Ogłoszenie z dnia 2008-09-01
Lubin: OPRACOWANIE PROJEKTU POWTARZALNEGO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z PIERWSZĄ ADAPTACJĄ PROJEKTU W MIEJSCOWOŚCI GOLA I W MIEJSCOWOŚCI OBORA
Numer ogłoszenia: 204759 - 2008; data zamieszczenia: 01.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubin , ul. Łokietka 6, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. (076) 8403100, fax. (076) 8403140.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.bip.ug.lubin.pl, www.ug.lubin.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE PROJEKTU POWTARZALNEGO ŚWIETLICY WIEJSKIEJ Z PIERWSZĄ ADAPTACJĄ PROJEKTU W MIEJSCOWOŚCI GOLA I W MIEJSCOWOŚCI OBORA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu powtarzalnego świetlicy wiejskiej o powierzchni użytkowej do 280 m2 z pierwszą adaptacją projektu w miejscowości Gola (dz. nr 7) - zad. A oraz wykonanie projektu powtarzalnego świetlicy wiejskiej o powierzchni użytkowej do 550 m2 z pierwszą adaptacją projektu w miejscowości Obora (dz. nr 146/1-146/2) - Zad. B, wraz z przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia na zasadach określonych we wzorze umowy załączonej do specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup dodatkowych 5 egz. projektu powtarzalnego (dla każdego zadania) celem adaptacji do następnej lokalizacji. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi SIWZ. Warunkiem udziału w przetargu jest: - wykonanie, przez Wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 projektów wielobranżowych dla obiektów użyteczności publicznej o wartości min. 50 tys. brutto każdy, fakt wykonania takich prac, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i lokalizacją inwestycji, musi być potwierdzony referencjami; - przeniesienie ( w formie oświadczenia ) na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego postępowania na zasadach określonych we wzorze umowy załączonej do specyfikacji, - załączenie do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - załączenie do oferty potwierdzonych kserokopii uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie z art. 22 ust. 1 pkt.1 do 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, - oświadczenie o przeniesieniu na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego postępowania w zakresie i na zasadach określonych we wzorze umowy załączonej do specyfikacji, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej 2 projektów wielobranżowych dla obiektów użyteczności publicznej o wartości min. 50 tys. zł brutto każdy, fakt wykonania takich prac, wykazanych w odpowiednim zestawieniu wraz z datą i miejscem ich wykonania, musi być potwierdzony referencjami, - potwierdzone kserokopie uprawnień budowlanych do projektowania bez ograniczeń w specjalnościach: architektonicznej, konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej i elektrycznej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug.lubin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego: 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6a, pok. nr 3..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego: Urząd Gminy Lubin, 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6, pok. nr 3 - sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Opracowanie projektu powtarzalnego świetlicy wiejskiej o powierzchni użytkowej do 280 m2 z pierwszą adaptacją projektu w miejscowości Gola (dz. nr 7) - Zad. A.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu powtarzalnego świetlicy wiejskiej o powierzchni użytkowej do 280 m2 z pierwszą adaptacją projektu w miejscowości Gola (dz. nr 7) wraz z przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia na zasadach określonych we wzorze umowy załączonej do specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup dodatkowych 5 egz. projektu powtarzalnego celem adaptacji do następnej lokalizacji. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie projektu powtarzalnego świetlicy wiejskiej o powierzchni użytkowej do 550 m2 z pierwszą adaptacją projektu w miejscowości Obora (dz. nr 146/1-146/2) - Zad. B.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu powtarzalnego świetlicy wiejskiej o powierzchni użytkowej do 550 m2 z pierwszą adaptacją projektu w miejscowości Obora (dz. nr 146/1-146/2) wraz z przeniesieniem na Zamawiającego autorskich praw majątkowych do prac projektowych będących przedmiotem niniejszego zamówienia na zasadach określonych we wzorze umowy załączonej do specyfikacji. Przedmiot zamówienia obejmuje również zakup dodatkowych 5 egz. projektu powtarzalnego celem adaptacji do następnej lokalizacji. Szczegółowy zakres zamówienia określa SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 4.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- Dostawa artykułów spożywczych z możliwością składania ofert częściowych.
- Zagospodarowanie odpadów powstających na nieruchomościach stanowiących własność gminy Lubin
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy drogi gminnej nr 103045D w m. Niemstów w zakresie budowy chodnika.
- Remont pomieszczeń wspólnego użytkowania w budynkach gminnych oraz remont gminnych lokali mieszkalnych znajdujących się w zasobach Gminy Miejskiej Lubin.
więcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla budowy ul. Bieszczadzkiej na osiedlu Ługi w Jarocinie
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska
- Prace remontowo-budowlane w istniejących pracowniach, montaż windy platformowej zewnętrznej, instalacja trzech platform przyschodowych oraz montaż pochylni zewnętrznej
- Głęboka termomodernizacja budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną w miejscowości Iwkowa
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy infrastruktury rowerowej w ul. Sulechowskiej, Franciszka Rzeźniczaka, Zdrojowej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





