eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoninPełnienie funkcji asystenta rodzinnego w gminach powiatu konińskiego w okresie od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku



Ogłoszenie z dnia 2010-07-12

Konin: Pełnienie funkcji asystenta rodzinnego w gminach powiatu konińskiego w okresie od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku
Numer ogłoszenia: 204728 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Al. 1 Maja 9, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 243 03 06, faks 63 243 03 06.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji asystenta rodzinnego w gminach powiatu konińskiego w okresie od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji asystenta rodzinnego na terenie gmin powiatu konińskiego w ramach realizacji programu Wspierania Jednostek Samorządu Terytorialnego w Budowie Lokalnego Systemu Opieki na Dzieckiem i Rodziną pt.: Rodzina szansą dla dziecka współfinansowanego przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej w Warszawie. Zamawiający podzielił zamówienie na 15 części: Część 1: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Rychwał dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 2: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Rychwał dla maksymalnie 2 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 3: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Krzymów dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 4: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Krzymów dla maksymalnie 2 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 5: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Ślesin dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 6: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Ślesin dla maksymalnie 2 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 7: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Stare Miasto dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 8: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Kramsk dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 9: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Wilczyn dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 10: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Kleczew dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 11: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Kazimierz Biskupi dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 12: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Wierzbinek dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 13: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Sompolno dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 14: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Rzgów dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku Część 15: świadczenie usługi asystenta rodzinnego na terenie gminy Grodziec dla maksymalnie 3 rodzin przez 26 godzin w miesiącu od dnia podpisania umowy do 15.12.2010 roku A) Asystent rodzinny odpowiedzialny będzie za systematyczną indywidualną pracę z rodzinami niezaradnymi życiowo, udzielanie im kompleksowej pomocy i wsparcia w wypełnianiu swoich zadań. W tym celu asystent rodzinny m.in. będzie: - wspierał rodzinę w prawidłowym zaspokajaniu potrzeb rozwojowych dzieci - udzielał pomocy w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi - wspierał karierę szkolną dziecka - wspierał rodziców naturalnych w wypełnianiu ról społecznych - współpracował z instytucjami, organizacjami, specjalistami na rzecz dziecka i rodziny B) Asystent rodzinny świadczyć będzie usługi w miejscu zamieszkania rodziny między godziną 8:00, a 22:00, może również towarzyszyć rodzinie poza miejscem zamieszkania - zgodnie z zadaniami wynikającymi z kontraktu zawartego z daną rodziną stanowiącym załącznik nr 1 do umowy. Koszt dojazdu do rodziny pokrywa Wykonawca. C) Przy realizacji usługi asystent obowiązany jest współpracować z pracownikiem PCPR w Koninie - starszym specjalistą pracy socjalnej ds. opiekuńczo -wychowawczych - konsultując z nim główne kierunki pracy z rodziną ( w tym celu spotykają się oni przynajmniej raz w miesiącu) D) Asystent zobowiązany jest dokumentować realizację usługi na podstawie dokumentów stanowiących załącznik do umowy nr 2 i 3 . E) Asystent rodzinny musi posiadać wiedzę na temat metod i technik pracy socjalnej oraz umiejętność jej wykorzystania w praktyce 2.Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.30.00.00 - Usługi pracy społecznej i podobnej 85.32.00.00 - Usługi społeczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.O udzielenie zamówienia mogą udzielać się osoby, które nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz posiadają odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe: - posiadają wykształcenie: ukończyły szkołę policealną lub ukończyły studia wyższe o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:a) pedagogika,b) pedagogika specjalna,c) politologia,d) polityka społeczna,e) psychologia, f) socjologia,g) nauki o rodzinie, h) resocjalizacja - posiadają co najmniej roczne doświadczenie w pracy z rodziną lub pełniły funkcję asystenta rodzinnego w wymiarze co najmniej 100 godzin - nie są lub nie były pozbawione władzy rodzicielskiej, nie mają ograniczonej władzy rodzicielskiej, władza rodzicielska nie została im zawieszona - nie były karane prawomocnym wyrokiem Sądu lub nie toczą się wobec nich postępowania karne

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- oryginał lub kopię lub odpis: dyplomu ukończenia szkoły policealnej lub studiów wyższych o specjalności przygotowującej do zawodu pracownika socjalnego na jednym z kierunków:a) pedagogika,b) pedagogika specjalna,c) politologia,d) polityka społeczna,e) psychologia, f) socjologia,g) nauki o rodzinie, h) resocjalizacja - referencje zawierające zakres wykonywanych prac oraz potwierdzenie, wydane przez osoby uprawnione tj. przez pracodawcę lub zleceniodawcę , że zostały one wykonane należycie - oświadczenie o niekaralności - oświadczenie o posiadaniu władzy rodzicielskiej ( jeżeli dotyczy )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - wykształcenie - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koninie 62-510 Konin, ul. Al. 1 Maja 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Koninie 62-510 Konin, ul. Al. 1 Maja 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.