eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › OCHRONA MIENIA I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Środa Śląska: OCHRONA MIENIA I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH.
Numer ogłoszenia: 20503 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Średzki , ul. Wrocławska 2, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3175646(7), faks 0-71 3175649.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.sredzki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA MIENIA I SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje ochronę mienia i sprzątanie pomieszczeń biurowych siedziby bazy Służby Drogowej w Środzie Śląskiej przy ul. Świdnickiej 33. Poprzez ochronę mienia rozumie się fizyczną ochronę siedziby bazy .Nieruchomość położona jest przy ul. Świdnickiej 33 w Środzie Śląskiej , w sąsiedztwie głównej ulicy miasta, w rejonie zabudowy mieszkaniowej. Jest to teren płaski, ogrodzony , zaopatrzony w bramę wjazdową ,o łącznej powierzchni 2.977m2 . Teren jest zabudowany , z czego: - 127 m2 to warsztat -154,2 m2 to budynek biurowy, magazynowo-socjalny oraz kotłownia. Przy głównej bramie wjazdowej znajduje się portiernia, oddana do użytku służb ochrony. Na terenie znajduje się również parking samochodów ciężarowych i maszyn, stanowiących własność Zmawiającego. Wymaga się by ochrona sprawowana była w poszczególne dni tygodnia w następujących godzinach: Dzień tygodnia - Służba pełniona od - do, liczba godzin na dobę: - poniedziałek od 7.00 do 15.00 , liczba godzin - 16 - wtorek od 7.00 do 15.00 , liczba godzin - 16 - sroda od 7.00 do 15.00 , liczba godzin - 16 - czwartek od 7.00 do 15.00 , liczba godzin - 16 - piatek od 7.00 do 15.00 , liczba godzin - 16 - sobota - całodobowo, liczba godzin -24 - niedziela - całodobowo, liczba godzin -24 - łączna ilość godzin tygodniowo - 128 W zakres obowiązków pracownika ochrony wchodzi: -Ochrona fizyczna i dozór obiektu, w szczególności patrolowanie placu i okolic budynków znajdujących się na terenie posesji. Do zadań służb ochrony nie należy patrolowanie budynków wewnątrz, lecz jedynie ich okolicy i ochrona przed dostępem do nich osób niepowołanych. -Prowadzenie ewidencji osób i pojazdów przebywających na terenie zakładu w czasie pełnienia dyżuru, -bieżąca pielęgnacja zieleni i utrzymanie czystości i porządku na terenie portierni i chronionego obiektu (zamiatanie, odśnieżanie ciągów komunikacyjnych, itp.) -Sprzątanie pomieszczeń biurowych (3 pok., kuchnia) o powierzchni 45,8 m2 dwa razy tygodniowo -Sprzątanie pomieszczeń socjalnych o powierzchni (łazienki szt.2, szatnie- 2 pomieszczenia, korytarz , hol ) 85,5 m2 dwa razy tygodniowo Wymaga się, aby pracownicy ochrony byli: umundurowani w jednolite uniformy z logo firmy i identyfikatory osobiste. Nie wymaga się aby pracownicy, pełniący służbę posiadali licencję pracownika ochrony..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1.1 posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia , 1.3.dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej oraz 1.5. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu zobowiązany jest przedłożyć (ZAWARTOŚĆ OFERT) : 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 1.2 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 1.3 oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2, 2a do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. w celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć (ZAWARTOŚĆ OFERT) : 2.1 Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony mienia. 2.2 Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje) . Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 2.3 wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami potwierdzającymi ich wykształcenie, wiedzę i doświadczenie oraz zakres wykonywanych przez nich czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wg zał. nr 4. 3. w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć, 3.1 Opłaconą polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: powiat.sredzki.slaski.sisco.info (zakl.przetargi).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j/w.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiajacego Starostwo Powiatowe , ul. Wroclawska 2, 55+300 Sroda Slaska Ip. pok.40 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.