eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinZagospodarowanie terenu zielenią położonego przy ul. Wielkopolskiej od ul. Sudeckiej w kierunku lasu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-10

Koszalin: Zagospodarowanie terenu zielenią położonego przy ul. Wielkopolskiej od ul. Sudeckiej w kierunku lasu
Numer ogłoszenia: 204425 - 2009; data zamieszczenia: 10.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich w Koszalinie , ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3118060, faks 094 3425419.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdm.koszalin.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu zielenią położonego przy ul. Wielkopolskiej od ul. Sudeckiej w kierunku lasu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: Zagospodarowanie zielenią terenu położonego przy ul. Wielkopolskiej od ul. Sudeckiej w kierunku lasu CPV 45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania zielenią terenu przy ul. Wielkopolskiej 2. Na wykonawcę nakłada się obowiązek dokonania wizji lokalnej terenu, na którym będą prowadzone prace , w celu uzyskania niezbędnych informacji do wyceny robót i przygotowania oferty Wykonanie robót obejmuje: 3. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe - 0,080 km - obrzeza betonowe wymiarach 20x6 cm - 548 m - ścieszki piesze żwirowe- 120 m2 - ścieszki pieszo-rowerowe żwirowe - 670 m2 - zakładanie trawników - 0,435 ha - sadzenie drzew liściastych - 72 szt. - sadzenie drzew iglastych - 3 szt. - sadzenie krzewów - 320 szt. 4. Wykonawca dostarczy wszystkie materiały i sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy : a) spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy -Prawo zamówień publicznych : b) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy - Prawo zamówień publicznych c) wykonawca winien być firmą (lub osobą fizyczną) zarejestrowaną, zdolną do wykonania określonych w SIWZ dostaw, co potwierdza wypis z właściwego rejestru lub inny właściwy dokument, d) wykażą , że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy jest - w tym okresie zrealizowali należycie usługi w zakresie urządzania terenów zieleni, której wartość nie może być mniejsza niż 40.000.00 zł. brutto e) posiadają sprzęt niezbędny do realizacji zamówienie w tym - 1 samochód skrzyniowy do wywożenia urobku - 1 koparko-ładowarka - 1 zagęszczarka płytowa - drobne narzędzia ogrodnicze jak szpadle, grabie, f) zatrudnią min 5 osób w tym: kierownik posiadający wykształcenie o profilu ogrodniczym, lub leśniczym g) udzielą co najmniej 24 miesięcy gwarancji i rękojmi na wykonanie prace h) zaakceptują 30 dniowy termin płatności od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury. i) posiadają polisę lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia , na kwotę co najmniej 40.000.00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: Przy analizie ofert pod względem spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonego w pkt 9 SIWZ . Zamawiający stosuje zasadę spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, które mają potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt 9 SIWZ oraz inne dokumenty składające się na ofertę: 1. Oświadczenie (wg. wzoru nr 3), że Wykonawca spełnia wymagania art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Formularz ofertowy - wzór nr 1 3. Wyszczególnienie zakresu prac - wzór nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w tym postępowaniu (oryginał lub kserokopia poświadczona przez osobę upoważnioną do podpisania oferty). 5. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 zamówienia obejmujące usługi w zakresie urządzania terenów zieleni, z podaniem ich wartości oraz daty, wykonania i odbiorców stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie - wzór nr 5. 6. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub uczestniczyć w jego wykonaniu wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia (świadectwa, dyplomy, zaświadczenia) a także zakres wykonywanych przez nich czynności .Wymagane jest min. 1 kierownik i 4 pracowników. Zamawiający wymaga aby kierownik sprawujący nadzór nad urządzeniem terenów zieleni posiadał co najmniej trzyletnią praktykę i co najmniej wykształcenie średnie o profilu ogrodniczym lub leśnym - wzór nr 4 7. Oświadczenie , że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub oświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8. Wykaz wyposażenia wykonawcy w narzędzia i sprzęt konieczny do wykonania zadania. w tym szpadle, grabie, łopaty , zagęszczarkę płytowa, środek transportu do wywozu pozyskanego urobku - wzór nr 6 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej , to zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. z 2006 Nr 87, poz. 605 z póż. zmianami ) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form. w jakich te dokumenty mogą być składane ,, składa odpowiednie dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 10. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Polisa lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej dotyczącej przedmiotu zamówienia , na kwotę co najmniej 100.000,00 zł. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzenie kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Oświadczenia i informacje, których żąda zamawiający muszą spełniać wymogi przedstawione w punkcie 10 SIWZ pod rygorem odrzucenia oferty lub wykluczenia oferenta..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zdm.koszalin.ibip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.11.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Miejskich ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin (Sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.