eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiskupiecPROJEKT PRZEBUDOWY DRóG POMIęDZY ULICAMI PLAżOWA - MICKIEWICZA W BISKUPCU - ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Biskupiec: PROJEKT PRZEBUDOWY DRóG POMIęDZY ULICAMI PLAżOWA - MICKIEWICZA W BISKUPCU - ETAP II
Numer ogłoszenia: 204847 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Biskupcu, al. Niepodległości 2/19, 11-300 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7150110, 7150127, fax 089 7152437.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biskupiec.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.bip.biskupiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROJEKT PRZEBUDOWY DRóG POMIęDZY ULICAMI PLAżOWA - MICKIEWICZA W BISKUPCU - ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zakres rzeczowy projektu obejmuje: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie projektu technicznego przebudowy ulic zgodnie z ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. Nr 156 z 2006 r. poz. 1118 z późn. zmianami), oraz w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120 poz. 1133), - w formie pisemnej - 5 egz. oraz w formie elektronicznej - 1 egz., zawierającego w szczególności: uzgodniony projekt zagospodarowania terenu profile podłużne przekroje poprzeczne i normalne inne niezbędne szczegóły techniczne i opisy badania gruntowe wszystkie niezbędne do realizacji projektu uzgodnienia i projekty branżowe np. w zakresie kolizji z sieciami gazowymi, telekomunikacyjnymi, energetycznymi, kanalizacyjnymi, wodociągowymi itp. kosztorysy inwestorskie z przedmiarami robót i kosztorysy ślepe stosowne decyzje przewidziane prawem budowlanym oraz pozwolenia wymagane odrębnymi przepisami Wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych w zakresie i formie zgodnej z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202; poz. 2072) - w formie pisemnej - 2egz. oraz w formie elektronicznej - 1 egz. Wykonanie kosztorysu inwestorskiego i kosztorysu ślepego z przedmiarem robót - w formie pisemnej - 2 egz. oraz w formie elektronicznej - 1 egz. Przygotowanie wniosku o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia o ile jest konieczna Wykonanie dodatkowych opracowań i projektów wymaganych przez instytucje i władze Uzyskanie wymaganych uzgodnień Uzyskanie uzgodnień z właścicielami działek Uzyskanie pozwolenia na budowę Projekt sporządzić z uwzględnieniem warunków wydanych przez PWiK, Projekt oświetlenia dróg Projekt sporządzić zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego Miasta Biskupiec uchwalonego uchwałą Nr XXX/211/05 Rady Miejskiej w Biskupcu z dnia 15 czerwca 2005r. (Dz. Urz. Woj. Warmińsko - Mazurskiego z dnia 11.08.2005 r., Nr 104, poz. 1404) Wykaz ulic na terenie miasta Biskupiec objęty przebudową z szacunkowymi długościami: 1)Polna - ok. 544 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - ruch kategorii R-1 - droga kategorii - D - przyłącza do kanalizacji deszczowej - chodnik jednostronny z kostki pol-bruk 2) Urocza - ok.90 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - ruch kategorii R-1 - droga kategorii - D - przyłącza do kanalizacji deszczowej 3) Jeziorna - ok.133 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - ruch kategorii R-1 - droga kategorii - D - chodnik obustronny z kostki pol-bruk - przyłącza do kanalizacji deszczowej 4) Okrzei - ok. 883 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - ruch kategorii R-1 - droga kategorii - D - przyłącza do kanalizacji deszczowej - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 5) Okrężna - ok. 410 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - ruch kategorii R-2 - droga kategorii - L - przyłącza do kanalizacji deszczowej - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 6) Repatriantów -ok. 199 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - ruch kategorii R-1 - droga kategorii - D - przyłącza do kanalizacji deszczowej - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 7) Bohaterów - ok. 190 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - ruch kategorii R-1 - droga kategorii - D - przyłącza do kanalizacji deszczowej - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 8) Krótka - ok. 134 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - ruch kategorii R-1 - droga kategorii - D - przyłącza do kanalizacji deszczowej - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 9) Lazurowa - ok. 243 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - przyłącza do kanalizacji deszczowej - ruch kategorii R-2 - droga kategorii - L - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 10) Liszewskiego - ok.201 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - przyłącza do kanalizacji deszczowej - ruch kategorii R-2 - droga kategorii - L - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 11) Śmiała - ok.446 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - przyłącza do kanalizacji deszczowej - ruch kategorii R-2 - droga kategorii - L - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 12) Kopernika - ok.389 mb - nawierzchnia bitumiczna, - przyłącza do kanalizacji deszczowej - ruch kategorii R-2 - droga kategorii - L - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 13) Poznańska -ok. 141 mb - nawierzchnia bitumiczna, - przyłącza do kanalizacji deszczowej - ruch kategorii R-2 - droga kategorii - L - chodnik jednostronny z kostki pol-bruk - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 14) Plażowa - ok.1200 mb - nawierzchnia pol-bruk, - przyłącza do kanalizacji deszczowej - ruch kategorii R-2 - droga kategorii - L - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 15) Zielona - ok.137 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - przyłącza do kanalizacji deszczowej - ruch kategorii R-1 - droga kategorii - D - chodnik obustronny z kostki pol-bruk 16) bez nazwy - ok.250 mb - nawierzchnia z kostki pol-bruk, - przyłącza do kanalizacji deszczowej - ruch kategorii R-1 - droga kategorii - D - chodnik jednostronny z kostki pol-bruk 5.Uwaga - podane długości ulic są wartościami orientacyjnymi. Zakres zamówienia określony został w załączniku graficznym (zał. Nr 7 SIWZ). 6.Uwaga - każdy Wykonawca zobowiązany jest przed złożeniem oferty do zapoznania się z przedmiotem zamówienia oraz przeprowadzenia wizji terenowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, tzn.: a. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. e. Za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna, jeżeli w wykazie wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; f. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. I. pkt a-c i e niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez Zamawiającego na zasadzie spełnia - nie spełnia. W przypadku niespełnienia jakiegokolwiek warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia i informacje: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ, b) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat usług - załącznik nr 3 do SIWZ, c) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ, d) Wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (podwykonawców) - załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ; b) koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym, zwanym dalej zamówieniem, c) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; d) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 2. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty wymienione w ust. 1 niniejszego rozdziału SIWZ składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Dokumenty wskazane w ust. 1 pkt 1 niniejszego rozdziału SIWZ mogą zostać złożone przez jednego z Wykonawców albo wspólnie. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a niniejszego rozdziału SIWZ składane jest wspólnie przez Wykonawców. 3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 ROZPORZĄDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane: 1) pkt 2, 3 i 5 - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 2) pkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 4. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 niniejszego rozdziału należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 5. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.biskupiec.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Biskupcu, ul. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec, pok. nr 9 (parter).

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Biskupcu, ul. Niepodległości 2, 11-300 Biskupiec pokój nr. 10 KANCELARIA), parter.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ETAP II - oznacza dalszą część postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na usługę projektową pod nazwą Projekt budowy dróg na osiedlu Plażowa do ulicy Przemysłowej (etap I ukazał sie pod nazwą : Projekt przebudowy dróg w ciągu ulic : Ostre Koło, Przemysłowa, Czynu Społecznego, Al. Róż w Biskupcu w BZP z dn. 17/09/2007 pod nr 168989-2007).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.