To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-28
Międzyrzec Podlaski: Budowa szybu windy w budynku głównym SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim, nr sprawy 6/2011
Numer ogłoszenia: 204673 - 2011; data zamieszczenia: 28.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177933 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Warszawska 2-4, 21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie, tel. , faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa szybu windy w budynku głównym SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim, nr sprawy 6/2011.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu pn. Budowa szybu windy w budynku głównym SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim, obejmująca swoim zakresem m.in. roboty budowlane polegające na przebudowie kanału ciepłowniczego, rozbudowie budynku szpitala poprzez dobudowę szybu windy oraz wykonanie towarzyszących robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych związanych z połączeniem ciągów komunikacyjnych w budynku głównym SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim przy ulicy Warszawskiej 2-4, zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załączniki do niniejszej SIWZ 2) Przedmiot zamówienia wg. Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych: KOD CPV - 45111300-1 Roboty rozbiórkowe KOD CPV - 45332000-3 Roboty instalacyjne wodne, c.o. i elektryczne KOD CPV - 45400000-1 Roboty wykończeniowe Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3) Roboty należy wykonać zgodnie z warunkami zawartymi w decyzji o pozwoleniu na budowę, projektami technicznymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, polskimi normami, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz warunkami określonymi w projekcie umowy. 4) Ze względu na umówione wynagrodzenie ryczałtowe, przedmiar robót dołączony do SIWZ ma wyłącznie charakter pomocniczy. Zaleca się, aby przed przygotowaniem i złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu realizacji robót. Osobą upoważnioną do kontaktów jest Tadeusz Cisak, Tel 0-83 371-83-25 5) Roboty muszą być wykonane z materiałów posiadających certyfikaty zgodności lub deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną, zgodnie z art. 10 ustawy Prawo Budowlane oraz atestami higienicznymi. 6) Roboty będą realizowane w czynnym obiekcie i nie mogą utrudniać prawidłowej działalności szpitala. Wykonawca we własnym zakresie winien odizolować front robót (zabezpieczyć przed przedostawaniem się kurzu i innych zanieczyszczeń) od pozostałych pomieszczeń szpitala. 7) Jeśli w dokumentacji wskazany jest znak towarowy, patent lub pochodzenie dopuszcza się wyroby równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w dokumentacji. 8) Zamówienie współfinansowane jest ze środków własnych Szpitala. 9) Roboty muszą być realizowane zgodnie z warunkami umowy, której projekt stanowi załącznik nr 8 do siwz, jest integralną częścią niniejszej dokumentacji i zapisy w niej zawarte traktuje się jako warunki udzielenia zamówienia. 10) Szczegółowy zakres robót związany z realizacją zadania pn.: Budowa szybu windy w budynku głównym SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim zawarty jest w projektach budowlano-wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót. 11) Wskazanie materiałów z nazwy w załączonej dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych materiałów stosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych spełniających te parametry techniczne i jakościowe. Wyroby budowlane stosowane w toku realizacji zamówienia powinny spełniać wymagania wynikające z Polskich Norm przenoszących normy europejskie PN - EN 12) W celu określenia ceny oferty Wykonawca sporządzi KOSZTORYS OFERTOWY SZCZEGÓLOWY stosujący kalkulację własną na podstawie załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej (stosując pomocniczo załączony do SIWZ przedmiary robót) oraz ewentualnie wykonanej wizji lokalnej...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Budowa szybu windy w budynku głównym SPZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Usługowy Zakład Murarsko-Malarsko-Tapeciarski Ryszard Matejek,, ul. Asnyka 4,, 21-560 Międzyrzec Podlaski,, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215130,21 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 247641,75
Oferta z najniższą ceną: 247641,75 / Oferta z najwyższą ceną: 247641,75
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECA PODLASKIEGO
- Zakup: sprzętu komunikacyjnego, agregatów prądotwórczych, mobilnego sprzętu oświetleniowego, namiotu ratowniczego, zestawów AED w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 -2026.
- Świadczenie usług opiekuńczych, specjalistycznych usług opiekuńczych oraz specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w 2026 roku
- Zakup paczkowarki do wody pitnej z wyposażeniem w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026r.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Przychodni Specjalistycznej SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- "Przebudowa i doposażenie istniejącego placu zabaw, przynależącego do żłobka przy ul. Przedszkolnej 2A w Międzyrzecu Podlaskim w ramach resortowego programu Aktywne place zabaw 2025"- uzupełnienie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnętrznymi instalacjami w budynku oraz infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Remont drogi gminnej Brzyków-Siemiechów - etap II
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





