eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupskTermomodernizacja budynków siedziby Oddziału ZUS w Słupsku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-15

Słupsk: Termomodernizacja budynków siedziby Oddziału ZUS w Słupsku
Numer ogłoszenia: 204406 - 2012; data zamieszczenia: 15.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 80512 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Słupsku, Plac Zwycięstwa 8, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8419406, 8419125, faks 59 8419406.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynków siedziby Oddziału ZUS w Słupsku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: Termomodernizacja budynków siedziby Oddziału ZUS w Słupsku Zakres robót obejmuje: 1) roboty ziemne - odkopanie ścian fundamentów; 2) ocieplenie ścian fundamentowych segmentów I, II, IV i VI oraz ścian piwnic segmentów III i V; 3) demontaż tzw. żyletek - konstrukcji stalowych; 4) montaż aluminiowych żeber elewacyjnych na segmencie I; 5) wzmocnienie i naprawa ścian zewnętrznych; 6) ocieplenie elewacji, malowanie i licowanie; 7) wymiana stropu podwieszanego z blachy fałdowej wraz z wykonaniem ocieplenia; 8) wymiana obróbek blacharskich zewnętrznych, rynien i rur spustowych; 9) wymiana wkładów szybowych w oknach aluminiowych segmentów I, II, III i IV oraz wymiana okien w segmencie V i VI; 10) wymiana drzwi zewnętrznych budynków; 11) ocieplenie dachów i stropodachów; 12) wymiana pokrycia z dachówki i blacho dachówki, naprawa pokrycia z papy termozgrzewalnej; 13) instalacja pompy ciepła; 14) instalacja zasilania kolektorów słonecznych, pompy ciepła, odgromowa, podgrzewania rynien; 15) modernizacja węzła cieplnego i instalacji c.o.; 16) roboty demontażowe; 17) opracowanie świadectw energetycznych 18) nieodpłatną konserwację zainstalowanych urządzeń w zakresie i z częstotliwością zalecaną przez producenta w okresie gwarancji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców 45.21.32.20 - Roboty budowlane w zakresie magazynów 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.26.23.40 - Wstrzykiwanie zaprawy 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych 45.26.13.10 - Kładzenie zaprawy 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.12.14 - Kładzenie dachów bitumicznych 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PAWEŁ LEŚ PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG BUDOWLANYCH Leś, Żydowo 88 A, 76-012 Żydowo, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3410730,67 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3182505,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3182505,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4035602,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.