Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Legionowo: OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1237 W LEGIONOWIE.
Numer ogłoszenia: 204867 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1237 , ul. Koszarowa 1, 05-119 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 6865848, fax. 022 6865718.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.army.mil.pl.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.przetargi.army.mil.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OSÓB I MIENIA W OBIEKCIE JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 1237 W LEGIONOWIE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna obiektu wojskowego Jednostki Wojskowej 1237 w Legionowie przy ul. Koszarowej 1, polegająca na całodobowej ochronie osób i mienia znajdującego się w granicach chronionego kompleksu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych a.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; b.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy p.z.p.). 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły:spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt IX SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że Wykonawca spełnia w/w warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 3. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: a.Wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, z wyjątkiem autorów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, jeżeli przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia są prace projektowe wynikające z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych przez tych autorów b.Wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania c.Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył warunki udziału w postępowaniu dla potwierdzenia ich spełnienia. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następującej dokumentacji, poprzez które Wykonawca potwierdza spełnienie tychże warunków: Lp.Nazwa dokumentu (jego rodzaj) i jego cechy 1.Aktualny dokument potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia oraz że wykonawca jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi ( tj. Wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub Ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym oraz zgodność profilu działalności gospodarczej z przedmiotem zamówienia wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Zaświadczenia z właściwych dla Wykonawcy, Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu z uiszczaniem opłat podatku, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne lub potwierdzające uzyskaną przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert/ 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności (art. 24 ust. 1-9 ustawy p.z.p.) 4.Ważną Koncesję wydaną przez MSWiA w zakresie ochrony osób i mienia. 5.Poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE, dla osób uprawnionych do reprezentowania i zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy, wymienionych w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Ewidencji Działalności Gospodarczej. 6.Polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( suma ubezpieczenia nie niższa niż 600.000 zł ) 7.Oświadczenie na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p ( załącznik nr 2 ) 8.Oświadczenie na podstawie art. 22 ust.1 ustawy p.z.p (załącznik nr 3 ) 9.Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 ). 10.Formularz cenowy usługi ( załącznik nr 4 ). 11.Oświadczenie o dysponowaniu przez Wykonawcę Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych, przeszkolonego przez SKW (WSI), UOP lub ABW, wraz z załączonym do niego dokumentem imiennym potwierdzającym posiadane przeszkolenie ( załącznik nr 7 ). 12.Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu planowanych do realizacji przedmiotu zamówienia pracowników ochrony w jednolite umundurowanie. 13.Oświadczenie Wykonawcy o wyposażeniu w środki przymusu bezpośredniego zgodnie z przepisami ustawy o ochronie mienia i osób, środki łączności bezprzewodowej, oraz wymaganą przez Zamawiającego broń ( załącznik nr 6 ). 14.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca ( załącznik nr 8 ). 15.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług w zakresie ochrony osób i mienia, podobnych, przedmiotowo zbieżnych z przedmiotem zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (Zamawiający nie wymaga bezwzględnego wykazania się realizacją usług realizowanych w ramach SUFO na rzecz terenów, komórek i jednostek organizacyjnych resortu obrony narodowej) 16.Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej obiektów i terenu podlegającego ochronie oraz zapoznaniu się z opracowaną w JW 1237 Legionowo Instrukcją Ochrony( załącznik nr 5 ). 17.Parafowany projekt umowy ( załącznik nr 9 ). 18.Imienny wykaz pracowników ochrony planowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu umowy wraz z załączonymi do niego imiennymi: poświadczeniami bezpieczeństwa, licencjami i pozwoleniami na posiadanie broni palnej, 19.Wykaz numerowy i ilościowy wydzielonej broni obiektowej, przeznaczonej przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia 20.Wykaz typów / rodzajów oraz numery rejestracyjne pojazdów będących w posiadaniu Wykonawcy, przeznaczonych do zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia - Dokumenty, które Wykonawca winien przedstawić do wglądu Zamawiającemu, po rozstrzygnięciu postępowania jednak nie później niż przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1237, Legionowo ul. Koszarowa 1
- budynek nr 1 parter - pokój nr 14,.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Jednostki Wojskowej 1237 ul.Koszarowa 1 - budynek nr 3 - parter..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
INNE PRZETARGI Z LEGIONOWA
- Świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz NNW na potrzeby KZB Legionowo Sp. z o.o. - 5 zadań
- Wykonanie prac z zakresu oznakowania poziomego na drogach powiatowych.
- Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w technologii LED w budynku LO im. M. Konopnickiej w Legionowie i w budynku PZSP im. W. Wolskiego w Serocku w procedurze "zaprojektuj i wybuduj."
- Wykonania robót budowlanych polegających na wymianie wymiennika ciepła JAD-X w budynku nr 42 oraz zasobnika ciepłej wody w budynku nr 110 na terenie Centrum Szkolenia Policji w Legionowie
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: "Budowa konstrukcji oporowej w drodze powiatowej nr 1817W ul. Dworcowa w gminie Wieliszew"
- Termomodernizacja budynku Przedszkola Miejskiego nr 5 w Legionowie
więcej: przetargi w Legionowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony osób i mienia oraz wykonywanie innych prac i zadań na terenie ZUOK
- Realizacja usług pod nazwą "Ochrona osób i mienia w Muzeum Sił Powietrznych w Dęblinie, z siedzibą przy ul. Lotników Polskich 1 w Dęblinie"
- Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia
- Usługa ochrony osób i mienia w lokalach Świętokrzyskiego Oddziału Regionalnego ARiMR
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia Muzeum Kolei Wąskotorowej w Sochaczewie
- Wykonywanie całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia oraz nieruchomości, a także przeciwdziałanie zagrożeniom, przez koncesjonowanego Wykonawcę
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.