eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Zadanie 1Termomodernizacja budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie. Zadanie 2Termomodernizacja budynku pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie - I Etap. Zadanie 3Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bełchatowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Bełchatów: Zadanie 1: Termomodernizacja budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie. Zadanie 2: Termomodernizacja budynku pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie - I Etap. Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bełchatowie.
Numer ogłoszenia: 204830 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bełchatowie , ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, woj. łódzkie, tel. 044 6358600, faks 044 6358617.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie 1: Termomodernizacja budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie. Zadanie 2: Termomodernizacja budynku pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie - I Etap. Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bełchatowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Termomodernizacja budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie. Realizacja termomodernizacji budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie, obejmować będzie prace w budynku biurowym Powiatowego Zarządu Dróg, zlokalizowanego w Bełchatowie przy ul. Lipowej 67A. Zakres czynności polegał będzie na: 1. Wymianie istniejącej stolarki okiennej na okna z PCV, 2. Zamontowaniu nowych okien dwuszybowych o klasie antywłamaniowości okuć WK2, szybach wewnętrznych klasy P4 oraz szybach wewnętrznych ze szkła bezpiecznego, 3. Wymianie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 4. Zlikwidowaniu krat okiennych na parterze budynku, 5. Wykonaniu prac wykończeniowych. Zadanie 2: Termomodernizacja budynku pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie - I Etap. Realizacja termomodernizacji budynku pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie, obejmować będzie wymianę ścianek aluminiowych wraz z drzwiami w wiatrołapach w budynku pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie przy ul.Czaplinieckiej 96. Zakres czynności polegał będzie na: 1. Demontażu i ponownym montażu sufitu z blachy fałdowej na istniejącym ruszcie w celu umożliwienia wymiany drzwi, 2. Rozbiórce konstrukcji ścianek działowych aluminiowych z drzwiami, 3. Wywozie złomu z terenu rozbiórki samochodem skrzyniowym na odległość do 1 km, z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym samochodem do 5 t wraz z utylizacją, 4. Montażu ościeżnicy, 5. Obsadzeniu ościeżnicy wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową, 6. Zawieszeniu skrzydeł wraz z regulacją, 7. Oszkleniu na budowie, 8. Wykonaniu prac towarzyszących wymianie ścianek aluminiowych wiatrołapów, 9. Naprawie murków pod ściankami stałymi, 10. Uzupełnieniu malowania. Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bełchatowie. Realizacja prac związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym i budynku warsztatów terapii zajęciowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Bełchatowie przy ul. Targowej 20 i 20 a, 97-400 Bełchatów. Zakres czynności polegał będzie na: 1. Wykuciu stalowych krat okiennych, 2. Rozebraniu obicia ścian drewnianych, 3. Demontażu obudów grzejników, 4. Rozebraniu podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, 5. Wywozie złomu i gruzu, 6. Wymianie okien, 7. Montażu podokienników z konglomeratu, 8. Wykonaniu parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, 9. Wymianie drzwi zewnętrznych, 10. Wymianie i obsadzeniu płytek, 11. Montażu osłon grzejnikowych, 12. Impregnacji i wzmocnieniu powierzchni pionowych zewnętrznych, 13. Malowaniu elewacji. UWAGA: Szczegółowe opisy i dane techniczne dotyczące zakresu prac zawarte są w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji wykonania i odbioru robót, przedmiarze robót. Do obowiązków oferenta należy szczegółowe zapoznanie się z w/w dokumentami oraz dokonanie wizji lokalnej w terenie w celu potwierdzenia posiadanych danych i złożenia stosownego oświadczenia zawartego w załączniku nr 1 do SIWZ. W przypadku rozbieżności oferent w trakcie procedury przetargowej winien wystąpić do Zamawiającego z zapytaniem w terminie określonym w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w celu wyjaśnienia treści SIWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż przedmiar robót należy traktować jako orientacyjny, a wynagrodzenie Wykonawcy ma być przez niego skalkulowane przy uwzględnieniu wszystkich niezbędnych prac do wykonania. Wynagrodzenie Wykonawcy ma bowiem charakter ryczałtu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.45.30.00-7, 45.32.11.32-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Dla zadania nr 1 i 2 - nie dotyczy. Dla zadania 3: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. według wzoru w (załączniku nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (według wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ) oraz (Dotyczy tylko Zadania 3): wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym charakterze jak przedmiot zamówienia (wymiana stolarki lub wymiana stolarki wraz z dociepleniem) o całkowitej wartości co najmniej 200.000.00 zł brutto każda (słownie: dwieście tysięcy złotych) z załączeniem dowodów potwierdzających, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (według wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (według wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ), wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (według wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (według wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ). Warunek w zakresie uprawnień zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że co najmniej jedna osoba , która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane tj. 1) Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. UWAGA: Zakres uprawnień z ograniczeniami winien umożliwiać kierowanie pracami przy ww. obiekcie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży oświadczenie z art. 44 P.z.p. (według wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ), wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (według wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ) oraz oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia (według wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ). Warunek w zakresie uprawnień zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że co najmniej jedna osoba , która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiada uprawnienia budowlane tj. 1) Do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. UWAGA: Zakres uprawnień z ograniczeniami winien umożliwiać kierowanie pracami przy ww. obiekcie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ww. warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca przedłoży: 1) oświadczenie z art. 44 P.z.p. (według wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ). 5.2 Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególnych warunków na podstawie przedłożonych wraz z ofertą dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy (według wzoru jak w załączniku nr 1 do SIWZ), 2. druk wykazu części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom (według wzoru jak w załączniku nr 11 do SIWZ). 3. Informacja, iż wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, wraz z listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację, iż nie należy do grupy kapitałowej, (według wzoru jak w załączniku nr 12do SIWZ) 4. kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz.U. z 2004 r. Nr 130 poz. 1389). 5. Dowód wniesienia wadium dla zadania 3

