eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYMIANA INSTALACJI WLZ I ADM W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH POŁOŻONYCH PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 116A I PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 7 WE WROCŁAWIU STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW. ZZK-NZ/3400/354/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Wrocław: WYMIANA INSTALACJI WLZ I ADM W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH POŁOŻONYCH PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 116A I PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 7 WE WROCŁAWIU STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW. ZZK-NZ/3400/354/07
Numer ogłoszenia: 204876 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA INSTALACJI WLZ I ADM W BUDYNKACH WIELORODZINNYCH POŁOŻONYCH PRZY UL. WYSZYŃSKIEGO 116A I PRZY UL. GRUNWALDZKIEJ 7 WE WROCŁAWIU STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ GMINY WROCŁAW. ZZK-NZ/3400/354/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie podzielone jest na 2 zadania. Zadanie nr 1 - Wymiana instalacji elektrycznej WLZ i ADM w budynku wielorodzinnym, położonym we Wrocławiu przy ul. Wyszyńskiego 116A; Zadanie nr 2 - Wymiana instalacji elektrycznej WLZ i ADM w budynku wielorodzinnym, położonym we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 7. Zamawiający dopuszcza możliwość składanie ofert częściowych tj. na poszczególne zadania.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1.Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą/osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi aktualne uprawnienia: - budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy, -uprawnienia na stanowisku dozoru D1 w zakresie kontrolno pomiarowym do 1 kV. Zamawiający dopuszcza, aby jedna i ta sama osoba była jednocześnie osobą przewidzianą przez Wykonawcę do pełnienia funkcji kierownika budowy oraz osobą posiadającą wymagane wyżej uprawnienia. 2.Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wymianę instalacji elektrycznej WLZ i ADM w budynkach mieszkalnych lub użytkowych przy czym wartość robót związanych z wymianą instalacji była nie mniejsza niż 20 000 zł brutto. Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca dołączy do wniosku o dopuszczenie do wzięcia udziału w postępowaniu oświadczenia i dokumenty wymienione w dziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny- wymagane dokumenty 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznik nr 4. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. 3.W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną należy złożyć obowiązującą umowę spółki cywilnej. B. Zdolność techniczna-wymagane dokumenty 1.Informacja o osobie/osobach, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia: -budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność wskazanej osoby do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późn. zm.), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.)- wzór załącznik nr 3, -uprawnienia na stanowisku dozoru D1 w zakresie kontrolno pomiarowym do 1 kV. Należy załączyć posiadane uprawnienia zgodnie z Rozporządzeniem właściwego Ministra wydanym na podstawie art. 54 ust. 6 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. Nr 54, poz. 348, z późn. zm.) wskazanej osoby - wzór załącznik nr 4. 2.Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą wymianę instalacji elektrycznej WLZ i ADM w budynkach mieszkalnych lub użytkowych, przy czym wartość robót związanych z wymianą instalacji powinna być nie mniejsza niż 20 000 zł brutto, z podaniem zakresu prac zrealizowanego zamówienia, wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (wzór załącznik nr 5) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie. Zamawiający rozumie zgodnie z przepisami Prawa budowlanego jedną robotę budowlaną jako pojedyncze zadanie budowlane obejmujące roboty dotyczące określonego obiektu o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł brutto.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.ZZK.WROC.PL

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bezpłatnie ze strony www.zzk.wroc.pl, otrzymać w cenie 20,00 zł w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 257, pok. 106, od pn - pt w godz. 9-13 lub otrzymać pocztą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Osobiście w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, I piętro, pokój nr 105, lub przesłać pocztą na adres siedziby ZZK: ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WLZ I ADMW BUDYNKACH WIELORODZINNYCH POŁOŻONYCHWE WROCŁAWIU PRZY UL.WYSZYŃSKIEGO 116A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Wymiana instalacji elektrycznej WLZ i ADM w budynku wielorodzinnym, położonym we Wrocławiu przy ul. Wyszyńskiego 116A.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ WLZ I ADM W BUDYNKU WIELORODZINNYM POŁOŻONYM POŁOŻONYM WE WROCŁAWIU PRZY UL.GRUNWALDZKIEJ 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - Wymiana instalacji elektrycznej WLZ i ADM w budynku wielorodzinnym, położonym we Wrocławiu przy ul. Grunwaldzkiej 7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 1.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.