eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa 60Zakup i dostawa urządzeń mechanizacji prac biurowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Warszawa 60: Zakup i dostawa urządzeń mechanizacji prac biurowych
Numer ogłoszenia: 204837 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Służba Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 00-909 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 6841119, fax 022 6841203.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń mechanizacji prac biurowych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 (części) zadania ofertowe wymienione poniżej: a) Zadanie ofertowe nr 1 - sprzęt mechanizacji prac biurowych, - bindownice - 18 szt. - maszyna do pisania - 8 szt. - kalkulatory elektroniczne - 25 szt. - laminatory - 10 szt. b) Zadanie ofertowe nr 2 - niszczarki - 64 szt. c) Zadanie ofertowe nr 3 - kopiarki cyfrowe - 47 szt.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.10.00 - Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli Oryginalny kod CPV: 30.19.14.00 - Niszczarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.14.00 - Niszczarki Oryginalny kod CPV: 30.12.11.20 - Urządzenia powielające Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 14.12.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Komisja przetargowa będzie oceniała spełnianie w/w wymagań jako spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów: a) pisemnego oświadczenia Wykonawcy, że spełnia warunki udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy; b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.army.mil.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO Sekretariat Biura Logistyki ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 11 19 fax. (0-22) 684 12 03.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 10:00, miejsce: SŁUŻBA KONTRWYWIADU WOJSKOWEGO Sekretariat Biura Logistyki ul. W. Oczki 1 00-909 Warszawa 60 tel. (0-22) 684 11 19 fax. (0-22) 684 12 03.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

    CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 1.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: sprzęt mechanizacji prac biurowych, - bindownice - 18 szt. - maszyna do pisania - 8 szt. - kalkulatory elektroniczne - 25 szt. - laminatory - 10 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.10.00-4.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 2.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: niszczarki - 64 szt..
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie ofertowe nr 3.

    • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kopiarki cyfrowe - 47 szt.
    • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.20-0.
    • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2007.
    • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
      • 1. Cena - 50
      • 2. koszt eksploatacji - 50

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.