eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Usługi medyczne dla JW 1906 Wałcz

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Wałcz: Usługi medyczne dla JW 1906 Wałcz
Numer ogłoszenia: 20529 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 067 2502184, fax 067 2502184, 2502971.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rbm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi medyczne dla JW 1906 Wałcz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi medyczne i podobne Zadanie nr 1 badania i konsultacje specjalistyczne żołnierzy zawodowych i pracowników wojska w Wałczu w następujących działach: 1. konsultacja pulmonologiczna 60 2. konsultacja neurologiczna 260 3. konsultacja okulistyczna 260 4. konsultacja laryngologiczna 60 5. konsultacja psychiatryczna 60 6. konsultacja dermatologiczna 60 7. konsultacja kardiologiczna 20 8. morfologia 260 9. OB 260 10. Badanie ogólne moczu 260 11. jonogram 260 12. Poziom glukozy 260 13. Poziom mocznika 260 14. Poziom kreatyniny 260 15. Poziom trójglicerydów 150 16. Poziom cholesterolu 150 17. Poziom bilirubiny 60 18. EKG z opisem 200 19. RTG klatki piersiowej z opisem 260 20. GGTP 150 21. Kał na nosicielstwo 20 22. transaminazy 150 Zadanie nr 2 badania i konsultacje specjalistyczne żołnierzy zawodowych i pracowników wojska w Mostach następujących działach: 1. konsultacja pulmonologiczna 40 2. konsultacja neurologiczna 180 3. konsultacja okulistyczna 180 4. konsultacja laryngologiczna 100 5. konsultacja psychiatryczna 47 6. konsultacja dermatologiczna 25 7. konsultacja kardiologiczna 15 8. morfologia 180 9. OB 180 10. Badanie ogólne moczu 180 11. jonogram 180 12. Poziom glukozy 180 13. Poziom mocznika 180 14. Poziom kreatyniny 180 15. Poziom trójglicerydów 100 16. Poziom cholesterolu 100 17. Poziom bilirubiny 100 18. EKG z opisem 150 19. RTG klatki piersiowej z opisem 180 20. GGTP 40 21. Kał na nosicielstwo 6 22. transaminazy 100

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 85.12.00.00 - Usługi medyczne i podobne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej i przewidzianej zamówieniem działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a) przedmiot zamówienia znajduje się w zakresie jego działalności, a zakres ten wynika z zapisów właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 ustawy Pzp, II. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunki określone w punktach 1-4 jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VIII SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły spełnia nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale VIII SIWZ III. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby: 1) przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wszyscy) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I pkt 1, 2, 3 niniejszego rozdziału SIWZ, 2) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie podlegał wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków określonych w rozdziale VII Zamawiający żąda złożenia do oferty niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów : I. Dokumentów: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku spółek cywilnych, zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione w okresie wskazanym wyżej, dla każdego wspólnika, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1- 4 ustawy - załącznik nr 4, 2 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a. dysponują ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej Wartość polisy winna być równa lub wyższa sumie wartości złożonej oferty II Jeśli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia: 1. Każda z firm wspólnie składających ofertę (dotyczy również spółek cywilnych, z których każdy ze wspólników traktowany jest jako oddzielny przedsiębiorca - firma) złoży oddzielnie dla każdej z nich: oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust. I pkt 1 lit. a-b, oraz oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt 4 (o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania), a ponadto przynajmniej jedna z firm wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia winna jest przedstawić dokumenty wymienione w Rozdziale VIII ust. I pkt 2, 3 (z wyłączeniem oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, które składa każda z firm wspólnie składających ofertę),oraz ust. II pkt 2. 2. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązani są przedłożyć: a) pełnomocnictwo, do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego ( w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania),wykaz podmiotów (partnerów) zawierających umowę konsorcjum, b) oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za niewykonanie bądź nienależyte wykonanie umowy oraz za wszelkie wynikłe z tego szkody, c) umowę konsorcjum - przed zawarciem umowy III. Szczególne wymagania dotyczące Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej a) Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa zamiast dokumentów, o których mowa w ust. I pkt 1 lit. a, b składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. niej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Dokument, o których mowa w ust. I pkt 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty o których, mowa w ust. I pkt 1 lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. II pkt 3 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. IV. Nadto Wykonawcy składają: 1. Umocowanie do działania w cudzym imieniu (pełnomocnictwo) - jeżeli Wykonawca upoważnił osoby trzecie do reprezentowania go w postępowaniu (w pełnomocnictwie należy skonkretyzować postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, z podaniem numeru sprawy i przedmiotu zamówienia i skonkretyzować zakres umocowania), 2. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 3. Formularz cenowy - załącznik nr 2

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. odległość od miejsca siedziby do miejsca wykonywania usług (km) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rbm.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz tel. (067) 250-38-20, fax (067) 250-21-78.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 10:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 1906, ul. Ciasna 7, 78-601 Wałcz, budynek nr 1 pkt. nr 4 kancelaria jawna.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 badania i konsultacje specjalistyczne żołnierzy zawodowych i pracowników wojska w Wałczu na zlecenie lekarza JW. 1906.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 badania i konsultacje specjalistyczne żołnierzy zawodowych i pracowników wojska w Wałczu na zlecenie lekarza JW. 1906 w następujących działach: Lp. Wyszczególnienie Ilość 1 2 3 1. konsultacja pulmonologiczna 60 2. konsultacja neurologiczna 260 3. konsultacja okulistyczna 260 4. konsultacja laryngologiczna 60 5. konsultacja psychiatryczna 60 6. konsultacja dermatologiczna 60 7. konsultacja kardiologiczna 20 8. morfologia 260 9. OB 260 10. Badanie ogólne moczu 260 11. jonogram 260 12. Poziom glukozy 260 13. Poziom mocznika 260 14. Poziom kreatyniny 260 15. Poziom trójglicerydów 150 16. Poziom cholesterolu 150 17. Poziom bilirubiny 60 18. EKG z opisem 200 19. RTG klatki piersiowej z opisem 260 20. GGTP 150 21. Kał na nosicielstwo 20 22. transaminazy 150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. odległość od miesjca siedziby do miejsca wykonywania usług ( km) - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadania nr 2 badania i konsultacje specjalistyczne żołnierzy zawodowych i pracowników wojska w Mostach na zlecenie lekarza JW. 1906.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. konsultacja pulmonologiczna 40 2. konsultacja neurologiczna 180 3. konsultacja okulistyczna 180 4. konsultacja laryngologiczna 100 5. konsultacja psychiatryczna 47 6. konsultacja dermatologiczna 25 7. konsultacja kardiologiczna 15 8. morfologia 180 9. OB 180 10. Badanie ogólne moczu 180 11. jonogram 180 12. Poziom glukozy 180 13. Poziom mocznika 180 14. Poziom kreatyniny 180 15. Poziom trójglicerydów 100 16. Poziom cholesterolu 100 17. Poziom bilirubiny 100 18. EKG z opisem 150 19. RTG klatki piersiowej z opisem 180 20. GGTP 40 21. Kał na nosicielstwo 6 22. transaminazy 100.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. odległość od miejsca siedziby do miejsca wykonywania usług (km) - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.