eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyszkówPodziały nieruchomości

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-30

Myszków: Podziały nieruchomości
Numer ogłoszenia: 204951 - 2010; data zamieszczenia: 30.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie , ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, woj. śląskie, tel. 034 3159100, faks 034 3159160.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatmyszkowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Podziały nieruchomości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac geodezyjnych w zakresie Zadanie nr 1 podziału nieruchomości zajętej pod drogę powiatową Nr S-3810-ul. Słowackiego, położonej w Myszkowie obręb Nowa Wieś ozn. nr ewid. 2683/1 o powierzchni 0,0230 ha w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. , w tym należy a.wydzielić i sporządzić projekt podziału działki gruntu zajętej pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. b.przygotować projekt podziału działki w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działki o uregulowanym stanie prawnym, której nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, c.zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli w tym właścicieli w dniu 31.12.1998 r., użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, d.zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą e.dokonać badania księgi wieczystej lub zbioru dokumentów dla działki objętej pomiarem i działek graniczącej z nią, w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zborach dokumentów z danymi z ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne f.przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały projekty podziału działek w 4 egz. wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic wraz z potwierdzeniem w 1 egz. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. g.brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie nr 2 pomiaru do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1714 S - ul. 1 Maja - Myszków dz. ozn. nr 7103 o pow. 0,6029 ha, 7078/1 o pow. 1,4673 ha. W ramach pomiaru należy a.wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. b.przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek wchodzących w skład pasa drogi o nieuregulowanym stanie prawnym, których nie można uregulować w trybie ww. ustawy, c.przygotować projekty podziału działek w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, d.zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli w tym właścicieli w dniu 31.12.1998 r. , użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, e.zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp. po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą f.dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zborach dokumentów z danymi z ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne g.przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w 4 egz. wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic wraz z potwierdzeniem w 1 egz. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. h.brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia zawodowe w zakresie geodezji i kartografii (zakres 2) - co najmniej 1 osoba, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie oferty i dokumentów załączonych do oferty. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatmyszkowski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków pokój nr 308.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2010 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Myszkowie, ul. Pułaskiego 6, 42-300 Myszków, Kancelaria Ogólna pokój nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Podziały nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 podziału nieruchomości zajętej pod drogę powiatową Nr S-3810-ul. Słowackiego, położonej w Myszkowie obręb Nowa Wieś ozn. nr ewid. 2683/1 o powierzchni 0,0230 ha w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną ( Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. , w tym należy a.wydzielić i sporządzić projekt podziału działki gruntu zajętej pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. b.przygotować projekt podziału działki w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działki o uregulowanym stanie prawnym, której nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, c.zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli w tym właścicieli w dniu 31.12.1998 r., użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, d.zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi ( dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą e.dokonać badania księgi wieczystej lub zbioru dokumentów dla działki objętej pomiarem i działek graniczącej z nią, w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zborach dokumentów z danymi z ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne f.przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały projekty podziału działek w 4 egz. wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic wraz z potwierdzeniem w 1 egz. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. g.brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Podziały nieruchomości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 pomiaru do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej Nr 1714 S - ul. 1 Maja - Myszków dz. ozn. nr 7103 o pow. 0,6029 ha, 7078/1 o pow. 1,4673 ha. W ramach pomiaru należy a.wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13.10.1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm. b.przygotować materiały do regulacji stanu prawnego w postępowaniu sądowym pozostałych działek wchodzących w skład pasa drogi o nieuregulowanym stanie prawnym, których nie można uregulować w trybie ww. ustawy, c.przygotować projekty podziału działek w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art. 73 ww. ustawy, d.zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli w tym właścicieli w dniu 31.12.1998 r. , użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, e.zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp. po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą f.dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbiorów dokumentów dla działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, w przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych lub zborach dokumentów z danymi z ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne g.przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: projekty podziału działek w 4 egz. wyrysy do regulacji stanu prawnego w 4 egz. kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz. kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic wraz z potwierdzeniem w 1 egz. kserokopia protokołu granicznego w 1 egz. kserokopia szkicu polowego w 1 egz. h.brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego lub Wojewody Śląskiego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 90.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.