eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PełczyceBudowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - zmiana sposobu użytkowania części remizy strażackiej na świetlicę wiejską wraz z rozbudową, przebudową wewnętrzną i niezbędną infrastrukturą w Boguszynach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Pełczyce: Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - zmiana sposobu użytkowania części remizy strażackiej na świetlicę wiejską wraz z rozbudową, przebudową wewnętrzną i niezbędną infrastrukturą w Boguszynach
Numer ogłoszenia: 204526 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98474 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pełczyce, ul. Rynek Bursztynowy 2, 73-260 Pełczyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 95 7685038, faks 95 7685118.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejsko - Gminny Ośrodek Kultury w Pełczycach.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa i modernizacja infrastruktury społecznej i technicznej - zmiana sposobu użytkowania części remizy strażackiej na świetlicę wiejską wraz z rozbudową, przebudową wewnętrzną i niezbędną infrastrukturą w Boguszynach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania części remizy strażackiej na świetlicę wiejską w Boguszynach, położonej na terenie działki nr 31/1. W ramach planowanej inwestycji planuje się w części istniejącej: - odtworzenie izolacji przeciwwilgociowej pionowej ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych, - wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych z folii kubełkowej, - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej włącznie ze zmniejszeniem otworów okiennych, - remont pokrycia dachowego, - wykonanie izolacji termicznej ścian metodą lekką z wyprawą elewacyjną (tynki silikonowe), - wykonanie dojść i wyjazdów, - remont tynków wewnętrznych, - malowanie ścian i sufitów, - montaż wewnętrznych i zewnętrznych parapetów, w części projektowanej: - wykonanie ścianek działowych i otworów na połączeniu z częścią istniejącą, - wykonanie tynków wewnętrznych kat. III dodatkowo 2x szpachlowanych, - wykonanie okładzin ścian z płytek glazurowych, - wykonanie podłóg z płytek terakotowych, - malowanie ścian i sufitów, - montaż instalacji wod.-kan., - wykonane izolacji termicznej ścian i stopodachu włącznie z wyprawą elewacyjną (tynki silikonowe), - wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych i opaski. W ramach prac elektrycznych planuje się: - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, - wykonanie pomiarów elektrycznych, - wykonanie instalacji odgromowej. Szczegółowy zakres rzeczowy obejmuje załączony przedmiar robót, projekt budowlany branży elektrycznej oraz projekt zagospodarowania terenu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Powyższe zamówienie jest współfinansowane w ramach działania 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i zróżnicowanie gospodarki wiejskiej.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRUH BOJANO, Janusz Obszański, Lubianka 10/7, 73-260 Pełczyce, kraj/woj. zachodniopomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 101851,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110336,39

  • Oferta z najniższą ceną: 110336,39 / Oferta z najwyższą ceną: 153712,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.