eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Malbork › Dostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-25

Malbork: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 204620 - 2007; data zamieszczenia: 25.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, al. Armii Krajowej 70, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 0-55 2723351, fax 0-55 2723351.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.malbork.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowego sprzętu w postaci: - 3 zestawów komputerowych z oprogramowaniem - część pierwsza zamówienia, - 4 zestawów komputerowych typu Infokiosk z oprogramowaniem - część druga zamówienia. W ramach części drugiej zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do zamontowania Infokiosków w wyznaczonych przez zamawiającego miejscach na terenie czterech gmin Powiatu Malborskiego: Gmina Malbork, Gmina Lichnowy, Gmina Stare Pole oraz Gmina Miłoradz.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.25.00.00 - Systemy komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 Pzp. 2. Ponadto zamawiający wymaga od wykonawcy, który złoży ofertę: a) na część pierwszą zamówienia doświadczenia nabytego w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym krótszym okresie) w realizacji co najmniej jednej dostawy sprzętu komputerowego (przykładowo komputery, drukarki, biurowe urządzenia wielofunkcyjne, Infokioski itp.), o wartości brutto nie mniejszej, niż 10.000 PLN (dostawa w ramach jednej umowy), b) na część drugą zamówienia doświadczenia nabytego w okresie ostatnich 3 lat (a jeśli okres działalności wykonawcy jest krótszy - to w tym krótszym okresie) w realizacji co najmniej dwóch dostaw sprzętu komputerowego (przykładowo komputery, drukarki, biurowe urządzenia wielofunkcyjne, Infokioski itp.), przy czym każda z tych dwóch dostaw musi opiewać na wartość brutto nie mniejszą niż 20.000 PLN (dwie dostawy w ramach dwóch odrębnych umów). 3. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowanie wg formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda przedstawienia następujących dokumentów: a) Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp - wzór stanowi załącznik do SIWZ (dotyczy obu części zamówienia). b) Odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy obu części zamówienia). c) Aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dotyczy obu części zamówienia). d) Dokumentu potwierdzającego doświadczenie w realizacji dostawy, o której mowa w § 5 ust. 2 a) SIWZ, z podaniem jej wartości, daty wykonania i odbiorcy, oraz potwierdzającego, że dostawa ta została wykonana należycie (referencje), jeśli wykonawca składa ofertę na część pierwszą zamówienia. Dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie dostawy może być także poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę faktura, e) Dokumentów potwierdzających doświadczenie w realizacji dostaw, o których mowa w § 5 ust. 2 b) SIWZ, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje), jeśli wykonawca składa ofertę na część drugą zamówienia. Dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie dostaw mogą być także poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę faktury. f) Próbki oferowanego oprogramowania do Infokiosków (wersji testowej zapewniającej pełną funkcjonalność przez okres związania ofertą), celem sprawdzenia, czy spełnia ono wymagania określone przez zamawiającego, jeśli wykonawca składa ofertę na część drugą zamówienia. Wykonawca dostarcza próbkę oprogramowania na nośniku CD lub DVD wraz instrukcją jego obsługi w formie elektronicznej lub papierowej (instrukcja i oprogramowanie w języku polskim). 2. Ponadto oprócz dokumentów i oświadczeń, o których mowa wyżej, Wykonawca obowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu wypełniony formularz ofertowy, zobowiązanie, deklarację oraz formularz cenowy, stanowiące załączniki do SIWZ, podpisane przez wykonawcę lub właściwie umocowaną do tego osobę (należy wówczas dołączyć pełnomocnictwo). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (Konsorcjum), obowiązani są oni do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - do oferty należy załączyć wówczas pełnomocnictwo. 4. Dokumenty wykonawcy składają w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawca obowiązany jest wskazać zamawiającemu, którą część zamówienia (w ramach danej części - pierwszej lub drugiej) powierzy do wykonania podwykonawcom. Jeśli wykonawca nie zamierza powierzać wykonania części zamówienia podwykonawcom, wpisuje on w deklaracji sporządzonej przez niego (wg wzoru), iż nie powierzy wykonania części zamówienia podwykonawcom.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.malbork.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku Al. Armii Krajowej 70 82-200 Malbork.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 13:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Malborku Al. Armii Krajowej 70 82-200 Malbork (sekretariat, I piętro, pokój nr 12).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 3 zestawów komputerowych z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 3 zestawów komputerowych z oprogramowaniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.25.00.00-6, 30.24.10.00-0, 30.23.12.50-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 4 zestawów komputerowych typu infokiosk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 zestawów komputerowych typu infokiosk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.25.00.00-6, 30.24.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.