eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UniejówBudowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Uniejowie - etap I

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-28

Uniejów: Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Uniejowie - etap I
Numer ogłoszenia: 205135 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 79599 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Uniejów, ul. Błogosławionego Bogumiła 13, 99-210 Uniejów, woj. łódzkie, tel. 063 2888192, faks 063 2888192.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Uniejowie - etap I.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu rekreacyjno - sportowego w Uniejowie -etap I. Zakres I etapu budowy obejmuje: a) wykonanie budynku 2 (mieszczącego sanitariaty ogólnodostępne i pomieszczenia techniczne) o powierzchni zabudowy 124 m2 wraz z instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi; b) budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy syntetycznej (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako B) z systemem nawodnienia, odwodnienia i oświetlenia o powierzchni całkowitej 9600m2 ( 80x120) o wymiarach płyty boiska 68 x 105 m; c) budowę boiska do piłki nożnej o nawierzchni z trawy naturalnej z rolki (oznaczonego w dokumentacji projektowej jako A) z systemem nawodnienia, odwodnienia, oświetlenia i ogrzewania o powierzchni całkowitej 9600m2 ( 80x120) o wymiarach płyty boiska 68 x 105 m; d) budowa infrastruktury technicznej podziemnej i naziemnej - sieć wodociągowa, kanalizacja sanitarna i deszczowa, sieć elektroenergetyczna, oświetlenie terenu i boisk, instalacja odgromowa, sieć teletechniczna, sieć geotermalna/ ciepłownicza w zakresie dla I etapu; e) zagospodarowaniem terenu - w zakresie etapu I - chodniki wokół boiska B, A, oraz budynków, ciągi pieszo jezdne wraz z włączeniem do drogi, ogrodzenie terenu i ogrodzenia wewnętrzne; f) budowę trybuny T1 na 496 miejsc i T2 na 110 miejsc; g) wykonanie ciągu pieszo-jezdnego długości 450 m, szerokości 9,5 m z kostki betonowej, wraz z włączeniem jej w drogę gminną Nr 111152E Spycimierz - Zieleń oraz włączeniem w drogę dojazdową w obrębie wału przeciwpowodziowego; h) wykonanie utwardzenia terenu (działka Nr 2146/17) tłuczniem grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm; i) roczny bezpłatny serwis boisk piłkarskich zgodnie z zaleceniami producenta murawy (w tym ewentualne uzupełnianie wypełnienia do wysokości zgodnej z zawartą w karcie technicznej), dodatkowo należy przeszkolić pracownika Zamawiającego w zakresie pielęgnacji boisk j) zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu niezbędnego do pielęgnacji boisk zgodnie z wytycznymi dotyczącymi sposobu serwisowania boisk. Kombajn do pielęgnacji boiska z nawierzchnią z trawy sztucznej (np. kombajn typu SMG Sport Champ z przystawkami) powinien zapewnić możliwość przeprowadzenia takich prac jak: oczyszczenie mechaniczne nawierzchni z zanieczyszczeń stałych, szczotkowanie twarde w celu podniesienia włókien, spulchnienie górnej warstwy wypełnienia, czyszczenie wypełnienia z granulatu gumowego, wyrównanie poziomu wypełnienia z ewentualnym uzupełnieniem, końcowe szczotkowanie miękkie, odśnieżanie - zgodnie z wytycznymi dotyczącymi sposobu serwisowania boisk. Dla boiska o nawierzchni z trawy naturalnej należy dostarczyć: ciągnik kompaktowy, urządzenie do głębokiej aeracji, urządzenie piaskujące i do rozrzucania granulatu, urządzenie wielofunkcyjne do nacinania korzeni i dosiewu perforacyjnego, kosiarka wrzecionowa, kosiarka samojezdna, szczotka z wysięgnikiem, wertykulator, odśnieżarka, rozsiewacz, opryskiwacz, wózek do malowania linii, wycinarka do darni, wycinarka do darni spalinowa, zamiatarka do boisk trawiastych i terenów zielonych, urządzenie do czyszczenia piasku boiskowego - zgodnie z zestawieniem urządzeń do pielęgnacji. k) zakup, dostawa i montaż fabrycznie nowych 2 tablic wyników o wymiarach min. 300 x 200 cm; tablice muszą zawierać pola do wyświetlania: czasu meczu (w przerwach czasu rzeczywistego), części meczu, ilości zdobytych bramek (pola dwucyfrowe), nazw zespołów i reklam sponsorów; sekcje z cyframi muszą być zaopatrzone w ochronę przeciwsłoneczną, wynik i czas gry wyświetlany na cyfrach wielkości min. 30 cm, kąt świecenia min. 120 stopni; tablice muszą zapewniać całoroczne użytkowanie, być odporne na uderzenia piłką; widoczność tablicy min. 100 m. W przypadku nawierzchni boiska z trawy syntetycznej Zamawiający uzna za równoważne użycie materiałów posiadających następujące parametry: Wysokość całkowita: minimum 47 mm Kolor włókien: zieleń w jednym lub dwóch odcieniach Włókno: polietylen lub poliolefin, monofil, Gęstość splotów minimum: 10.000m2 Wypełnienie: piasek kwarcowy, granulat gumowy lub termoplast Gęstość włókien: minimum 150.000m2 Ciężar włókna minimum 15000 DTEX Po wybudowaniu boiska z nawierzchnią z trawy syntetycznej wykonawca zobowiązany jest na swój koszt zlecić wykonanie certyfikacji boiska i uzyskać certyfikat FIFA 2 STAR. Przed podpisaniem protokołu odbioru końcowego należy uzyskać pozytywne wyniki badań laboratoryjnych wykonanych przez laboratorium akredytowane przez FIFA. Teren na którym zaprojektowany jest budynek 1 należy obsiać trawą. W ramach realizacji I etapu należy wykonać wszelkie prace (w tym rozprowadzenie sieci zewnętrznych i wewnętrznych) niezbędne aby umożliwić wykonanie kolejnych etapów inwestycji, bez degradacji elementów już wykonanych. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w Uniejowie, na obszarze Natura 2000. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarach robót, a także w wyciągu z dokumentacji technicznej w wersji papierowej i w pełnej dokumentacji technicznej w wersji elektronicznej, załączonych do SIWZ. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). Uwaga: Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. Równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Jeżeli Wykonawca składający ofertę zaoferuje rozwiązania równoważne, to na Wykonawcy spoczywa obowiązek wskazania równoważności poprzez złożenie w ofercie odpowiednich dokumentów potwierdzających tę równoważność. Zaleca się oferentom szczegółowe zapoznanie się z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zdobycie wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty oraz sprawdzenie i zweryfikowanie dokumentacji oraz niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o ewentualnych błędach i przeoczeniach. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: 45.00.00.00 - 7 Roboty budowlane; Przedmiot dodatkowy: 45.11.12.00 - 0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne; 45.26.23.00 - 4 Betonowanie; 45.26.23.10 - 6 Zbrojenie; 45.26.25.00 - 6 Roboty murarskie; 45.22.31.00 - 7 Montaż konstrukcji metalowych; 45.26.12.10 - 9 Wykonywanie pokryć dachowych; 45.32.00.00 - 6 Roboty izolacyjne; 45.41.0000 - 4 Tynkowanie; 45.42.10.00 - 4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej; 45.43.21.00 - 5 Kładzenie i wykonywanie podłóg; 45.43.10.00 - 7 Kładzenie płytek; 45.42.11.60 - 3 Instalowanie wyrobów metalowych; 45.44.21.00 - 8 Roboty malarskie; 45.45.00.00 - 6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe; 45.23.32.00 - 1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni; 45.34.00.00 - 2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego; 45.33.11.00 - 7 Instalowanie centralnego ogrzewania; 45.31.31.00 - 6 Instalowanie zewnętrznego sprzętu oświetleniowego; 45.23.32.20 - 7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg; 45.23.23.00 - 5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych; 45.31.43.00 - 4 Instalowanie infrastruktury okablowania; 45.31.21.00 - 8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych; 45.21.22.00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych; 45.30.00.00 - 0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45.33.00.00 - 9 Roboty instalacyjne wodno - kanalizacyjne i sanitarne; 45.33.10.00 - 6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 45.33.22.00 - 5 Roboty instalacyjne hydrauliczne; 45.33.23.00 - 6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne; 45.23.13.00 - 8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów odprowadzania ścieków; 45.23.11.00 - 6 Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów; 45.33.11.10 - 0 Instalowanie kotłów; 45.33.1200 - 8 Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych; 16.70.00.00 - 2 Ciągniki; 34.39.00.00 - 7 Akcesoria do ciągników; 16.31.10.00 - 8 Kosiarki do trawników; 16.31.11.00 - 9 Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych; 16.50.00.00 - 0 Przyczepy lub naczepy samo załadowcze i wyładowcze do celów rolniczych; 43.31.30.00 - 0 Pługi odśnieżające lemieszowe i wirnikowe.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.12.00-0, 45.26.23.00-4, 45.26.23.10-6, 45.26.25.00-6, 45.22.31.00-7, 45.26.12.10-9, 45.32.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.21.00-5, 45.43.10.00-7, 45.42.11.60-3, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6, 45.23.32.00-1, 45.34.00.00-2, 45.33.11.00-7, 45.31.31.00-6, 45.23.32.20-7, 45.23.23.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach Projektu pn.: Budowa kompleksu rekreacyjno -sportowego w Uniejowie - etap I. Oś priorytetowa III - Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość, działanie III.5 Infrastruktura turystyczno - rekreacyjna.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA KASZUB Dariusz Kaszuba, ul. Rzemieślnicz 3, 83-307 Kiełpino - Leszno, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14229276,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12296310,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12296310,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15496795,72

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.