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszystkie istotne dla stron postanowienia umowy wraz z wysokością kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy oraz ze szczegółowym zakresem obowiązków Wykonawcy związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 13 do niniejszej SIWZ. Wykonawca akceptuje treść wzoru umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone we wzorze nie podlegają zmianie przez Wykonawcę. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień wzoru umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty. Zmiana postanowień Umowy po jej zawarciu jest dopuszczalna, o ile nie jest istotną zmianą Umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem pkt. 17.4. Zmiana istotnych postanowień zawartej Umowy po jej zawarciu w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę jest dopuszczalna przy zachowaniu następujących warunków: 1. W zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia, tj. gdy: a.) zmiany zakresu zamówienia wynikają z konieczności zmiany dokumentacji technicznej, skorygowanej przez projektanta i zaakceptowanej przez Zamawiającego, b.) zmiana sposobu wykonania zamówienia , materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń, gdy wykorzystanie materiałów budowlanych, sprzętu, urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej lub ofercie stanie się niemożliwe bądź podyktowane będzie usprawnieniem procesu budowy, postępem technologicznym, zwiększeniem bezpieczeństwa na budowie. c.) inne niż wymienione w pkt.1 lit. a-b, jeżeli zmiany są korzystne dla Zamawiającego, albo wynikają z okoliczności, których nie można było przewidzieć. 2. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie, b) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w dzienniku budowy, c) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie, d) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót, e) konieczności zmiany zakresu robót i finansowania, f) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, g) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych lub uzupełniających, związanych z realizacją zamówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia jej realizacji (powodujących konieczność jej wydłużenia), 3. W zakresie dotyczącym wynagrodzenia umownego: a.) zmiana obowiązującej stawki VAT. Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmianę kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, b.) w razie zaistnienia innych nie przewidzianych okoliczności pod warunkiem, że zmiany te są korzystne dla Zamawiającego lub zmiany te będą spowodowane zmniejszeniem zakresu przedmiotu zamówienia. 4. W innych przypadkach, gdy Zamawiający postanowił zmienić zakres realizowanego zamówienia bądź inne postanowienia Umowy ze względu na nowe okoliczności, o których nie wiedział zawierając Umowę. 17.5. Wszelkie zmiany Umowy pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.pl/start/46-zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie, ul. Pabianicka 17/19, 97-400 Bełchatów, Wydział Zamówien Publicznych i Inwestycji, pokój 2.3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bełchatowie ul. Pabianicka 17/19 /III piętro p. 303./.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1: Termomodernizacja budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Termomodernizacja budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie. Realizacja termomodernizacji budynku Powiatowego Zarządu Dróg w Bełchatowie, obejmować będzie prace w budynku biurowym Powiatowego Zarządu Dróg, zlokalizowanego w Bełchatowie przy ul. Lipowej 67A. Zakres czynności polegał będzie na: 1. Wymianie istniejącej stolarki okiennej na okna z PCV, 2. Zamontowaniu nowych okien dwuszybowych o klasie antywłamaniowości okuć WK2, szybach wewnętrznych klasy P4 oraz szybach wewnętrznych ze szkła bezpiecznego, 3. Wymianie parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 4. Zlikwidowaniu krat okiennych na parterze budynku, 5. Wykonaniu prac wykończeniowych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.42.11.32-8, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2: Termomodernizacja budynku pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie - I Etap..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2: Termomodernizacja budynku pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie - I Etap. Realizacja termomodernizacji budynku pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie, obejmować będzie wymianę ścianek aluminiowych wraz z drzwiami w wiatrołapach w budynku pływalni krytej Powiatowego Centrum Sportu w Bełchatowie przy ul.Czaplinieckiej 96. Zakres czynności polegał będzie na: 1. Demontażu i ponownym montażu sufitu z blachy fałdowej na istniejącym ruszcie w celu umożliwienia wymiany drzwi, 2. Rozbiórce konstrukcji ścianek działowych aluminiowych z drzwiami, 3. Wywozie złomu z terenu rozbiórki samochodem skrzyniowym na odległość do 1 km, z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym samochodem do 5 t wraz z utylizacją, 4. Montażu ościeżnicy, 5. Obsadzeniu ościeżnicy wraz z uszczelnieniem pianką poliuretanową, 6. Zawieszeniu skrzydeł wraz z regulacją, 7. Oszkleniu na budowie, 8. Wykonaniu prac towarzyszących wymianie ścianek aluminiowych wiatrołapów, 9. Naprawie murków pod ściankami stałymi, 10. Uzupełnieniu malowania..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bełchatowie..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 3: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bełchatowie. Realizacja prac związanych z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym i budynku warsztatów terapii zajęciowej w Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Bełchatowie przy ul. Targowej 20 i 20 a, 97-400 Bełchatów. Zakres czynności polegał będzie na: 1. Wykuciu stalowych krat okiennych, 2. Rozebraniu obicia ścian drewnianych, 3. Demontażu obudów grzejników, 4. Rozebraniu podokienników wewnętrznych i zewnętrznych, 5. Wywozie złomu i gruzu, 6. Wymianie okien, 7. Montażu podokienników z konglomeratu, 8. Wykonaniu parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej, 9. Wymianie drzwi zewnętrznych, 10. Wymianie i obsadzeniu płytek, 11. Montażu osłon grzejnikowych, 12. Impregnacji i wzmocnieniu powierzchni pionowych zewnętrznych, 13. Malowaniu elewacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4, 45.45.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.