eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrześniawykonanie robót budowlanychwęzły sanitarne w salach chorych oraz przebudowa szybu windy.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Września: wykonanie robót budowlanych: węzły sanitarne w salach chorych oraz przebudowa szybu windy.
Numer ogłoszenia: 204910 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej we Wrześni w likwidacji, ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, fax 061 4379730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót budowlanych: węzły sanitarne w salach chorych oraz przebudowa szybu windy..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót związanych z wykonaniem węzłów sanitarnych w salach chorych oraz przebudowa szybu windy. Zamówienie obejmie następujący zakres robót: wykonanie 6 sztuk łazienek, przebudowa jednej kondygnacji szybu windowego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.40 - Obiekty szpitalne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 pzp i nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 pzp, 2) nie zalegają z uiszczeniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 3) nie podlegają odpowiedzialności karnej w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8, a w przypadku podmiotów zbiorowych także w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 pzp 4) dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, które posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia z potwierdzeniem przynależności do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa/ew. właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 5) przed przystąpieniem do realizacji zadania ubezpieczą plac budowy na czas realizacji umowy. 6)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia - dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 3) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 4) oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 Pzp i nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust 1 i 2 (treść oświadczenia zał. nr 2 do SIWZ) 5) potwierdzenie kwalifikacji i uprawnienia osoby która, będzie sprawowała funkcję kierownika budowy 6) oświadczenie, że Wykonawca w przypadku wygrania postępowania ubezpieczy plac budowy na czas realizacji umowy- wskazana data podpisania oświadczenia. 7) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej równą cenie podanej w formularzu ofertowym. 8) Wypełniony załącznik nr 1,2,4 oraz dołączyć do oferty kosztorysy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 85
  • 2. termin wykonania robót - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia.home.pl,

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w likwidacji ul. Słowackiego 2 62 - 300 Września.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w likwidacji ul. Słowackiego 2 62 - 300 Września (pok. 104 - sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.