eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KostrzynMODERNIZACJA INSTALACJI WOD. - KAN. ORAZ ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOSTRZYNIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-17

Kostrzyn: MODERNIZACJA INSTALACJI WOD. - KAN. ORAZ ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOSTRZYNIE
Numer ogłoszenia: 204376 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 180278 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kostrzyn Urząd Miejski w Kostrzynie, ul. Dworcowa 5, 62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie, tel. 61 8178565, faks 61 8178191.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA INSTALACJI WOD. - KAN. ORAZ ELEKTRYCZNEJ W SZKOLE PODSTAWOWEJ W KOSTRZYNIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest modernizacja instalacji wod.-kan. oraz elektrycznej w budynku Szkoły Podstawowej w Kostrzynie polegająca na: wymianie poziomów i pionów kanalizacyjnych, rozprowadzeniu instalacji c.w.u. z kotłowni do sanitariatów, remoncie pomieszczeń sanitariatów (wymiana urządzeń, przebudowa pomieszczeń) wymianie instalacji elektrycznej, licowaniu płytkami ceramicznymi posadzek i ścian, wymianie stolarki drzwiowej, malowaniu ścian i sufitów korytarzy i pomieszczeń dydaktycznych oraz na wykonaniu przyłączy kanalizacji sanitarnej i deszczowej. Ilościowy zakres robót został określony w przedmiarach i kosztorysach ofertowych - zał. nr 5 do niniejszej SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości poszczególnych rodzajów robót w ciągu trwania realizacji robót w zależności od potrzeb, których nie można przewidzieć na dzień ogłoszenia przetargu nieograniczonego. Wynagrodzenie kosztorysowe płatne będzie wyłącznie za wykonany zakres robót, wskazany przez Zamawiającego, na podstawie wykonanych obmiarów oraz przy uwzględnieniu ofertowych cen jednostkowych określonych przez Wykonawcę w kosztorysie ofertowym. Do zadania Wykonawcy należy również sporządzenie dokumentacji powykonawczej robót w 2-óch egzemplarzach oraz dokumentacji geodezyjnej powykonawczej w 5-ciu egzemplarzach. Koszty wykonania dokumentacji powykonawczej należy uwzględnić w kosztach ogólnych. Minimalny wymagany okres gwarancji, udzielonej przez Wykonawcę na wykonane zamówienie wynosi - 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót. ROBOTY BUDOWLANE. Szczegółowy zakres robót został określony w: 1 DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ (stanowiącej załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia), na którą składa się: 1) Projekt budowlany BUDYNEK SZKOŁY PODSTAWOWEJ, zawierający następujące opracowania: a) Opis techniczny remontu budynku głównego, b) Projekt przebudowy sanitariatów, c) Instalacje elektryczne, d) Pracownia komputerowa - instalacje elektryczne, e) Projekt przyłącza kanalizacji sanitarnej i Projekt przyłącza kanalizacji deszczowej, f) Inwentaryzacja budynku; 2) STWiOR - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTRZYNIE - TOM. I, II i III. 2 PRZEDMIARZE ROBÓT - kosztorysie ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 5 do oferty Przedmiar robót + kosztorys ofertowy dotyczący robót remontowych. opracowanych w kwietniu 2014 r. przez firmę PHU NORVEG Marzena Jasiecka, Pakszyn 41, 62-250 CZERNIEJEWO. Rozliczanie robót nastąpi na podstawie obmiaru rzeczywiście wykonanych robot, zgodnie z dokumentacją projektową. Wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia Oferent jest zobowiązany ująć w cenie jednostkowej. Do obliczenia ceny ofertowej brutto Wykonawca przyjmuje stawkę podatku VAT 23% - jak dla robót budowlanych. UWAGI: 1) Wszystkie nazwy producentów materiałów, urządzeń itp. użyte przypadkowo w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót oraz innych dokumentach należy traktować wyłącznie jako informacje pomocnicze. Możliwe jest stosowanie produktów innych producentów spełniających kryteria i wymogi określone za pomocą parametrów technicznych w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. 2) W przypadku zaistnienia konieczności (w trakcie trwania realizacji robót) zastosowania robót lub materiałów zamiennych i dodatkowych w sytuacjach uzasadnionych w protokole konieczności (na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy) i za obustronną zgodą, wycena może być dokonana wyłącznie na podstawie cen i stawek określonych w ofercie, a w przypadku ich braku w oparciu o analizę i wycenę własną z zachowaniem stawek określonych w ofercie przy uwzględnieniu cen zawartych w powszechnie stosowanych katalogach cen materiałów i prac budowlanych, jeżeli określone stawki nie zostały wskazane w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rabatu. 3) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 4) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5) Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania Wykonawcy realizującemu zamówienie, zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6) Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 7) Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców, chyba że taka potrzeba zajdzie. 8) Zamawiający przewiduje możliwość prowadzenie korespondencji drogą elektroniczna lub fax-em. 1. Rozpoczęcie robót i przekazanie placu budowy - max 2 dni od daty zawarcia umowy. 2. Planowany termin zakończenia realizacji robót 28.08.2014 r. 3. Termin podpisania ostatecznego protokołu pogwarancyjnego bezusterkowego - 36 miesięcy licząc od daty podpisania bezusterkowego protokołu odbioru robót.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARBUD Arkadiusz Graczyk, Libartowo 3, 62-025 KOSTRZYN, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487638,82 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 698950,13

  • Oferta z najniższą ceną: 698950,13 / Oferta z najwyższą ceną: 698950,13

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.