eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinWykonanie usług poligraficznych - druk kalendarzy książkowych na 2008 rok wraz z wkładką informacyjną.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Lublin: Wykonanie usług poligraficznych - druk kalendarzy książkowych na 2008 rok wraz z wkładką informacyjną.
Numer ogłoszenia: 205040 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie, ul. Spokojna 4, 20-074 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4416635, 4416636, fax 081 4416635.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubelskie.pl; www.bip.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług poligraficznych - druk kalendarzy książkowych na 2008 rok wraz z wkładką informacyjną..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest A. Wykonanie usług poligraficznych - wykonanie druku kalendarzy książkowych na rok 2008 z wkładką informacyjną o następujących parametrach: Nakład: 500 sztuk kalendarzy książkowych Format: Kalendarz 165 x 221 mm Papier: 80 g/m2, bezchlorowy, chamois (kremowy/ecru) Druk: 2-kolorowy, szaro-bordowy, druk offsetowy wysokiej jakości Kalendarium: Języki: PL - GB - D - D - RUS, dodatkowo imieniny i święta Objętość: 144 stron / 1 tydzień = 2 strony Wykończenie: oprawa kalendarza szyta, kapitałka w kolorze szarym, zakładka jedwabna dopasowane kolorystyką do kolorystyki oprawy kalendarza, perforacja narożna, wszyty zeszyt teleadresowy, 16 stronicowa wkładka z mapami (mapa Polski, odległościami pomiędzy poszczególnymi miastami w Polsce i Europie, mapa województwa lubelskiego, numeracja tygodni i dni, ilość dni do końca roku, telefony kierunkowe w Polsce i na świecie), część informacyjna - 8 stronicowa wkładka z informacjami dotyczącymi Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007-2013, grzbiet kalendarza o wyoblonym kształcie, przezroczysta kieszeń na wizytówki, zaokrąglone rogi okładki, loga tłoczone na sucho (3 loga) na obu zewnętrznych stronach oprawy. Oprawa: Eco - skóra z ozdobnym przeszyciem w kolorze materiału oprawy Kolor: 250 sztuk - bordowe, 250 sztuk - brąz B. Opracowanie, wykonanie i umieszczenie w kalendarzu wkładek informacyjnych. Przez wkładkę informacyjną Zamawiający rozumie 4 dwustronnie drukowanych kartek opracowanych przez Wykonawcę w oparciu o przekazane przez Zamawiającego dokumenty i materiały w formie elektronicznej trwale umieszczone w kalendarzach w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym na etapie realizacji zamówienia o następującego parametrach: Format: 165 x 221 mm (docięty blok książkowy) Papier: 80 g/m2, bezchlorowy, chamois (kremowy/ecru) Druk: Druk 4 + 4 (treść w kolorze kalendarium, wykresy, zestawienia tabelaryczne, zdjęcia w pełnej gamie kolorystycznej) Informacje zawarte na wkładce: Słowo wstępne - zamieszczone na początku kalendarza Informacje dotyczące pozyskiwania funduszy unijnych na terenie Województwa Lubelskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego 2007-2013 (przekazane materiały w formie treści zapisanej w formacie Word, tabele, mapy, wykresy, zdjęcia (JPG) i inne) Strona informacyjna z danymi teleadresowymi przed kalendarium Zamawiający zapewnia następujące materiały: 1. Dokumentację niezbędną do przygotowania oferty tj. maksymalnie 2 stronicowy opis dla wkładki poświęconej Regionalnemu Programowi Rozwoju Regionalnego na lata 2007-2013. 2. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający udostępni Wykonawcy przygotowane przez Departament Strategii i Rozwoju Regionalnego pozostałe opisy w formie fiszy wniosku aplikacyjnego wraz ze zdjęciami wzorcowymi, wykresami i zestawieniami tabelarycznymi. 3. Materiały dodatkowe, które tworzyć będą uzupełnienie kalendarza np. słowo wstępne, stronę z danymi teleadresowymi. Na etapie przygotowania i realizacji zamówienia Wykonawca powinien: 1. Opracować i przedstawić Zamawiającemu minimum dwa wzorcowe projekty oprawy, wnętrza kalendarium dla kalendarza, przy uwzględnieniu stałych elementów dla każdego z kalendarzy: · Znak graficzny Narodowej Strategii Spójności · Flaga UE · Herb Urzędu Marszałkowskiego · Adres strony internetowej www.rpo.lubelskie.pl · Numer infolinii 0 -800 - 888 - 776 · Ewentualnie elementy zaproponowane przez Wykonawcę 2. Opracować i przedstawić Zamawiającemu co najmniej 2 projekty graficzne wkładek informacyjnych zawierających treści przekazane przez Zamawiającego. 3. Przygotować składu ostatecznej wersji kalendarza, dokonać łamania tekstu umieszczonego we wkładce, jego rozmieszczenia i przygotowania do druku. 4. Wykonać druku (publikacji) ostatecznej wersji kalendarza w nakładzie 500 sztuk. 5. Przekazać Zamawiającemu gotowe kalendarze.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 78.00.00.00 - Usługi drukowania, publikowania i podobne Kod CPV wg słownika 2008: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodną z wymaganiami niniejszej specyfikacji i ustawy. III. Na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się: 1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności; 2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego; 3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy: 1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 2 lub art. 67 ust. 1 pkt 1 i 2); 2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; 4) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzona będzie w oparciu o złożone przez wykonawców oświadczenia i dokumenty zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca przedstawia: a) oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu w trybie 24 ust 1 i ust. 2 ustawy - (załącznik nr 4 do SIWZ); b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (aktualny należy rozumieć jako odpis aktualny, a nie pełny); II. Dokumenty w przypadku składania oferty przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP. a) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust.I lit. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubelskie.pl, www.bip.lubelskie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 107 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Lubelskiego w Lublinie ul. Spokojna 4 20- 074 Lublin ( I piętro, pokój 107 w budynku przy ul. Lubomelskiej 1- 3).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: Wydatki na przygotowanie, druk i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych i promocyjnych RPO 2007-2013. Przedmiotowy projekt będzie współfinansowany w 85% ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.