eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych ( Przetarg 7/U/2013)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-27

Poznań: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych ( Przetarg 7/U/2013)
Numer ogłoszenia: 205132 - 2013; data zamieszczenia: 27.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu , ul. Zielona 8, 61-851 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8593430, faks 61 8593429.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.powiat.poznan.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie traw na poboczach dróg powiatowych ( Przetarg 7/U/2013).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest koszenie traw w pasach dróg powiatowych. Wydzielono osiem części zamówienia: Zadanie I - drogi powiatowe nr 1870P, 1892P, 1894P, 2497P, 2492P, 2458P, 2498P, 2499P, 2496P, 2500P. Zadanie II - drogi powiatowe nr 1872P, 1890P, 2392P, 2404P, 2418P, 2419P, 2420P, 2422P. Zadanie III - drogi powiatowe nr 1859P, 1865P, 2400P, 2422P, 2423P, 2424P, 2425P, 2427P, 2428P, 2061P, 2430P, 2406P. Zadanie IV - drogi powiatowe nr 2391P, 2401P, 2403P, 2413P, 2414P, 2415P, 2416P, 2417P, 2387P. Zadanie V - drogi powiatowe nr 2029P, 2393P, 2394P, 2025P, 2036P, 2395P, 2396P, 2399P, 2398P, 2406P, 2434P. Zadanie VI - drogi powiatowe nr 2411P, 2432P, 2435P, 2436P, 2439P, 2442P, 2443P, 2444P, 2445P, 2447P, 2448P, 2449P. Zadanie VII - drogi powiatowe nr 2407P, 2410P, 2438P, 2429P, 2440P, 2441P, 2446P Zadanie VIII - drogi powiatowe nr 2468P, 2476P, 2477P, 2461P, 2489P, 2470P, 2471P, 2472P, 2473P, 2460P, 2462P, 2464P, 2480P. W skład zamówienia wchodzą usługi polegające na koszeniu mechanicznym traw i chwastów na poboczach dróg powiatowych i ręcznym koszeniu na pasach rozdziału, wyspach między barierami, słupkami, w innych miejscach niedostępnych oraz innych wskazanych przez Zamawiającego miejscach w pasie drogowym na długości 401 387mb. Usługę należy wykonać po zgłoszeniu przez Zamawiającego potrzeby wykonania usługi. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszenie ręczne we wskazanych miejscach przez Zamawiającego (place, skrzyżowania, trawniki przy chodnikach) wraz z usunięciem skoszonej trawy na odcinkach o długości nie przekraczającej 10% długości drogi objętej koszeniem. Szerokość wykaszania poboczy - 1,5m w rzucie poziomym liczone od krawędzi jezdni bez względu na to czy jest ona ograniczona wystającym krawężnikiem. Mniejszą szerokość koszenia dopuszcza się na odcinkach, na których granica pasa drogowego lub granica skarpy rowu lub nasypu przebiega w odległości mniejszej niż 1,5m od krawędzi jezdni. Zamawiający na odcinkach wskazanych może wymagać koszenia ręcznego na szerokość większą niż 1,5m ale nie przekraczających 10% długości drogi objętej koszeniem..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia wykonawcy, z którym zostanie podpisana umowa, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na wykonywaniu usług tożsamych z przedmiotem zamówienia na drogach powiatu poznańskiego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje należycie minimum trzy usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługę podobną zamawiający uzna usługi o wartości brutto równej, co najmniej 20 000PLN każda, w zakresie koszenia traw i chwastów w pasie drogowym oraz wykaże, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującym potencjałem technicznym na jedno zadanie: a) kosiarka doczepna bijakowa - 1 szt., b) kosiarka żyłkowa lub spalinowa - 1 szt.,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz usług powinien odpowiadać powyższym dowodom ze wskazaniem, do którego rodzaju usług się odnoszą. UWAGA: Za najważniejsze usługi potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uzna należyte wykonanie i prawidłowo ukończone usługi określone przez Zamawiającego w warunkach udziału w postępowaniu w ust. 2 pkt. 2 rozdziału V SIWZ. Dowodami, o których mowa powyżej są: a) poświadczenie, b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt a);
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty 1) Formularz oferty (o treści zgodnej z załączonym wzorem ) 2) Formularz cenowy (o treści zgodnej z załączonym wzorem) 3) Pełnomocnictwo dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie. 4) Dokumenty wymagane w pkt. 3 podrozdziału SIWZ dla Wykonawców korzystających z zasobów podmiotów trzecich

