Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-22
Przemyśl: Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej z PCV wraz z montażem w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
Numer ogłoszenia: 204372 - 2009; data zamieszczenia: 22.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej sp. z o.o. , ul. Kopernika 58, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6783416, faks 016 6782325.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej z PCV wraz z montażem w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej wraz z parapetami oraz wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej z PCV, parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wraz z montażem w budynkach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp.z o.o. w Przemyślu. Zakres rzeczowy zamówienia - ilość sztuk precyzuje załącznik nr 2 do niniejszej SWIZ natomiast wymiary stolarki szczegółowo precyzuje zestawienie - załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1-2 ustawy p.z.p. , 2)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania prac i czynności w zakresie objętym zamówieniem, 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, 1)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2)zagwarantują realizację zamówienia w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 września 2009r., 3)zaoferują minimum 30-dniowy termin płatności za wykonane roboty, 4)udzielą minimum 5 lat gwarancji jakości na roboty budowlane w przedmiocie zamówienia oraz na wszystkie materiały i urządzenia na okres zgodny z gwarancją producenta, 5)zagwarantują wykonanie robót zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm. ) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004r., Nr 92, poz. 881), 6)zapoznają się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część i nie wnoszą do nich żadnych zastrzeżeń, a także zaakceptują warunki zamówienia, 7)zdobędą wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty , 8)wykonali w okresie od 01.01.2006r. do dnia złożenia oferty ( tj. rozpoczęli i zakończyli inwestycje w wymienionym okresie ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 inwestycje zbliżone swoim rodzajem do inwestycji objętej przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu należy złożyć: A/ Oświadczenia: 1)o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na formularzu Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ), 2)o terminie realizacji zamówienia ( na formularzu Oferty ), 3)o terminie płatności za wykonane roboty budowlane ( na formularzu Oferty ), 4)o okresie udzielonej gwarancji jakości na roboty budowlane w przedmiocie zamówienia ( na formularzu Oferty ), 5)wykonaniu robót zgodnie z przepisami ustawy z dnia 07 lipca 1994r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2003r., Nr 207, poz. 2016 z późn. zm. ) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. z 2004r., Nr 92, poz. 881), ( na formularzu Oferty ) 6)o zapoznaniu się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia oraz wszystkimi załącznikami stanowiącymi jej integralną część i nie wnoszeniu do niej żadnych zastrzeżeń, a także zaakceptowaniu warunków zamówienia ( na formularzu Oferty ), 7)o uwzględnieniu zmian i dodatkowych ustaleń wynikłych w trakcie procedury przetargowej, stanowiących integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - o ile takie będą miały miejsce ( na formularzu Oferty ) B / Dokumenty 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, a dla spółek cywilnych również umowę spółki 2)Wykaz wykonanych w okresie od 01.01.2006r. do dnia złożenia oferty ( tj. rozpoczętych i zakończonych inwestycji w wymienionym okresie ) a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 2 inwestycji zbliżonych swoim rodzajem do inwestycji objętej przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu ,dat wykonania i odbiorców ( zgodny z załącznikiem nr 4 do SIWZ ) 3)Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie UWAGA: A.Wszystkie dokumenty wymienione powyżej zamawiający dopuszcza w formie oryginału, odpisu lub kserokopii poświadczonych i podpisanych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę . B.Wykonawcy , którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu , lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy zostaną wezwani do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. C.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, mają zastosowanie postanowienia § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. Dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty wystawione w języku obcym należy złożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski, dokonanym przez tłumacza przysięgłego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pgm@pgmprzemysl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGM Sp. z o.o.
ul. Kopernika 58
37-700 Przemyśl
opłata za wydanie kompletu dokumentów - 15,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 09:00, miejsce: PGM Sp. z o.o. ul. Kopernika 58 37-700 Przemyśl pokój nr 16 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 14 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego grupy E (wysokometanowy) do obiektów Sądu Rejonowego w Lubaczowie i Przeworsku
- "Zakup i wdrożenie oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa Informatycznego", w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23
- Przebudowa DP nr 2417R Żurawica Bolestraszyce i 2124R Żurawica Buszkowice oraz DP nr 2418R Żurawica Osobowa -Żurawica Rozrządowa- oprac. dok. proj. w celu uzysk. decyzji ZRID lub Pozwolenie na budowę
- "Przebudowa dróg na terenie Gminy Przemyśl w miejscowościach: Pikulice, Ostrów, Krówniki i Rożubowice"
- ZINTEGROWANE INWESTYCJE TERYTORIALNE MOF PRZEMYŚL. OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ "ODNOWA I ZAGOSPODAROWANIE PRZESTRZENI PUBLICZNYCH"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą "Modernizacja i rozbudowa dróg, miejsc parkingowych i infrastruktury na terenie PANS - etap 1 i 2"
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: W. Górskiego 4 m. 2 część nr 2: A. Sulkiewicza 10 m. 12 część nr 3: Szwoleżerów 5B m. 17 (w podziale na 3 części)
- Budowa przedszkola i żłobka przy ul. Sabały 10 w Zakopanem
- Przebudowa budynku szkoły w celu dostosowania do aktualnych przepisów ppoż. w ramach zadania pn. "Oddymianie w Szkole Podstawowej nr 386 przy ul. Grenady 16" w Warszawie - nr. postęp: 35/ZP/25.
- Termomodernizacja budynku dyrekcji Magurskiego Parku Narodowego
- KOMPLEKSOWA TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU URZĘDU MIEJSKIEGO W ZIĘBICACH
- Wykonywanie robót remontowo-budowlanych polegających na dostawie i wymianie stolarki drzwiowej w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.