Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Legnica: Dostawa urządzeń komputerowych dla sądów okręgu legnickiego.
Numer ogłoszenia: 204854 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Legnicy , ul. Złotoryjska 40, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 7225900, fax. 076 7225990.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.legnica.so.gov.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wymiar Sprawiedliwości.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń komputerowych dla sądów okręgu legnickiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych dla sądów okręgu legnickiego w zakresie: a) dla Sądu Okręgowego w Legnicy: ? drukarki laserowe sieciowe - szt. 2, ? drukarka laserowa kolorowa - szt. 1, ? skaner sieciowy przemysłowy - szt. 1, ? zasilacz awaryjny UPS dla serwerów - szt. 1, ? komputery przenośne - szt. 2, b) dla Sądu Rejonowego w Głogowie: ? drukarki laserowe sieciowe - szt. 2, ? skaner sieciowy przemysłowy - szt. 1, c) dla Sądu Rejonowego w Jaworze: ? drukarki laserowe sieciowe - szt. 1, ? skaner sieciowy przemysłowy - szt. 1, d) dla Sądu Rejonowego w Legnicy: ? drukarki laserowe sieciowe - szt. 3, ? skaner sieciowy przemysłowy - szt. 1, e) dla Sądu Rejonowego w Lubinie: ? drukarki laserowe sieciowe - szt. 2, ? skaner sieciowy przemysłowy - szt. 1, f) dla Sądu Rejonowego w Złotoryi: ? drukarki laserowe sieciowe - szt. 1, ? skaner sieciowy przemysłowy - szt. 1, zgodnie z właściwościami urządzeń wymaganymi przez Zamawiającego, określonymi w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ oraz zgodnie z zapisem art. 30 ust. 4 i 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium:III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych w przedmiocie zamówienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. figurują we właściwym rejestrze przedsiębiorców albo wpisani są do ewidencji działalności gospodarczej, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich trzech lat wykonali co najmniej 3 dostawy, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia i potwierdzą dokumentami, że dostawy te zostały wykonane należycie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. ubezpieczeni są od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w myśl postanowień art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa powyżej na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w pkt VIII SIWZ, żądanych przez Zamawiającego i załączonych do oferty, potwierdzających spełnianie tych warunków. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia. Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych dokumentów, (wymienionych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane) to po nieskutecznym wezwaniu do uzupełnienia zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy, Zamawiający wykluczy wykonawcę odpowiednio na podstawie art. 24 ust. 1 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 2) Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie przedmiotowego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień wymienionych w wykazie (załącznik nr 2), o którym mowa w pkt 3 - kopia dokumentu(dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 4) Wypełniony formularz oświadczenia o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 09 lutego 2004 r. nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) - załącznik nr 3 do SIWZ - oryginał oświadczenia podpisany przez osobę / osoby uprawnioną / uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 6) Dokument potwierdzający udzielenie pełnomocnictwa dla osoby/osób działającej/ działających w imieniu podmiotu gospodarczego, wystawiony przez osobę/osoby kompetentną/kompetentne (pod rygorem odrzucenia oferty). 7) Wzór umowy zatwierdzony przez wykonawcę - załącznik nr 4 do SIWZ. 8) Certyfikaty i inne wymagane dokumenty wyszczególnione w specyfikacji technicznej urządzeń komputerowych będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ. Wymienione powyżej dokumenty stanowiące integralną część oferty, winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/ osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. W przypadku, gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału. Zaleca się ułożyć je w ofercie wg wskazanej kolejności. Wszystkie formularze załączników określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a także formularze oświadczeń przekazywanych przez zamawiającego w toku prowadzonego postępowania Wykonawca wypełni zgodnie z warunkami i postanowieniami zawartymi w SIWZ, bez dokonywania w nich jakichkolwiek zmian. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wymagane oświadczenia i dokumenty powinny być złożone przez każdego z wykonawców, wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku załączenia do oferty innych dokumentów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiały reklamowe) dokumenty takie nie będą miały wpływu na wybór najkorzystniejszej oferty..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Legnicy
ul. Złotoryjska 40
59-220 Legnica
pokój nr 243.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Legnicy ul. Złotoryjska 40 59-220 Legnica pokój nr 243.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- OKMIANY droga dojazdowa do gruntów rolnych
- Przebudowa wejścia do SOK - O/ZUS, bud. 2C.
- Bieżące utrzymanie obiektów inżynieryjnych i urządzeń zabezpieczających ruch - wymiana asfaltowych przykryć przerw dylatacyjnych.
- Oczyszczanie pasów drogowych na terenie miasta Legnicy w okresie: 01.07.2024r. ÷ 31.08.2024r.
- "Zakup z dostawą przełączników sieciowych rdzeniowych pracujących w klastrze "HA" oraz przełącznika sieciowego agregującego ruch sieciowy"
- Wykonanie dokumentacji technicznej i kosztorysowej na zadanie pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 2211D na odcinku Zamienice-Rokitki"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia pracowni komputerowej oraz wyposażenia sal lekcyjnych w sprzęt komputerowy w nowo powstałym skrzydle Szkoły Podstawowej nr 11 im. Władysława Broniewskiego w Tarnowskich Górach
- Dostawa sprzętu komputerowego.
- DOSTAWA NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE PRZEŁĄCZNIKÓW SIECIOWYCH WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM DO ZARZĄDZANIA PRZEŁĄCZNIKAMI SIECIOWYMI
- Zakup urządzeń i oprogramowania
- Inwestycje dotyczące instalacji sieciowej - komputerowej w II Liceum Ogólnokształcącym z Oddziałami Dwujęzycznymi im. Marii Konopnickiej w Katowicach
- Zakup wraz z dostawą sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.