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamówienie - każdą krotność należy zrealizować w okresie trzech tygodni licząc od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego potrzeby wykonania usługi, jednakże w okresie nie dłuższym niż do dnia 31 października 2013r. 2. Terminy ustalone w ust. 1 ulegną przesunięciu w przypadku wystąpienia opóźnień wynikających z: a. działania siły wyższej ( np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania usług, b. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie usług - fakt ten musi być potwierdzony w przez inspektora nadzoru, c. wystąpienie okoliczności ( np. konieczność wykonania usług dodatkowych, które nie były przewidziane w zestawieniu prac planowanych ), których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia opóźnień strony ustalą nowe terminy realizacji, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia równy będzie okresowi przerwy, postoju.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.powiat.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu 61-851 Poznan , ul. Zielona 8 pok. 508, kancelaria.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Poznaniu 61-851 Poznań, ul. Zielona 8 pok. 508, kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - drogi powiatowe nr 1870P, 1892P, 1894P, 2497P, 2492P, 2458P, 2498P, 2499P, 2496P, 2500P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi związne z koszeniem traw w pasach dróg powiatowych nr 1870P, 1892P, 1894P, 2497P, 2492P, 2458P, 2498P, 2499P, 2496P, 2500P o łącznej długości 37 080 mb. Szczegółowe informacje określono w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - drogi powiatowe nr 1872P, 1890P, 2392P, 2404P, 2418P, 2419P, 2420P, 2422P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi związne z koszeniem traw w pasach dróg powiatowych nr 1872P, 1890P, 2392P, 2404P, 2418P, 2419P, 2420P, 2422P, o łącznej długości 33 871mb. Szczegółowe informacje określono w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie III - drogi powiatowe nr 1859P, 1865P, 2400P, 2422P, 2423P, 2424P, 2425P, 2427P, 2428P, 2061P, 2430P, 2406P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi związne z koszeniem traw w pasach dróg powiatowych nr 1859P, 1865P, 2400P, 2422P, 2423P, 2424P, 2425P, 2427P, 2428P, 2061P, 2430P, 2406P, o łącznej długości 45 574mb. Szczegółowe informacje określono w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie IV - drogi powiatowe nr 2391P, 2401P, 2403P, 2413P, 2414P, 2415P, 2416P, 2417P, 2387P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi związne z koszeniem traw w pasach dróg powiatowych nr 2391P, 2401P, 2403P, 2413P, 2414P, 2415P, 2416P, 2417P, 2387P, o łącznej długości 43 364mb. Szczegółowe informacje określono w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie V - drogi powiatowe nr 2029P, 2393P, 2394P, 2025P, 2036P, 2395P, 2396P, 2399P, 2398P, 2406P, 2434P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi związne z koszeniem traw w pasach dróg powiatowych nr 2029P, 2393P, 2394P, 2025P, 2036P, 2395P, 2396P, 2399P, 2398P, 2406P, 2434P, o łącznej długości 41 829 mb. Szczegółowe informacje określono w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie VI - drogi powiatowe nr 2411P, 2432P, 2435P, 2436P, 2439P, 2442P, 2443P, 2444P, 2445P, 2447P, 2448P, 2449P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi związne z koszeniem traw w pasach dróg powiatowych nr 2411P, 2432P, 2435P, 2436P, 2439P, 2442P, 2443P, 2444P, 2445P, 2447P, 2448P, 2449P, o łącznej długości 60 554 mb. Szczegółowe informacje określono w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie VII - drogi powiatowe nr 2407P, 2410P, 2438P, 2429P, 2440P, 2441P, 2446P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi związne z koszeniem traw w pasach dróg powiatowych nr 2407P, 2410P, 2438P, 2429P, 2440P, 2441P, 2446P, o łącznej długości 68 338 mb. Szczegółowe informacje określono w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie VIII - drogi powiatowe nr 2468P, 2476P, 2477P, 2461P, 2489P, 2470P, 2471P, 2472P, 2473P, 2460P, 2462P, 2464P, 2480P.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W skład zamówienia wchodzą usługi związne z koszeniem traw w pasach dróg powiatowych nr 2468P, 2476P, 2477P, 2461P, 2489P, 2470P, 2471P, 2472P, 2473P, 2460P, 2462P, 2464P , 2480P, o łącznej długości 70 777 mb. Szczegółowe informacje określono w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.11.20.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.