Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Poznań: PRODUKTY LABORATORYJNE (L/6/08)
Numer ogłoszenia: 20470 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8310142, 8310242, fax 061 8310242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRODUKTY LABORATORYJNE (L/6/08).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy próbówek szklanych, testów paskowych, kamer do analizy moczu oraz odczynników laboratoryjnych usystematyzowane w 8 pakietach (Załącznik nr 2 do SIWZ).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.00.00 - Różne produkty lecznicze Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.00.00 - Różne produkty lecznicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
 
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami, tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się odpowiednio przepisy dotyczące Wykonawcy występującego samodzielnie. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, zgodnie z art. 23 ust.4ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość oświadczeń lub dokumentów złożonych w postępowaniu, których wymaga Zamawiający. Ocena zostanie dokonana na podstawie treści tych oświadczeń lub dokumentów według formuły SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA.
 - Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych, z późniejszymi zmianami.
 
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY im. W. Degi UM w Poznaniu 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 135/147 Sekcja Zamówień Publicznych..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2008 godzina 10:00, miejsce: ORTOPEDYCZNO-REHABILITACYJNY SZPITAL KLINICZNY im. W. Degi UM w Poznaniu 61-545 Poznań, ul. 28 Czerwca 1956r. nr 135/147 - Kancelaria Szpitala (pok. 52)...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET NR 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Probówki szklane..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET NR 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy paskowe do analizy moczu - 10 parametrowe współpracujace z analizatorem CLINITEK STATUS f-my Bayer..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
 - 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
 - 2. JAKOŚĆ - 30
 
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET NR 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamery do analizy osadu moczu oraz komórek w innych płynach ustrojowych..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET NR 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zestaw do wykrywania oporności na aktywowane białko C..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET NR 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet odczynników zawierający diluent i lizat wraz z roztworem myjacym, podłączany do analizatora za pomocą karty magnetycznej..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET NR 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Krwe kontrolna do wykonania 18 parametrowej morfologii wraz z uczestniczeniem w kontroli międzylaboratoryjnej..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET NR 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Barwniki do barwienia rozmazów krwi..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET NR 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Królicza surowica hemolityczna, liofiliozowana..
 - 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.00.00-5.
 - 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
 - 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
 
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa wymazówek i materiałów jednorazowych dla potrzeb Pracowni Mikrobiologii Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im.J.Strusia w Poznaniu
 - Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi i mikroprobówek preparowanych do pobierania krwi włośniczkowej wraz z dzierżawą automatycznego czytnika do OB
 - Świadczenie usługi sprzątania w budynkach Teatru Wielkiego im. Stanisława Moniuszki w Poznaniu
 - Wyroby medyczne jednorazowego użytku - cewniki do litotrypsji
 - Obsługa techniczna stacji transformatorowych polegająca na eksploatacji, konserwacji i nadzorze nad pracą stacji i agregatów przy ul. Bukowskiej 34 w Poznaniu
 - Dostawa sprzętu komputerowego dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
 
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa leków
 - 115.2025 Dostawa leków Ferinject i Tardyferon lub równoważnych oraz soli fizjologicznej (0,9% NaCl) do infuzji na potrzeby badania klinicznego
 - Dostawa leków do Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Szydłowcu
 
więcej: Różne produkty lecznicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





