eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Utrzymanie czystości na terenie Gminy Suwałki w roku 2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-01-24

Suwałki: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Suwałki w roku 2012
Numer ogłoszenia: 20499 - 2012; data zamieszczenia: 24.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 341725 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Suwałki, ul. Kościuszki 71, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5662136, faks 087 5662136.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Suwałki w roku 2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest: Utrzymanie czystości na terenie Gminy Suwałki w roku 2012. (Kod CPV: 90511000-2 - usługi wywozu odpadów). Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zwiększenia zakresu zleconego do wykonywania prac zgodnie z bieżącymi potrzebami. Zamawiający może zmienić lokalizację punktów odbioru odpadów, po uprzednim powiadomieniu o nowej lokalizacji pojemników. Przedmiotem zamówienia pn. Utrzymanie czystości na terenie Gminy Suwałki w roku 2012 jest: Zadanie 1 obejmuje: Wywóz nieczystości stałych gromadzonych w pojemnikach typu PA-1100 o pojemności 1,1 m3, typu KP-7 o pojemności 7,3 m3 oraz innych uznanych za standardowe ustawionych na terenie Gminy Suwałki i nieodpłatne ustawienie w wyznaczonych miejscach na terenie Gminy Suwałki 17 szt. gniazd pojemników uznanych za standardowe (szkło, tworzywa sztuczne oraz papier i makulatura) przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów wraz z ich nieodpłatnym opróżnianiem. Nieodpłatne opróżnianie pojemników do selektywnej zbiórki już ustawionych na terenie Gminy Suwałki. Nieodpłatny transport pojemników we wskazane miejsce przez Zamawiającego. Lokalizacja pojemników PA-1100 i KP-7 oraz miejsce ustawienia pojemników do selektywnej zbiórki i pojemników już ustawionych stanowi załącznik nr 5 i 7 do SIWZ. Wykonawca zobowiązuje się do ustawienia pojemników i kontenerów po ich opróżnieniu w miejscu ich poprzedniej lokalizacji oraz usuwania nieczystości zgromadzonych przy koszach, pojemnikach i kontenerach jak i rozsypanych podczas opróżniania oraz załadunku. Wykonawca zobowiązuje się do ustawienia w wyznaczonych miejscach na terenie Gminy Suwałki 17 szt. gniazd pojemników uznanych za standardowe (szkło, tworzywa sztuczne oraz papier i makulatura) w terminie do 13 stycznia 2012 r. Usuwanie gromadzonych w pojemnikach stałych odpadów komunalnych odbywać się będzie z częstotliwością wynikającą z zapełnienia się pojemników, w ciągu 48 godzin od zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. Ilość odpadów komunalnych zmieszanych do odbioru w 2012 roku szacowana jest na około 800 m3. Ilość odpadów selektywnych do odbioru w 2012 roku szacowana jest na około 600 m3. Zadanie 2 obejmuje: Likwidację dzikich wysypisk obejmująca całkowite uprzątnięcie terenu wraz z wywozem zebranych odpadów. Uprzątnięcie terenu z odpadów odbywać się będzie na pisemne lub telefoniczne zgłoszenie, w ciągu 7 dni od zgłoszenia pisemnego lub telefonicznego przez Zamawiającego. Ilość odpadów do uprzątnięcia w 2012 roku szacowana jest na około 5 Mg. Zadanie 3 obejmuje: Opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 40 l rozstawionych przy drodze oraz na przystankach autobusowych wraz z utrzymaniem czystości wokół niego. Kosze stanowią własność Zamawiającego. Opróżnianie koszy dwa razy w miesiącu oraz na dodatkowe zgłoszenie telefoniczne w ciągu 48 godzin od zgłoszenia. Lokalizacja koszy ulicznych stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie 4 obejmuje: Przeprowadzenie dwa razy w roku oraz na dodatkowe zgłoszenie w ciągu 14 dni akcji zbiórki odpadów elektrycznych i elektronicznych w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Ilość odpadów elektrycznych i elektronicznych do odbioru w 2012 roku szacowana jest na około 6 Mg. Zadanie 5 obejmuje: Przeprowadzenie dwa razy w roku oraz na dodatkowe zgłoszenie w ciągu 14 dni akcji zbiórki odpadów wielkogabarytowych w miejscach wskazanych przez zamawiającego. Ilość odpadów wielkogabarytowych do odbioru w 2012 roku szacowana jest na około 10 Mg. Termin realizacji zamówienia: od dnia 01 stycznia 2012 roku do dnia 31 grudnia 2012 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Wywóz nieczystości stałych gromadzonych w pojemnikach typu PA-1100 o pojemności 1,1 m3, typu KP-7 o pojemności 7,3 m3 oraz innych uznanych za standardowe ustawionych na terenie Gminy Suwałki i nieodpłatne ustawienie w wyznaczonych miejscach na terenie Gminy Suwałki 17 szt. gniazd pojemników uznanych za standardowe (szkło, tworzywa sztuczne oraz papier i makulatura) przeznaczonych do selektywnej zbiórki odpadów wraz z ich nieodpłatnym opróżnianiem

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MPO Sp. z o.o., ul. 27 lipca 62, 15-950 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31138,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 45600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Likwidację dzikich wysypisk obejmująca całkowite uprzątnięcie terenu wraz z wywozem zebranych odpadów

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Transportowo - Usługowa EKO s.c. Zuzanna Andruczyk, Marek Andruczyk, ul. Słoneczna 12, 16-404 Jeleniewo, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1930,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Opróżnianie koszy ulicznych o pojemności 40 l rozstawionych przy drodze oraz na przystankach autobusowych wraz z utrzymaniem czystości wokół niego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Transportowo - Usługowa EKO s.c. Zuzanna Andruczyk, Marek Andruczyk, ul. Słoneczna 12, 16-404 Jeleniewo, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3024,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5376,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5376,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5376,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Przeprowadzenie dwa razy w roku oraz na dodatkowe zgłoszenie w ciągu 14 dni akcji zbiórki odpadów elektrycznych i elektronicznych w miejscach wskazanych przez zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Transportowo - Usługowa EKO s.c. Zuzanna Andruczyk, Marek Andruczyk, ul. Słoneczna 12, 16-404 Jeleniewo, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1650,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2100,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2100,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2100,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Przeprowadzenie dwa razy w roku oraz na dodatkowe zgłoszenie w ciągu 14 dni akcji zbiórki odpadów wielkogabarytowych w miejscach wskazanych przez zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Transportowo - Usługowa EKO s.c. Zuzanna Andruczyk, Marek Andruczyk, ul. Słoneczna 12, 16-404 Jeleniewo, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3850,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4500,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.