Ogłoszenie z dnia 2008-08-29
Kluczbork: WYMIANA POKRYCIA DACHU NA LEŚNICZÓWCE ZAMECZEK
Numer ogłoszenia: 204377 - 2008; data zamieszczenia: 29.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Kluczbork, ul. A. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4182540, 4186565, 4180105, fax 077 4182323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/kluczbork
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: SKARB PAŃSTWA LASY PAŃSTWOWE.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA POKRYCIA DACHU NA LEŚNICZÓWCE ZAMECZEK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu na Leśniczówce Zameczek. Zadanie polega na: 1) zdjęciu istniejącego pokrycia z dachówek ceramicznych na budynku mieszkalnym i ganku; 2) wymiana wybranych elementów więźby dachowej (krokwie szczytowe, kratownice ozdobne); 3) wykonanie izolacji paroprzepuszczalnej; 4) przemurowanie koron kominów z cegły klinkierowej; 5) zainstalowanie wkładów kominowych z blachy kwasoodpornej przeznaczonych do ciągłego palenia oraz pionów wentylacyjnych wraz z odbiorem kominiarskim; 6) ocieplenie skosów dachu w części przylegającej do pomieszczeń na poddaszu (pokój i klatka schodowa); 7) wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz ze sprawdzeniem sprawności jej działania; 8) wykonanie nowego pokrycia dzchu blachodachówką wraz z obróbkami dekarskimi, rynnami i rurami spustowymi; 9) rozebranie i odbudowanie schodów drewnianych zewnętrznych do kancelarii leśnctwa
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.13 - Kładzenie dachów metalowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do postępowania musi wpłacić wadium w wysokości 500,00 zł wg zasad i sposobów określonych w pkt 12 SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności tj. posiadają uprawnienia do świadczenia usług w zakresie prac budowlanych - dekarskich. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot tego zamówienia (wymiana starych pokryć dachowych z wymianą elementów więźby dachowej); 3. dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykażą osoby z uprawnieniami budowlanymi poszczególnych branż wymagalnych do realizacji zamówienia zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie z dnia 30.12.2004 r. (Dz.U.8/95 poz.38 z późn.zmian.) oraz przynależnością do właściwej izby inżynierów budownictwa; 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) pisemna oferta (na lub wg załączonego druku zał. nr 1 do SIWZ) b) uzupełniony i parafowany projekt umowy na wykonanie zadania (zał. nr 3 do SIWZ) c) oświadczenie zgodne z treścią art. 22 Ustawy (na załączonym druku - zał. nr 2 do SIWZ) d) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 mie-sięcy przed upływem terminu składania ofert e) aktualne zaświadczenie naczelnika właściwego urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubez-pieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidzia-ne prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawio-nych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert f) wykaz osób i podmiotów, posiadających uprawnienia budowlane zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia ze wskazaniem Kierownika Budowy (zał. Nr 5 do SIWZ) g) aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budow-nictwa osoby wskazanej do objęcia funkcji Kierownika Budowy h) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy, to należy podać ich wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usłu-gi te zostały wykonane należycie (zał. Nr 4 do SIWZ) i) wykaz podwykonawców wykonujących zamówienie wraz z ich uprawnieniami j) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i za-warciu umowy w sprawie zamówienia k) dowód wpłaty/ wniesienia wadium l) dokumenty dotyczące Podwykonawców (jeżeli wystąpią przy realizacji zadania)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8, 46-200 Kluczbork pok. nr 2, w godz. 8-14 od poniedziałku do piątku..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2008 godzina 10:30, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Kluczbork ul. Mickiewicza 8 46-200 Kluczbork Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Powiatowego Centrum Zdrowia S.A. w Kluczborku II postępowanie
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Karola Miarki w Kluczborku oraz budowa "zielonego" przystanku wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną
- Modernizacja szatni w budynku Krytej pływalni w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała (III postępowanie- powtórzone)
- Realizacja robót budowlanych związanych z projektem pn. "Poprawa efektywności energetycznej instytucji edukacyjnych", z podziałem na dwie części(...)"
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Prusa w Dzierżoniowie.
- Rozbudowa i nadbudowa budynku świetlico - remizy w Potoku Górnym
- "Modernizacja orynnowania, obróbek oraz części pokrycia budynku internatu należącego do Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Ornontowicach przy ul. Dworcowej 1"
- Termomodernizacja budynków na terenie Gminy Biała
więcej: Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.