Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Ruda Śląska: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska
Numer ogłoszenia: 205242 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ruda-sl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości wraz ze wskazaniem punktów granicznych dla: 1. Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej - Bielszowicach przy ulicy Edmunda Kokota 2.Nieruchomości położonej w Rudzie Śląskiej- Kochłowicach przy zbiegu ulic: Wyzwolenia- Wrzosowa II. Zakres prac do wykonania: 1.Prace terenowe 2.Prace obliczeniowe 3.Sporządzenie dokumentów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniuIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 1.2.1.Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum: - 2 podziały nieruchomości, - 1 rozgraniczenie nieruchomości 1.2.2. Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował osobami do wykonania niniejszego zamówienia, tj. przynajmniej 2 osobami z uprawnieniami zawodowymi w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia); nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnaniu warunków udziału w postępowaniu o udzilenienie niniejszego zamówienia, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 3. Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z pod4. aniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. 4. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że usługi o których wyżej mowa, zostały wykonane należycie. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wystarczające będzie wykazanie wyłącznie osób, o których wyżej mowa. 6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Uprawnienia zawodowe w zakresie: rozgraniczenia i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzenia dokumentacji do celów prawnych osób wymienionych wyżej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Ruda Śląska, Pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A, III piętro, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 309.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska, Pl. Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, budynek A, III piętro, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 309.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej- Bielszowicach przy ulicy: Edmunda Kokota ( Postanowienie nr AMG.74302-8/09 z dnia 27.03.2009 r.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie ostatecznych podziałów nieruchomości dla potrzeb bieżącej działalności Wydziału Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Ruda Śląska.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nieruchomość położona w Rudzie Śląskiej- Kochłowicach przy zbiegu ulic: Wyzwolenia- Wrzosowa ( Postanowienie nr AMG.74302-29/09 z dnia 21.05.2009 r.).
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.32.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa obudowy chodnikowej specjalnej ze stali o podwyższonej jakości dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba w ramach składów konsygnacyjnych - nr grupy 281-10.
- Prowadzenie specjalistycznego, naukowo-technicznego nadzoru nad budową sieci elektroenergetycznej wraz z infrastrukturą towarzyszącą na terenie SE Halemba w Rudzie Śląskiej w podziale na dwa zadania: Zadanie nr 1: specjalistyczny nadzór naukowo-techniczny w zakresie konstrukcyjnobudowlanym; Zadanie nr 2: specjalistyczny nadzór techniczny w zakresie sieci elektroenergetycznych.
- Wznowienie granic nieruchomości lub wyznaczenie punktów granicznych działek stanowiących pas drogowy dróg publicznych (4 części)
- Świadczenie usług w zakresie sprzętu ciężkiego na zwałach węgla i rejonach własnych Zakładu Mechanicznej Przeróbki Węgla dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Bielszowice w terminie 12 m-cy
- Świadczenie usług sprzętem ciężkim poza zwałami węgla z użyciem koparko-ładowarki kołowej z operatorem i monitoringiem, w okresie 12 miesięcy w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Ruda Ruch Halemba
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 47 z Oddziałami integracyjnymi w Rudzie Śląskiej przy ul. Szramka 7.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewid. gm. Grodzisk Maz. w powiecie grodziskim"- część I - obejmująca obręby Adamów, Chlebnia, Chrzanów Duży, Chrzanów Mały,Izdebno Kościelne...
- Wznowienie granic nieruchomości lub wyznaczenie punktów granicznych działek stanowiących pas drogowy dróg publicznych (4 części)
- Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 - Aktywny Maluch 2022-2029 - budowa placu zabaw.
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jednostki ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część III - obej. obręby: Kady, Książenice, Książenice PGR
- "Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla jedn. ewidencyjnej gm. Grodzisk Maz. (140504_5 - obszar wiejski) w powiecie grodziskim - część II - obejmująca obręby Adamowizna, Czarny Las, Janinów ...
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" wraz z budową placu zabaw w Miastkowie Kościelnym przy ul. Szkolnej
więcej: Usługi opomiarowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.