Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Koniecpol: Wykonanie remontu drogi leśnej wewnątrzzakładowej w Leśnictwie Gabrielów
Numer ogłoszenia: 204590 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Koniecpol, Różana 11, 42-230 Koniecpol, woj. śląskie, tel. 034 3551285, fax 034 3551265.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/koniecpol
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi leśnej wewnątrzzakładowej w Leśnictwie Gabrielów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu drogi leśnej wewnątrzzakładowej w Leśnictwie Gabrielów - przebiegającej przez odziały: droga ppoż. nr 18 - 94, 95, 96, 102 - długość 1500 mb oraz droga ppoż. nr 22 - 102, 103. Długość całkowita odcinka do remontu wynosi 1970 mb, szerokość jezdni 3 m, szerokość poboczy 0,50m x 2 strony, pochylenie poprzeczne drogi daszkowe ze spadkiem 3%, pobocza wykonane w kruszywie ze spadkiem poprzecznym 6 %. Nowe rowy w ilości 150 mb, oraz odmulanie rowów, czyszczenie przepustów. Prędkość projektowana 30km/h. W skład zamówienia wchodzi: - mechaniczne karczowanie pni - mechaniczne wykonanie i konserwacja rowów oraz czyszczenie istniejących przepustów - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie podłoża pod zjazdy, poszerzenia łuków i przepusty - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie frakcji 0-63 mm gr. 20 cm pod zjazdami poszerzenia na łukach oraz ławy pod rury Arot - wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie frakcji 0-31,5 (wg tabeli wyrównań) po uprzednim wzruszeniu nawierzchni - wykonanie nawierzchni drogi z mieszanki kruszywa łamanej stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm grubośc warstwy po zagęszczeniu 7 cm, zamknięcie nawierzchni miałem kamiennym - trasa zasadnicza, zjazdy, poszerzenia na łuku, skrzyżowanie - montaż przepustów drogowych - rury Arot o średnicy 40 cm - 19 mb - utwardzenie poboczy materiałem kamiennym po zagęszczeniu średnia grubość 7 cm Użyte kruszywo drogowe winno spełniać poniższe normy: - kruszywo łamane frakcji 0-31,5 mm klasy I, odmiany I, norma PN-B-11112:1996 lub PN-S-06102 z 01.01.1996 - klasa wyrobu PKWiU 14.21.12-30 lub 14.21.12-1020, zakres stosowania- kruszywo łamane do nawierzchni drogowych, oraz -kruszywo łamane frakcji 0-63,0 mm klasy I, odmiany I, norma PN-B-11112:1996 lub PN-S-06102 z 01.01.1996 - klasa wyrobu PKWiU 14.21.12-30 lub 142112-1020, zakres stosowania- kruszywo łamane do nawierzchni drogowych. Odbiór prac odbywał się będzie zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik do SIWZ. Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót, ślepy kosztorys ofertowy stanowiący załącznik do specyfikacji. Prace winny być wykonane zgodnie z opracowanym przez /Zamawiającego/ projektem wykonawczym w/w remontu - załącznik do SIWZ, po podpisaniu umowy jeden egzemplarz dla /Wykonawcy/.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: a) Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 4000,00 PLN b) Wadium należy wnieś w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. /Prawo zamówień publicznych/ (DZ.U. Nr 223, poz. 1655 z 2007r) c) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Ochrony Środowiska w Częstochowie Nr 71 1540 1014 2001 7307 4476 0001 z dopiskiem na blankiecie przelewu : Wadium na remont drogi - Gabrielów. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. d) Wadium musi być wniesione najpóźniej w dniu poprzedzającym termin składania ofert. e) Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. f) Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający przekaże do banku niezwłocznie po: 1) upływie terminu związania ofertą, 2) zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy, 3) unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, g) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 2) który został wykluczony z postępowania, 3) którego oferta została odrzucona, h) Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: 1) odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, 2) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania tego rodzaju działalności 2. posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy) 5. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: - wykonawcy przedłożą wraz z ofertą pełnomocnictwo wszystkich stron, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców). - każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, - wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. - wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu /np. nazwa i adres wykonawcy/ należy wpisać dane dotyczące konsorcjum - a nie pełnomocnika konsorcjum. Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem (liderem), 6. wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy PZP. Brak podpisanego oświadczenia w formularzu ofertowym świadczy o nie spełnieniu warunków udziału w postępowaniu co skutkuje odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk oferty b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert opatrzone klauzulą /Za zgodność z oryginałem/ i poświadczonej przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy) c) umowę i pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeżeli takie będzie ubiegać się o zamówienie d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) e) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) f) dowód wpłaty wadium g) oświadczenie oferenta - załącznik nr 2 h) wykaz niezbędnych maszyn do wykonania zadania - załącznik nr 4 i) wykaz robót o podobnym charakterze wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat o przerobie minimum 150000,00 zł netto każda (minimum 5 pozycji), w przypadku firm nowych (działalność poniżej 3 lat) za okres prowadzenia działalności - każda z pozycji potwierdzona referencjami wystawionymi przez Zleceniodawcę dla Wykonawcy z której treści wynika że prace wykonano w sposób należyty - załącznik nr 5 j) wypełniony kosztorys ofertowy - załącznik nr 6 Brak jakiegokolwiek z w/w dokumentów bądź jego nieaktualność powoduje niespełnienie warunków udziału w postępowaniu, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy PZP.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/koniecpol
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Koniecpol, ul. Różana 11, 42-230 Koniecpol..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2008 godzina 08:00, miejsce: w sekretariacie Nadleśnictwa Koniecpol, ul. Różana 11, pok. nr 18 (Sekaretariat), 42-230 Koniecpol.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KONIECPOL
więcej: przetargi KONIECPOL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Budowa Miasteczka Ruchu Drogowego przy Szkole Podstawowej w Mycielewie
- "Przebudowa nawierzchni Al. Cisowej w Marianowie".
- Remont drogi gminnej nr 330306W Kłudno - Podczasza Wola
- Przebudowa, rozbudowa i termomodernizacja Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej nr III w Katowicach przy ul. Wojewódzkiej 11
- Renowacja elewacji budynku Oficyny Zachodniej w Zespole Zamkowo Parkowym Radziwiłłów przy ul. Warszawskiej 12 w Białej Podlaskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.