eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówPrzeprowadzenie kursów jezykowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-12

Rzeszów: Przeprowadzenie kursów jezykowych
Numer ogłoszenia: 204508 - 2010; data zamieszczenia: 12.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy Podkarpacka Wojewódzka Komenda , al. Józefa Piłsudskiego 31, 35-074 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8523910, faks 017 8523910.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów jezykowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Nazwa zadania - przedmiot zamówienia: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów językowych dla 120 osób w ramach projektu /Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój III edycja/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-048/10-00 z dnia 9 czerwca 2010 r. 2) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów języka angielskiego -120 osób w 12 grupach po10 osób. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Dziele II niniejszej SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał certyfikat MEN lub wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca który spełni warunek określony w art. 22 ust. 1.2 i wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) co najmniej: . trzy szkolenia/kursy językowe z języka angielskiego lub innego do wyboru, o łącznej wartości przynajmniej 15.000 zł na każde zamówienie z osobna potwierdzone dokumentem z którego wynikać będzie że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) lub . trzy szkolenia/kursy językowe z języka angielskiego lub innego do wyboru organizowane dla łącznej ilości co najmniej 20 osób na każde zamówienie z osobna, potwierdzone dokumentem z którego wynikać będzie, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje.), . posiadał doświadczenie w realizowaniu szkoleń dla młodzieży.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale 10 niniejszej SIWZ na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podkarpacka@ohp.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpacka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Rzeszowie, 30-074 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 31 tel. 17 8523910, fax 17 8523910,.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2010 godzina 12:00, miejsce: Podkarpacka Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Rzeszowie, 30-074 Rzeszów, Al. Piłsudskiego 31 , III piętro pokój 309- sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów językowych dla 120 osób w ramach projektu /Szkolenie - Praktyka - Zatrudnienie - Rozwój III edycja/ współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego Priorytet I, Działanie 1.3, Poddziałanie 1.3.3 zgodnie z umową nr UDA-POKL.01.03.03-00-048/10-00 z dnia 9 czerwca 2010 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla 30 osób (3 grupy po 10 osób)Rzeszów -2 grupy, Dębica- 1grupa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na kursy językowe przypada 60 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min zajęć) na grupę. 1) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przedstawi przy zawieraniu umowy program szkolenia w ramach 60 godzin lekcyjnych zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, w zakresie organizacji kursów językowych. Program stanowić będzie załącznik do umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na pierwszych zajęciach i w każdej grupie, testu badającego poziom znajomości języka obcego wszystkich uczestników projektu i dobrania do uzyskanych wyników odpowiednich metod dydaktycznych, które będą stosowane podczas realizacji całego kursu w każdej grupie. 3) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu nieodpłatnie, na jego własność, materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne przy realizacji kursu: literaturę wspomagającą zestaw piśmienniczy (długopis, ołówek) zeszyt (notatnik) słownik kieszonkowy 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu, a w szczególności: - koszt wynagrodzenia wykładowcy, - koszt wynajmu sali, - koszt materiałów dydaktycznych (dodatkowo jeden komplet materiałów dla koordynatora wojewódzkiego do dokumentacji projektowej). 5) Kursy powinny odbywać się w godzinach między 8.00 a 18.00, dopuszcza się przeprowadzanie zajęć również w soboty. 6) Kursy powinny być przeprowadzane w terminach zgodnych z harmonogramem realizowanych zajęć, uzgodnionych z koordynatorem wojewódzkim projektu oraz koordynatorami terenowymi. 7) Projekt /Szkolenie- Praktyka- Zatrudnienie-Rozwój III edycja/obejmuje wiele innych kursów i zajęć, dlatego też termin realizacji kursów musi być uzgodniony z Zamawiającym. 8) W razie nie przeprowadzenia się zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego, zaległe zajęcia zostaną przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, jednak nie później niż 15 dni od daty zajęć, które się nie odbyły. 9) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności, dzienników zajęć oraz harmonogramów. Materiały związane z przedmiotowymi kursami winny być opatrzone oznaczeniem o brzmieniu: /Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego/ wraz z logo Kapitału Ludzkiego i Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla 30 osób (3 grupy po 10 osób),Krosno - 2 grupy, Iwonicz- 1 grupa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na kursy językowe przypada 60 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min zajęć) na grupę. 1) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przedstawi przy zawieraniu umowy program szkolenia w ramach 60 godzin lekcyjnych zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, w zakresie organizacji kursów językowych. Program stanowić będzie załącznik do umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na pierwszych zajęciach i w każdej grupie, testu badającego poziom znajomości języka obcego wszystkich uczestników projektu i dobrania do uzyskanych wyników odpowiednich metod dydaktycznych, które będą stosowane podczas realizacji całego kursu w każdej grupie. 3) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu nieodpłatnie, na jego własność, materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne przy realizacji kursu: literaturę wspomagającą zestaw piśmienniczy (długopis, ołówek) zeszyt (notatnik) słownik kieszonkowy 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu, a w szczególności: - koszt wynagrodzenia wykładowcy, - koszt wynajmu sali, - koszt materiałów dydaktycznych (dodatkowo jeden komplet materiałów dla koordynatora wojewódzkiego do dokumentacji projektowej). 5) Kursy powinny odbywać się w godzinach między 8.00 a 18.00, dopuszcza się przeprowadzanie zajęć również w soboty. 6) Kursy powinny być przeprowadzane w terminach zgodnych z harmonogramem realizowanych zajęć, uzgodnionych z koordynatorem wojewódzkim projektu oraz koordynatorami terenowymi. 7) Projekt /Szkolenie- Praktyka- Zatrudnienie-Rozwój III edycja/obejmuje wiele innych kursów i zajęć, dlatego też termin realizacji kursów musi być uzgodniony z Zamawiającym. 8) W razie nie przeprowadzenia się zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego, zaległe zajęcia zostaną przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, jednak nie później niż 15 dni od daty zajęć, które się nie odbyły. 9) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności, dzienników zajęć oraz harmonogramów. Materiały związane z przedmiotowymi kursami winny być opatrzone oznaczeniem o brzmieniu: /Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego/ wraz z logo Kapitału Ludzkiego i Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla 30 osób (3 grupy po 10 osób),Tarnobrzeg - 2 grupy, Stalowa Wola - 1 grupa..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na kursy językowe przypada 60 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min zajęć) na grupę. 1) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przedstawi przy zawieraniu umowy program szkolenia w ramach 60 godzin lekcyjnych zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, w zakresie organizacji kursów językowych. Program stanowić będzie załącznik do umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na pierwszych zajęciach i w każdej grupie, testu badającego poziom znajomości języka obcego wszystkich uczestników projektu i dobrania do uzyskanych wyników odpowiednich metod dydaktycznych, które będą stosowane podczas realizacji całego kursu w każdej grupie. 3) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu nieodpłatnie, na jego własność, materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne przy realizacji kursu: literaturę wspomagającą zestaw piśmienniczy (długopis, ołówek) zeszyt (notatnik) słownik kieszonkowy 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu, a w szczególności: - koszt wynagrodzenia wykładowcy, - koszt wynajmu sali, - koszt materiałów dydaktycznych (dodatkowo jeden komplet materiałów dla koordynatora wojewódzkiego do dokumentacji projektowej). 5) Kursy powinny odbywać się w godzinach między 8.00 a 18.00, dopuszcza się przeprowadzanie zajęć również w soboty. 6) Kursy powinny być przeprowadzane w terminach zgodnych z harmonogramem realizowanych zajęć, uzgodnionych z koordynatorem wojewódzkim projektu oraz koordynatorami terenowymi. 7) Projekt /Szkolenie- Praktyka- Zatrudnienie-Rozwój III edycja/ obejmuje wiele innych kursów i zajęć, dlatego też termin realizacji kursów musi być uzgodniony z Zamawiającym. 8) W razie nie przeprowadzenia się zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego, zaległe zajęcia zostaną przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, jednak nie później niż 15 dni od daty zajęć, które się nie odbyły. 9) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności, dzienników zajęć oraz harmonogramów. Materiały związane z przedmiotowymi kursami winny być opatrzone oznaczeniem o brzmieniu: /Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego/ wraz z logo Kapitału Ludzkiego i Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przeprowadzenie kursu języka angielskiego dla 30 osób (3 grupy po 10 osób), Przemyśl - 3 grupy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Na kursy językowe przypada 60 godzin lekcyjnych (1 godz. = 45 min zajęć) na grupę. 1) Wykonawca, który złoży najkorzystniejszą ofertę, przedstawi przy zawieraniu umowy program szkolenia w ramach 60 godzin lekcyjnych zgodnie ze swoją wiedzą i doświadczeniem, w zakresie organizacji kursów językowych. Program stanowić będzie załącznik do umowy. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia na pierwszych zajęciach i w każdej grupie, testu badającego poziom znajomości języka obcego wszystkich uczestników projektu i dobrania do uzyskanych wyników odpowiednich metod dydaktycznych, które będą stosowane podczas realizacji całego kursu w każdej grupie. 3) Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi kursu nieodpłatnie, na jego własność, materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne przy realizacji kursu: literaturę wspomagającą zestaw piśmienniczy (długopis, ołówek) zeszyt (notatnik) słownik kieszonkowy 4) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swojej ofercie uwzględnił wszystkie koszty związane z organizacją i przeprowadzeniem kursu, a w szczególności: - koszt wynagrodzenia wykładowcy, - koszt wynajmu sali, - koszt materiałów dydaktycznych (dodatkowo jeden komplet materiałów dla koordynatora wojewódzkiego do dokumentacji projektowej). 5) Kursy powinny odbywać się w godzinach między 8.00 a 18.00, dopuszcza się przeprowadzanie zajęć również w soboty. 6) Kursy powinny być przeprowadzane w terminach zgodnych z harmonogramem realizowanych zajęć, uzgodnionych z koordynatorem wojewódzkim projektu oraz koordynatorami terenowymi. 7) Projekt /Szkolenie- Praktyka- Zatrudnienie-Rozwój III edycja/ obejmuje wiele innych kursów i zajęć, dlatego też termin realizacji kursów musi być uzgodniony z Zamawiającym. 8) W razie nie przeprowadzenia się zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego, zaległe zajęcia zostaną przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie, jednak nie później niż 15 dni od daty zajęć, które się nie odbyły. 9) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia list obecności, dzienników zajęć oraz harmonogramów. Materiały związane z przedmiotowymi kursami winny być opatrzone oznaczeniem o brzmieniu: /Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundusz Społecznego/ wraz z logo Kapitału Ludzkiego i Unii Europejskiej..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.