pn: 1. wymiana nawierzchni chodników przy przystankach autobusowych ul. Dąbskiego I i Dąbskiego II wraz z obniżeniem krawężników 2. wykonanie remontu chodników wzdłuż ul. Augustynika w rejonie budynków 9,13,17, 3. odtworzenie i wymiana nawierzchni - chodniki wraz ze ścieżką rowerową (łącząca ul. Ratanice ze ścieżką wzdłuż Pogorii IV) (...) pełna nazwa zadania określona została w sekcji II. pkt 3 ppkt 8 ogłoszenia
Numer ogłoszenia: 205312 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149246 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych dla zadań remontowych wybranych w ramach budżetu partycypacyjnego pn: 1. wymiana nawierzchni chodników przy przystankach autobusowych ul. Dąbskiego I i Dąbskiego II wraz z obniżeniem krawężników 2. wykonanie remontu chodników wzdłuż ul. Augustynika w rejonie budynków 9,13,17, 3. odtworzenie i wymiana nawierzchni - chodniki wraz ze ścieżką rowerową (łącząca ul. Ratanice ze ścieżką wzdłuż Pogorii IV) (...) pełna nazwa zadania określona została w sekcji II. pkt 3 ppkt 8 ogłoszenia.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych określonych w pkt. 3.1. SIWZ w oparciu o: 1.1. przedmiary robót wykonane w oparciu o faktyczne pomiary w terenie dla kaSdego zadania, 1.2. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, zawierające zestawienie wymagań technicznych, koniecznych do określenia standardu i jakości ich wykonania oraz oceny ich prawidłowości, 1.3. projekty wykonawcze 1.4. technologie wykonania,warunki badania, kontroli i odbiorów jakościowych i ilościowych oraz inne warunki techniczne, w tym np. normatywy, akty prawne i instrukcje. 1.5. szkice wykonawcze wraz z opisem, obejmujące zakres opracowania - stanowiące załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 2.1. Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.); 2.2. Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm. ); 2.3. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. z 2003r., Nr 117, poz.1728) 2.4. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.). 3. Rozwiązania równoważne; Wskazane w SIWZ znaki towarowe, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy. W związku z tym : 3.1. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. 3.2. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację robót w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 4. Gwarancja i rękojmia; 4.1. Na przedmiot zamówienia ustala się okres gwarancji jakości, który wynosi dla robót budowlanych i instalacyjnych oraz urządzeń i sprzętu 5 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 4.2. Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Wykonawcę wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 4.3. Na wykonane roboty budowlane i instalacyjne oraz urządzenia i sprzęt Wykonawca udziela rękojmi na okres 5 lat od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. 4.4. Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 4.5. Jeżeli Wykonawca nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie,Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Wykonawcy 5. Wymagania organizacyjne ; 5.1. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest posiadać czasową organizację ruchu zatwierdzoną przez Wydział Komunikacji i Drogownictwa Urzędu Miejskiego w Dąbrowie Górniczej. 5.2. O ile wystąpi taka konieczność, przedmiot zamówienia może być realizowany również na wydłużonej zmianie i w godzinach nocnych, 5.3. Roboty budowlane będą prowadzone na obiektach istniejących, 5.4. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązuje się służyć doradztwem technicznym w zakresie tematów technologicznych, biorąc udział w naradach dotyczących technologii wykonania oraz ewentualnych zmian projektowych a także udzielając pisemnych odpowiedzi na zapytania Zamawiającego. 6. W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 7.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej 7.1. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu umowy musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie:dwieście tysięcy złotych). Nie później niż w ostatnim dniu ważności ubezpieczenia Wykonawca przedstawi Zamawiającemu kopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o przedłużonym terminie ważności. 7.2. Wykonawca zobowiązuje się do posiadania nieprzerwanej ochrony ubezpieczeniowej w całym okresie obowiązywania umowy. 7.3.W przypadku zmiany terminu obowiązywania umowy Wykonawca zobowiązany jest przedłużyć ważność ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do dnia obowiązywania umowy. 8. Uzupełnienie sekcji Ii pkt 1 ogłoszenia: Pełna nazwa przedmiotu zamówienia - Wykonanie robót remontowych dla zadań remontowych wybranych w ramach budżetu partycypacyjnego pn: 1. wymiana nawierzchni chodników przy przystankach autobusowych ul. Dąbskiego I i Dąbskiego II wraz z obniżeniem krawężników, 2. wykonanie remontu chodników wzdłuż ul. Augustynika w rejonie budynków 9,13,17, 3. odtworzenie i wymiana nawierzchni - chodniki wraz ze ścieżką rowerową (łącząca ul. Ratanice ze ścieżką wzdłuż Pogorii IV), 4. remont chodników w rejonie ul. 3-go Powstania Śląskiego 11 i 13 od strony wejść do klatek schodowych, 5. remont ciągu pieszego wraz z renowacją zieleni (dot. ul. Kasprzaka) 6. Zielona Wyspa w Starej Dąbrowie - infrastruktura obsługi markowych produktów turystycznych w Dąbrowie Górniczej 7. wyrównanie i utwardzenie placu przed Kościołem w Łęce 8. Nasz pomysł na osiedlowe podwórko - zagospodarowanie terenu pomiędzy budynkami ul. Adamieckiego 4-6 9. remont miejsc postojowych przy ul. Legionów Polskich 111,113,131 10. ścieżka łącząca dzielnice Strzemieszyce Wielkie z Gołonogiem w Dąbrowie Górniczej 11. ścieżki spacerowe Lasu Nowe Podlesie - renowacja ścieżek w parku Podlesie. 9. Doprecyzowanie sekcji IV pkt 5) ogłoszenia - Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT) - 800.000,00 zł (z zamówieniem uzupełniającym); 734.006,21 zł ( bez mówienia uzupełniającego). IV. Doprecyzowanie sekcji IV pkt 6) ogłoszenia - INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ- Cena wybranej oferty: 932.126,95 zł netto; oferta z najniższą ceną: 542.112,12 zł netto; oferta z najwyższą ceną- 1.473.419,70 zł netto.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PW-ETA Sp. z o.o., ul. Laski 111, 41-303 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 800000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1146516,15

  • Oferta z najniższą ceną: 666797,91 / Oferta z najwyższą ceną: 1812306,23

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.